ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزش مهندسی مکانیک طراحی اجزاء 1- مثال طراحی خستگی از دیدگاه مکانیک شکست

فیلم آموزش مهندسی مکانیک طراحی اجزاء 1- مثال طراحی خستگی از دیدگاه مکانیک شکست

در این ویدئوی آموزشی بسیار مفید و کاربردی و فیلم آموزش مهندسی مکانیک طراحی اجزاء 1 مثال طراحی خستگی از دیدگاه مکانیک شکست ارائه شده است. با مشاهده این مثال نحوه محاسبه عمر از دیدگاه fracture mechanics را یاد خواهید گرفت.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید طراحی اجزاء بر روی عبارت تدریس خصوصی طراحی اجزاء کلیک کنید. مطالعه سرفصل های درس طراحی اجزای 1 مهندسی مکانیک هم مفید است.

برای محاسبه عمر خستگی از دیدگاه مکانیک شکست یک فرمول بسیار مفیدی که وجود دارد رابطه پاریس است. ابتدا با برابر قرار دادن ضریب شدت تنش با چقرمگی شکست طول ترک نهایی بدست آمد. در مرحله بعد با استفاده از فرم انتگرالی رابطه پاریس تعداد سیکل های لازم تا واماندگی کامل قطعه محاسبه شد. در این فیلم آموزشی نحوه استفاده از دیدگاه مکانیک شکست برای محاسبه عمر قطعات مورد بررسی قرار گرفته و با یک مثال توضیحات کامل داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مکانیک شکست در ویکی پدیا اینجا کلیک کنید.


طراحی از دیدگاه مکانیک شکست در مهندسی مکانیک

نمونه فیلم تدریس خصوصی طراحی اجزاء 1 مهندسی مکانیک - حل مثال مکانیک شکست

دانلود پدیده شکست در اجسام


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1440 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image