ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزشی مهندسی مکانیک طراحی اجزاء 2 - مدول ها و اندازه های استاندارد برای چرخدنده ها

فیلم آموزشی مهندسی مکانیک طراحی اجزاء 2 - مدول ها و اندازه های استاندارد برای چرخدنده ها

 


مدول ها و اندازه های استاندارد برای چرخدنده ها در این فیلم آموزشی مهندسی مکانیک درس طراحی اجزاء 2 ارائه شده است. برای اینکه هزینه طراحی دستگاهها و ماشین آلات کمتر شود بهتر است از مدول های استاندارد و متداول برای چرخدنده ها استفاده نمائیم.


برای مشاهده لیست مدرسین مهندسی مکانیک و طراحی اجزاء بر روی عبارت معلم خصوصی طراحی اجزاء کلیک کنید. اگر می خواهید بدانید که در درس طراحی اجزاء 2 چه مباحثی تدریس می شود مطالعه مقاله سرفصل های درس طراحی اجزاء 2 هم پیشنهاد می شود. در همین سایت ایران مدرس فیلم های آموزشی و نمونه تدریس های زیادی برای آموزش درس طراحی اجزاء 2 و مبحث چرخدنده ارائه شده است. بر روی عبارت فیلم های آموزشی و تدریس مبحث چرخدنده کلیک کنید تا ویدئوهای بسیار خوب و مفیدی را به صورت رایگان مشاهده کنید. در فیلم آموزشی ارائه شده در این بخش مدول های استاندارد ارائه شده است و برای ساخت چرخدنده ها پیشنهاد می شود از این مدول ها استفاده گردد. دو چرخدنده درگیر با هم باید مدول یکسانی داشته باشند.


منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 931 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image