ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله آموزش زبان معلم خوب برای آیلتس

معلم خوب برای آیلتس

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی معلم خوب برای آیلتس هستید ..... اگر قصد دارید با در کنار داشتن یکی از بهترین و حرفه ای ترین اساتید و معلمان آیلتس در این آزمو موفق شوید و نمره بالا بگیرید .... اگر قصد دارید در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و با شرکت در کلاس های یک معلم خوب و مجرب برای آزمون آیلتس آماده شوید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل بهترین اساتید و معلم های آیلتس، شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد بر روی عبارت معلم خصوصی آیلتس کلیک کنید. مطالعه بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS هم مفید است.

در ادامه در این رابطه که یک معلم خوب و استاد عالی برای آیلتس چه ویژگی هایی باید داشته باشد نکاتی ارائه می شود. همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید و مدرسین آیلتس و سایر دروس مشخصات کاملی ارائه شده است. اساتید ذکر کرده اند که در کدام دانشگاه و در چه رشته ای درس خوانده اند و فارغ التحصیل شده اند. سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس، مدارک اساتید، قیمت درخواستی مدرسین و شماره تماس مستقیم ایشان در همین سایت ارائه شده است. بنابراین انتخاب آگاهانه، مستقیم و بدون واسطه یک معلم خوب برای موفقیت در آزمون آیلتس در این سایت کاملا عملی و راحت است. در رابطه با نمونه فیلم های تدریس خصوصی آیلتس به عنوان مثال می توانید
فیلم آموزش زبان انگلیسی و آیلتس - WRITING TASK 1 ACADEMIC و نمونه اسپیکینگ آیلتس تدریس خصوصی آیلتس- زبان انگلیسی را مشاهده کنید. در ادامه معیارهایی ارائه می شود که می تواند در انتخاب یک معلم خوب برای آیلتس کمک کننده باشد. در مرحله اول سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که حتما خودشان مدرک آیلتس داشته باشند. در ضمن، اگر نمره مشخصی را مد نظر دارید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان آن نمره و یا بالاتر از آن را کسب کرده باشند. اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس ذکر کرده اند که مدرک آیلتس دارند یا نه و حتی نمره خودشان را هم ارائه نموده اند. اساتیدی که به صورت جدی تر در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارند و جزو معلم های خوب هستند حتی مدرک خودشان را هم ارائه نموده اند. در هر صورت، هر استادی را که انتخاب کردید می توانید از ایشان مدرک بخواهید.



پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 10 استاد برتر آیلتس

همانطور که گفته شد، پیشنهاد می شود با معلمی کلاس آمادگی آیلتس را برگزار نمائید که خود ایشان مدرک آیلتس دارند. علاوه بر این مورد، می توانید معیارهای دیگری را هم در نظر بگیرید تا مطمئن شوید استاد خوبی را انتخاب کرده اید. سابقه کاری بالا را هم می توانید به عنوان یک معیار برای انتخاب استاد خوب IELTS در نظر بگیرید. اساتیدی که چندین سال است در زمینه آموزش زبان انگلیسی و تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند (کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید و معلم های خصوصی زبان انگلیسی) شاگردهای زیادی داشته اند و بهتر می دانند برای هر شاگرد جدید چگونه مطالب را ارائه کنند. این اساتید معمولا بر مطالب مسلط تر هم هستند و در زمان کمتر و با کیفیت بالاتر مباحث را به پایان می رسانند. اساتید سابقه کاری خودشان را هم در این سایت ذکر کرده اند و این هم می تواند معیار و ملاک بعدی برای انتخاب یک مدرس خوب آیلتس باشد. نکته بعدی اینکه، به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی اساتید هم دقت کنید. بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب و در رشته زبان انگلیسی و یا رشته های مرتبط با آن فارغ التحصیل شده باشد و مدرک ارشد یا دکتری هم داشته باشد. این موارد می تواند کاملا کمک کننده و راهگشا باشد. استادی که خودش در دانشگاه خوب درس خوانده است و مدرک آیلتس با نمره بالا هم دارد مطمئنا و به احتمال بسیار زیاد گزینه بسیار خوبی برای انتخاب به عنوان معلم آیلتس است. - عبارت کلیدی: بهترین استاد آیلتس، سروستانی، خاکی، آفرینش، معلم مجرب IELTS

مطالعه کنید:
تدریس خصوصی ielts تضمینی، بهترین استاد آیلتس و تافل





ممکن است تا حدودی نگران قیمت کلاس های خصوصی آیلتس هم باشید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید نرخ درخواستی ایشان ذکر شده است. البته تعدادی از اساتید در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند و می توانید با شماره مستقیم ایشان که در همین سایت برای تمام اساتید ارائه شده است تماس بگیرید و قیمت کلاس ها را بپرسید. معلم های خوب آیلتس معمولا هزینه مناسب و منطقی برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند. منظور از قیمت مناسب نرخ ارزان نیست. کار با کیفیت و استاد خوب هزینه ای متناسب با خودش دارد. اما در هر صورت این اساتید قیمت های خیلی عجیبی را هم درخواست نمی کنند و متناسب با کاری که انجام می دهند نرخ منصفانه ای دارند.

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس

با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی، اگر در جستجوی یک معلم و مدرس خوب برای آیلتس هستید، سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

1- فارغ التحصیل از دانشگاه خوب در رشته زبان انگلیسی و یا مرتبط با آن

2- دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری

3- دارای مدرک آیلتس با نمره خوب و بالاتر از نمره مد نظر شما

4- ارائه نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس در همین سایت ایران مدرس

5- درخواست قیمت منصفانه و مناسب برای کلاس های خصوصی

6- سابقه کاری بالا

7- دارای شاگردهای قبلی با نتایج قبولی خوب به صورت مستند




اگر در جستجوی یک استاد عالی هستید تا در آزمون آیلتس خیلی راحت قبول شوید موارد بالا را در نظر بگیرید. البته اگر یک استاد از 7 مورد بالا یکی دو مورد را نداشت می توانید صرفنظر کنید و بسته به تشخیص خودتان با ایشان کلاس داشته باشید. به عنوان مثال، ممکن است تمام اساتید آیلتس در همین سایت ایران مدرس نمونه فیلم تدریس نداشته باشند ولی به هر حال سایر ویژگی ها را در حد قابل قبول و بسیار خوبی داشته باشند.

مطالعه کنید:
بهترین مدرسان آیلتس

عبارت های کلیدی: بهترین معلم خصوصی آیلتس، معلم خوب برای آیلتس، بهترین اساتید و مدرسان آیلتس، محسن خاکی، سروستانی، IELTS آفرینش

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2469 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image