ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله کنکور بهترین اساتید کنکور

بهترین اساتید کنکور

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با خصوصیات و مشخصات و ویژگی های بهترین اساتید کنکور توضیحاتی ارائه می گردد و نحوه مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی کنکور و انتخاب یک استاد خوب کنکور توضیح داده می شود. اگر در جستجوی بهترین اساتید کنکور هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین کنکور در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مدرس و استاد تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. مطالعه
20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور هم مفید است.

در ادامه در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین اساتید کنکور و برترین مدرسین دروس کنکوری توضیح داده می شود. بهترین معلم های کنکور ویژگی های زیر را دارند.

1- تمرکز بر روی یک یا تعداد محدودی درس: بهترین اساتید کنکور معمولا بر روی یک درس و یا تعداد بسیار محدودی از دروس متمرکز هستند و برای آن درس ها جزو بهترین های ایران می باشند. اساتیدی که مشهور هستند معمولا فقط یک درس را تدریس می کنند و آن درس را عالی تدریس می کنند.
بهترین اساتید ادبیات کنکور، لیست 10 معلم برتر ادبیات کنکور ایران

2- تسلط کامل بر درس و یا دروس تدریسی: بهترین معلم های کنکور و اساتید برتر کنکور بر دروسی که تدریس می کنند کامل مسلط هستند و هر روز در حال یادگیری می باشند. این اساتید تمام تست های دروس تدریسی خودشان را زده اند و مطالعه و آموزش دیدن را متوقف نمی کنند. بهترین معلم عربی کنکور، لیست 10 مدرس و دبیر برتر عربی کنکور

3- فارغ التحصیل از دانشگاههای خوب: بهترین اساتید کنکور چون خودشان در درس و تحصیل موفق بوده اند معمولا در بهترین دانشگاهها هم درس خوانده اند. این اساتید سطح هوشی بالایی دارند و خودشان هم توانسته اند با موفقیت کنکور را پشت سر بگذارند و در نتیجه به شاگردهای خودشان کمک زیادی می کنند.



مطالعه بهترین اساتید شیمی کنکور ایران - ویژگی ها و لیست 20 استاد برتر شیمی کنکوری هم توصیه می شود.

4- موفقیت در کنکور: اساتید خوب کنکور به این دلیل قابل اعتماد هستند و می توانند باعث موفقیت شاگردهای خودشان شوند که خودشان در کنکور موفق بوده اند. شخصی که نتوانسته است خودش مسیری را با موفقیت طی کند مطمئنا راهنمای خوبی برای افراد دیگر در همان مسیر نیست.
بهترین معلم زیست کنکور، لیست 15 استاد خوب و مجرب زیست شناسی کنکور

5- نتیجه عالی شاگردهای قبلی: اساتیدی که در تدریس کنکور سرآمد هستند و می توانید به آنها اعتماد زیادی بکنید شاگردهای قبلی موفقی دارند. می توانید از اساتید بخواهید کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را به شما نشان دهند. بهترین مدرسین کنکور خودشان بدون اینکه شما بگوئید این کار را انجام می دهند. بهترین معلم زبان کنکور، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور

6- ارائه قیمت مناسب و منصفانه: یک معلم خوب در کنار اینکه کارش را عالی انجام می دهد هوای شاگردهای خودش را هم دارد. البته مسلما معلم با سابقه و استاد خوب با نرخ ارزان تدریس نمی کند ولی به هر حال، متناسب با خدماتی که ارائه می کند هزینه مناسب و منصفانه ای را در نظر می گیرد.



پیشنهاد می شود حتما بخوانید: نحوه محاسبه درصد تست کنکور با مثال با و بدون نمره منفی و فرمول درصد گیری کنکور

7- حمایت و پشتیبانی کامل از شاگرد: بهترین اساتید و برترین مدرسین دروس کنکوری در کلاس های خودشان فقط به خوب تدریس کردن اکتفا نمی کنند. این اساتید از شاگردهای خودشان حمایت کامل را به عمل می آورند. به لحاظ روحی حمایت کامل از شاگردهای خودشان به عمل می آورند و در مسیر موفقیت به ایشان کمک می کنند.

8- ارائه مشاوره و برنامه ریزی: برای موفقیت در کنکور علاوه بر یادگیری خوب درس و علاوه بر تست زنی درست و مرور و .... برنامه ریزی درست و آشنایی با روش های مطالعه درست و .... هم لازم است. اساتید خوب کنکور در این زمینه ها هم به شاگردهای خودشان کمک زیادی می کنند و هدف نهایی ایشان موفقیت شاگردهایشان است.

9- ارائه درس در حداقل جلسات با کیفیت بالا: در ایام کنکور زمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر کلاس ها خیلی زیاد طول بکشد باعث می شود وقت شاگرد از دست برود. اساتید مجرب کنکور این حقیقت را خوب درک می کنند و در کمترین زمان سعی می کنند بیشترین مطالب با کیفیت عالی را ارائه نمایند.




مطالعه نمائید: بهترین اساتید ریاضی کنکور تجربی، لیست 10 معلم خوب و مجرب ریاضیات کنکور رشته تجربی

10- سابقه کاری بالا: یکی دیگر از مشخصات بهترین اساتید کنکور این است که این اساتید سابقه کاری بالا و تجربه ی زیادی دارند. این اساتید شاگردهای زیادی داشته اند و به همین دلیل می دانند که با هر شاگرد جدید چگونه باید برخورد کنند تا ایشان نتیجه خوبی بگیرد. بهتر است با اساتید با سابقه کلاس داشته باشید. بهترین دبیر ریاضی کنکور، لیست 10 معلم و استاد برتر ریاضی کنکور خانم و آقا در ایران

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1189 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image