ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزشی مقاومت مصالح - حل مثال تشریحی تبدیل تنش با استفاده از دایره مور به زبان ساده

فیلم آموزشی مقاومت مصالح - حل مثال تشریحی تبدیل تنش با استفاده از دایره مور به زبان ساده

 


در این فیلم آموزشی مقاومت مصالح حل مثال تشریحی از مبحث تبدیل تنش با استفاده از دایره مور به زبان ساده ارائه شده است. با مشاهده این فیلم می توانید نحوه رسم دایره مور و بدست آوردن تنش های اصلی و ... را یاد بگیرید.


برای مشاهده لیست اساتید مقاومت مصالح بر روی عبارت تدریس خصوصی مقاومت مصالح آنلاین و حضوری کلیک کنید.


از مباحث مهم مقاومت مصالح بحث تبدیل تنش است. در بحث تبدیل تنش با استفاده از روابط و یا با استفاده از دایره مور تنش روی صفحات مختلف با جهت گیری متفاوت در یک نقطه مشخص قابل محاسبه است. دایره مور در واقع شکل هندسی روابط است و اگر نحوه رسم آن را خوب بلد باشید می توانید بدون نیاز به فرمول همه ی محاسبات را انجام دهید. در این فیلم آموزشی مقاومت مصالح سعی شده است یک مثال خوب از این مبحث مورد بررسی قرار گیرد و با حل مثال تمام زوایای این مبحث برای شما روشن خواهد شد. مبحث تبدیل تنش و دایره مور در جلسات آخر مقاومت مصالح 1 و یا در ابتدای درس مقاومت مصالح 2 تدریس می شود. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مطالب مفید دیگری در این زمینه ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


فیلم معلم خصوصی آنلاین مقاومت مصالح - نامتغیرهای تنش یا stress invariants در تبدیل تنش


نمونه ویدئوی معلم خصوصی مقاومت مصالح 1 - حل مثال از مبحث تبدیل تنش و دایره مور


فیلم تدریس خصوصی مقاومت مصالح 2 - معرفی دایره مور برای بحث تبدیل تنش


از بین صفحات مختلفی که می توانیم مولفه های تنش را بر روی آن صفحات بدست بیاوریم صفحاتی هستند که اهمیت بیشتری دارند. صفحات اصلی و جهت های اصلی در مبحث طراحی بسیار مهم هستند. صفحه یا جهت اصلی به راستاهایی گفته می شود که بر روی یکی از آنها تنش عمودی ماکزیمم مقدار خودش را دارد و بر روی دیگری تنش عمودی می نیمم است. در واقع، در یک نقطه مشخص به هر میزان صفحه را دوران بدهیم و راستاهای مختلفی را امتحان کنیم، مقدار تنش عمودی از تنش های اصلی بیشتر یا کمتر نخواهد شد. نکته دیگر اینکه تنش برشی برای صفحات اصلی برابر صفر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و کاملتر در این زمینه بر روی این لینک کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 928 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image