ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزش مواد مرکب رشته مهندسی مکانیک، حل مثال از مبحث تحلیل لمینت ها و محاسبه تنش در کامپوزیت ها

فیلم آموزش مواد مرکب رشته مهندسی مکانیک، حل مثال از مبحث تحلیل لمینت ها و محاسبه تنش در کامپوزیت ها

 


در این فیلم آموزش مواد مرکب رشته مهندسی مکانیک حل مثال تشریحی از مبحث تحلیل لمینت ها و محاسبه تنش در کامپوزیت ها ارائه شده است. اگر می خواهید به صورت گام به گام با تحلیل لمینت ها آشنا شوید این فیلم آموزشی خوب را ببینید.


برای مشاهده لیست اساتید کامپوزیت بر روی عبارت تدریس خصوصی کامپوزیت کلیک نمائید. برای مشاهده فیلم های اموزشی بیشتر در زمینه کامپوزیت ها بر روی عبارت فیلم تدریس و آموزش کامپوزیت کلیک کنید.


در این فیلم آموزشی به زبان ساده حل مثال تشریحی از مبحث تحلیل لمینت ها و محاسبه تنش در کامپوزیت ها ارائه شده است. برای اینکه مثال هایی از این دست را حل کنیم و تنش و کرنش در لمینت ها را محاسبه نمائیم ابتدا باید ماتریس Q و در ادامه ماتریس سفتی کاهش یافته انتقال یافته را بدست بیاوریم. در فیلم های آموزشی ارائه شده در همین سایت ایران مدرس می توانید روابط مربوط به ماتریس های سفتی را مشاهده کنید. در مرحله بعد باید ماتریس های A، B و D را محاسبه نمائیم. این ماتریس ها برای تحلیل کامپوزیت ها بسیار مهم و معروف هستند. برای لمینت های متقارن ماتریس B صفر است اما لمینت بررسی شده در این فیلم متقارن نیست. روابط و فرمول های مربوط به این ماتریس های معروف در فیلم ارائه شده و برای مثال بدست آورده شده است. برای این مثال فقط ماتریس های A، B و D بدست آورده شده است و تنش ها و کرنش ها در فیلم های آموزشی دیگر موجود در این وب سایت محاسبه شده است. برای مشاهده ادامه حل این مثال و نحوه محاسبه تنش ها و کرنش ها بر روی این لینک کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله سوالات امتحانی مکانیک مواد مرکب با جواب و خلاصه درس کامپوزیت مواد مرکب مقطع ارشد مهندسی مکانیک را مطالعه نمائید.


منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 1064 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image