ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزش مقاومت مصالح - مهمترین فرمول های تبدیل تنش و دایره مور

فیلم آموزش مقاومت مصالح - مهمترین فرمول های تبدیل تنش و دایره مور


در این فیلم آموزش مقاومت مصالح - مهمترین فرمول های تبدیل تنش و دایره مور به صورت مفهومی توضیح داده شده است. اگر می خواهید تبدیل تنش را خوب یاد بگیرید و با روابط مهم آن آشنا شوید این فیلم را ببینید.


برای مشاهده لیست کامل اساتید مقاومت مصالح بر روی عبارت تدریس خصوصی مقاومت مصالح کلیک کنید.


مبحث تبدیل تنش در درس مقاومت مصالح تدریس می گردد و از مباحث مهم این درس می باشد. تبدیل تنش به این معنی است که در یک نقطه مشخص از جسم المان تنش را به ما داده اند و یا مولفه های تنش عمودی و برشی را خودمان بدست آورده ایم و در ادامه می خواهیم در راستاهای دیگری مولفه های تنش را محاسبه نمائیم. این کار با استفاده از روابط تبدیل تنش قابل انجام است. مهمترین روابط تبدیل تنش در این فیلم ارائه شده است. اگر فرمول های تبدیل تنش را با هم ترکیب کنیم معادله یک دایره بدست می آید که به آن دایره مور می گوئیم. در همین سایت ایران مدرس مطالب آموزشی بیشتری در رابطه با دایره مور ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله عالی مبحث تبدیل تنش و دایره مور را مطالعه نمائید. یا اگر می خواهید مثالی در این زمینه مشاهده کنید حتما فیلم حل مثال تشریحی از نحوه رسم دایره مور به زبان ساده را ببینید.


از بین بی نهایت صفحه که از یک نقطه عبور می کنند دو صفحه برای ما اهمیت بیشتری دارند و به آنها صفحات اصلی می گوئیم. تنش برشی روی صفحات اصلی برابر صفر است و تنش عمودی روی یکی از این صفحات ماکزیمم و روی دیگری می نیمم است. صفحات اصلی در بحث طراحی اهمیت زیادی دارند و بسیاری از معیارهای طراحی بر مبنای تنش های اصلی بیان می شوند. مسائل تبدیل تنش را به صورت تحلیلی و با استفاده از روابط و یا به صورت هندسی و با استفاده از دایره مور می توانید حل نمائید. در واقع، دایره مور یک نمایش گرافیکی دو بعدی از قانون تبدیل برای تانسور تنش کوشی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبدیل تنش و دایره مور بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


خلاصه جزوه مقاومت مصالح - مبحث تبدیل تنش


نمونه فیلم تدریس خصوصی مقاومت مصالح - تبدیل تنش و دایره مور


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1542 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image