ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله کنکور مصاحبه با رتبه 15 صنایع سیستم

مصاحبه با رتبه 15 صنایع سیستم

به اشتراک گذاری

مصاحبه با رتبه 15 سیستم و 19 بهره وری در این بخش ارائه شده است. در دو گرایش سیستم های اقتصادی اجتماعی و مدیریت سیستم و بهره وری شرکت کردم. در گرایش اول رتبه 19 و در گرایش دوم رتبه 15 را کسب کردم و در دانشگاه صنعتی امیر کبیر رشته سیستم های اقتصادی اجتماعی قبول شدم .

درصدها : زبان 52% ، ریاضی 61% ، آمار 94% ، معلومات مدیریت 0% ، برنامه نویسی 19% و تحقیق در عملیات 88%

من تقریباً همزمان با شروع کلاس های مؤسسه پاسارگاد در تابستان 87 شروع به درس خواندن کردم.این را هم بگم من تا قبل از کنکور مثل خیلی ها اصطلاحاً دانشجوی شب امتحانی بودم اما تقریباً 7 ماه متفاوت درس خواندم. من تلاش کردم در هر درس منبع مناسب را انتخاب و مطالعه کنم و وقتم را برای برخی کتابها و جزوات بی فایده تلف نکنم. به قول معروف یک کتاب را چندین بار بخوان نه اینکه چندین کتاب را یک بار بخوانی.در زیر منابعی که خودم خواندم و به نظرم می تونه در هر درس بهترین باشه رو لیست کردم :

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: معرفی رشته مهندسی صنایع

آمار و احتمال : دو جلد کتاب آمار و احتمال مجید ایوزیان - تدریس خصوصی آمار و احتمال

تحقیق در عملیات : جزوه + کتاب بانک تست ارشد مازیار زاهدی سرشت - تدریس خصوصی تحقیق در عملیات


ریاضی : جزوه + مجموعه کتاب های مسعود آقاسی (چهار جلد کتاب) - تدریس خصوصی ریاضی

برنامه نویسی : جزوه پارسه تألیف طورانی + کتاب برنامه نویسی مقسمی

در مورد زبان ، چون من از قبل از کنکور زبانم خوب بود کتاب خاصی مطالعه نکردم . ولی می تونم بگم کتاب هایی مثل 504 ویا Essential Words For TOEFL و شاید از همه مهمتر تستهای کنکور سالیان اخیر می تونن مفید باشند.البته کتابهای مرجع در هر درس مثل شلدون راس در احتمال و بازارا در تحقیق خیلی در فهم و درک این دروس مناسبند. من تمام تمرین های شلدون راس را همزمان با کلاس آقای ایوزیان حل کردم ولی اگر کسی تازه شروع به خواندن کرده من خیلی توصیه نمی کنم چون وقت گیرند.

پیشنهاد می شود مقاله
رشته مهندسی صنایع (کارشناسی) را هم بخوانید.

در مورد کلاس کنکور هم گفتم در کلاسهای پاسارگاد( در واقع اساتید ایوزیان، زاهدی سرشت و آقاسی) شرکت کردم. یعنی به دنبال استاد بودم نه مؤسسه. یک نکته مهم در مورد کلاس کنکور اینه که من اعتقاد دارم کلاس نهایتاً 20% در موفقیت می تونه نقش داشته باشه و مهم خود داوطلب و اراده اونه. پارسال بیش از 500 نفر در کلاس ها شرکت کردند ولی چند نفر قبول شدن؟ صرف ثبت نام و شرکت در کلاسها دلیلی بر قبولی نیست. به نظر من مهمترین عوامل برای موفقیت در کنکور داشتن برنامه ریزی دقیق و عمل به آن، پشتکار که خیلی مهمه چون خیلی ها وسط راه خسته میشن و به اصطلاح می برن! و توکل به خداست. اگر کسی این نکات رو رعایت کنه کلاس ها خیلی براش مفید خواهد بود و می تونه آمادگی رو بسیار بالاتر ببره. البته واقعاً بی انصافی اگه از نقش مهم اساتید ایوزیان، آقاسی و زاهدی سرشت بگذرم. هنوز دوست دارم سرکلاس این اساتید بشینم و لذت ببرم.در ضمن در آزمون های آزمایشی همین مؤسسه شرکت کردم در 9 آزمون فقط در دو آزمون اول رتبه بالای 19 داشتم و بقیه زیر 19 بود،جالبه نه!!!

کلمات کلیدی: رشته صنایع سیستم - رتبه 15 سیستم - رتبه 19 بهره وری - مصاحبه - رتبه برتر - رتبه 15 کنکور -

منبع: http://system88.persianblog.ir

مطالعه این مقاله هم مفید است:
دانلود چارت درسي رشته مهندسی صنايع


آمار بازدید: 895 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image