ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزش مقاومت مصالح 1 - حل مثال تشریحی از مبحث مسائل نامعین استاتیکی به زبان ساده

فیلم آموزش مقاومت مصالح 1 - حل مثال تشریحی از مبحث مسائل نامعین استاتیکی به زبان ساده


در این فیلم آموزش مقاومت مصالح 1 حل مثال تشریحی از مبحث مسائل نامعین استاتیکی به زبان ساده ارائه شده است. برای یادگیری بهتر این مبحث این فیلم آموزشی کوتاه و مفید را مشاهده کنید.


اگر در این مباحث اشکال دارید از اساتید مقاومت مصالح حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی مقاومت مصالح کلیک کنید تا لیست اساتید را ببینید.


همانطور که می دانید در حالت دو بعدی برای هر جسم صلب در نهایت 3 معادله تعادل را می توانیم بنویسیم. اگر در مسئله ای تعداد مجهول ها از 3 بیشتر باشد به آن مسئله نامعین استاتیکی می گوئیم و برای حل آن در کنار معادلات تعادل استاتیکی باید معادله یا معادلات دیگری را هم استفاده نمائیم. در واقع معادلات اضافه تر شرط فیزیکی و یا شرط سازگاری نام دارند. در این فیلم آموزشی از درس مقاومت مصالح 1 مثالی از این مبحث مورد بررسی قرار گرفته است. البته در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مطالب آموزشی بیشتری برای درس مقاومت مصالح قابل مشاهده است. برای دانلود رایگان جزوه های آموزشی و سوالات امتحانی بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال مقاومت مصالح کلیک نمائید. اساتید برتر هم برای درس مقاومت مصالح فیلم های زیادی را ارائه نموده اند. بر روی عبارت فیلم تدریس خصوصی و آموزش مقاومت مصالح کلیک کنید تا نمونه ویدئوهای تدریس را ببینید. اگر می خواهید سوالات درس مقاومت مصالح را عالی حل کنید در مزحله اول باید بر درس استاتیک مسلط باشید. معادلات تعادل استاتیکی را تقریبا همیشه لازم خواهید داشت. علاوه بر موارد گفته شده، در این وب سایت مقالات آموزشی خوبی هم ارائه شده است. به عنوان مثال پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه مقاومت مصالح بخوانیم و آن را یاد بگیریم را بخوانید. در این مقاله توصیه ها و راهکارهای خوبی برای یادگیری بهتر مقاومت مصالح ارائه شده است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1848 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image