ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله آموزش زبان بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS

بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه ارتباط با مدرسین و اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی آیلتس مطالبی ارائه می شود به گونه ای که خودتان با مشاهده لیست کامل اساتید فعال در این زمینه بتوانید بهترین معلم خصوصی آیلتس را انتخاب نمائید. در سایت ایران مدرس (همین سایت) معلمان و اساتید زیادی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آزمونهای مرتبط با آن فعالیت دارند. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و کامکلترین لیست مدرسین در آن ارائه شده است در نتیجه با هر سلیقه و شرایطی می توانید بهترین معلم و استاد آیلتس و یا هر درس دیگری را برای خودتان انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی آیلتس در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید.

بهترین معلم خصوصی آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟ اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و یا تافل و .... فعالیت دارند معمولا خودشان در آزمون شرکت کرده اند و نمره خوبی گرفته اند. بالاخره، وقتی شخصی خودش یک بار مسیری را با موفقیت طی کرده باشد در هدایت شما به سمت موفقیت در آن زمینه هم عملکرد بهتری خواهد داشت. بنابراین اگر در جستجوی بهترین معلم آیلتس هستید به نظر می رسد بهتر باشد از خود استادی که انتخاب کرده اید مدارک لازم که نشان دهد خود ایشان در این آزمون موفق بوده اند و نمره خوبی هم گرفته اند را بخواهید. نکته دیگر اینکه سعی کنید با اساتیدی که از دانشگاه معتبر مدرک تحصیلی خودشان را گرفته اند و فوق لیسانس یا دکتری دارند و در ضمن سابقه کاری بالایی هم در این زمینه دارند کلاس را هماهنگ نمائید. یکی از بهترین و موثرترین پارامترها این است که معلم خصوصی ای که انتخاب کرده اید قبلا شاگردهایی داشته باشد و مستند به شما خوب نتیجه گرفتن آنها را نشان دهد.
تدریس خصوصی ielts تضمینی، بهترین استاد آیلتس و تافل

هزینه کلاس های خصوصی آیلتس IELTS چقدر است؟ مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس علاوه بر ارائه توضیحات در زمینه نحوه تدریس و سوابق کاری خودشان و .... هزینه ای که برای کلاس های خصوصی آیلتس در نظر دارند را هم در متن آگهی خودشان اعلام نموده اند. تعدادی از هزینه های ثبت شده توسط مدرسین در ادامه ارائه شده است. قیمتها مربوط به خرداد 97 است.

هزینه تدریس: جلسه ای 70 هزار تومن

هزینه تدریس: 80000-100000

قیمت تدریس: توافقی

هزینه تدریس: ساعتی 40الی60تومان

هزینه تدریس: ساعتی ۷۰

نرخ تدریس: 500000

هزینه تدریس: ساعتی 50 هزار تومان

قیمت تدریس: ساعتی 63 تومان

همانطور که مشاهده می شود هزینه کلاس های خصوصی آیلتس از جلسه ای و یا ساعتی 40000 تومان تا 100000 تومان متغیر است. خودتان باید لیست مدرسین را مشاهده کنید و با توجه به رزومه و سوابق تدریس هر یک از اساتید بهترین معلم خصوصی آیلتس از نظر خودتان را انتخاب نمائید. در ایران مدرس به صورت مستقیم می توانید با مدرسین در ارتباط باشید و شماره تماس خود استاد نمایش داده خواهد شد. حتما بخوانید:
بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 10 استاد برتر آیلتس

معرفی تعدادی از بهترین معلم های آیلتس در ایران مدرس

معرفی تعدادی از بهترین معلم های آیلتس در ایران مدرس که سابقه کاری بالایی دارند در این بخش انجام می شود. البته در نهایت خودتان باید مدرس مورد نظرتان را از بین اساتیدی که در این قسمت معرفی می شود و یا از لیست کامل مدرسین IELTS که لینک آن در بالا ارائه شده است انتخاب نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر مدرس بر روی اسم ایشان کلیک کنید.

1- کامیار شاهرخشاهی

ایشان در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی (IELTS -TOEFL- Conversation)- زبان عمومی و تخصصی کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد و ... فعالیت دارند و مطابق گفته ی خودشان در متن آگهی تدریس، رتبه ی 17 کنکور کارشناسی ارشد اموزش زبان انگلیسی هم می باشند.

2- خانم سپیده نصرتی

ایشان مدرس منتخب جهت تدریس دوره های مكالمه انگليسی در سازمان هاي دولتی و شركت هاي خصوصي تهران و دارنده ی مدارک DELTA و CELTA از دانشگاه کمبریج انگلستان هستند. فوق لیسانس زبان انگلیسی دارند و تا خرداد 97 هفت سال سابقه کار دارند.

3- آقای علی استوار

ایشان مدرس رسمی ایلتس-تافل -SAT_-GRE -کنکور- مکالمه- زبان بازرگانی و ... هستند و دوره فشرده ایلتس و تافل با تضمین پیشرفت نمره-ٍEPT_MSRT- تصحیح و انالیز رایتینگ ایلتس و .... را برگزار می کنند. آقای علی استوار دکتری زبان انگلیسی دارند و بیش از 10 سال هم سابقه کار دارند.

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی آیلتس



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1454 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image