ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی حقوق ساعتی معلم خصوصی

حقوق ساعتی معلم خصوصی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با حقوق ساعتی اساتید و معلم های خصوصی توضیح داده می شود. حقوق ساعتی معلم های تدریس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه معلم حق التدریس شویم + میزان حقوق معلمان حق التدریس

پارامترهای موثر بر حقوق و درآمد ساعتی معلم های خصوصی: همانطور که گفته شد، حقوق ساعتی معلم خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در همین سایت ایران مدرس وقتی به بخش تدریس خصوصی مراجعه کنید خواهید دید که اساتید مختلف برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس هزینه های متفاوتی را درخواست نموده اند. بنابراین این اساتید حقوق و درآمدهای متفاوتی هم دارند. حقوق ساعتی اساتید تدریس خصوصی به شهر محل تدریس بستگی دارد. معلم های خصوصی در شهرهای بزرگتر هم تعداد کلاس های بیشتری دارند و هم برای هر ساعت تدریس هزینه بیشتری را دریافت می کنند. در همین سایت ایران مدرس در رابطه با نرخ کلاس خصوصی دروس مختلف به صورت ساعتی و جلسه ای مقالات زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و تدریس خصوصی ساعتی چند؟ مفید است. حقوق مدرسین به درسی که تدریس می کنند هم بستگی دارد. بنابراین اگر یک معلم بخواهد حقوق بیشتری دریافت کند باید دروس مهمتری را تدریس نماید. به عنوان مثال برای دروس کنکوری چون حساسیت خود آزمون کنکور بالاتر است هزینه های بالاتری پرداخت می شود و اساتید کنکور درآمد و حقوق های بسیار خوبی دارند. در مقاله  چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ در رابطه با پارامترهای موثر بر قیمت کلاس های خصوصی توضیح داده شده است. این پارامترها بر حقوق اساتید تدریس خصوصی هم تاثیر می گذارد. مطالعه کنید: چگونه با تدریس خصوصی پولدار شویم

راهکارهایی برای افزایش حقوق ساعتی معلم های خصوصی: اگر معلم خصوصی هستید و یا می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید حقوق خودتان را افزایش دهید. کار تدریس خصوصی کار خوب و پربازدهی است و مهارت و سابقه کاری بالا نمی خواهد. کافی است بر دروسی که تدریس می کنید مسلط باشید و به کار تدریس علاقه داشته باشید. در این حالت به ازای هر ساعت کلاس خصوصی می توانید حقوق و درآمد بسیار خوبی داشته باشید. برای اینکه حقوق های بالاتری دریافت کنید و یا به درآمدهای بهتری برسید باید در مرحله اول سعی کنید روی خودتان کار کنید. دروسی را تدریس کنید که به آن درس ها علاقه دارید و بر آن دروس 100 درصد مسلط شوید. در ادامه با آموزشگاههای مختلف تماس بگیرید و هر شاگردی که به شما معرفی شد را 100 درصد راضی نگه دارید و به بهترین نتیجه برسانید. همکاری با آموزشگاهها نمی تواند شما را به حقوق و درآمدهای خیلی بالا برساند. خودتان هم به صورت مستقیم برای جذب شاگرد اقدام نمائید. در همین سایت ایران مدرس و یا در سایت تدریس ریاضی Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید. در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید و روش های دیگری را هم امتحان کنید. برای هر ساعت تدریس خودتان قیمت مناسبی در نظر بگیرید تا در نهایت درآمد خوبی حاصل شود. به صورت مداوم روی خودتان کار کنید و تسلط خودتان را افزایش دهید.

مطالعه مقاله
حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان هم مفید است.





مقایسه حقوق ساعتی معلم های دروس مختلف در کلاس های خصوصی: واضح است که یکی از پارامترهای موثر بر قیمت کلاس های خصوصی و در نتیجه موثر بر حقوق معلم های خصوصی به صورت ساعتی و جلسه ای درسی است که تدریس می شود. به هر میزان درسی که تدریس می شود سطح علمی بالاتری داشته باشد و افراد کمتری بتوانند آن را تدریس کنند مسلما هزینه بیشتری برای کلاس های خصوصی آن هم باید پرداخت شود. در نتیجه اساتیدی که دروس خاص و مشکل و سطح بالا را تدریس می کنند معمولا حقوق های بیشتری را هم دریافت می نمایند. به عنوان مثالی دیگر، اساتید و مدرسینی که به صورت کاملا تخصصی در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت دارند و تضمینی هم تدریس می کنند.، چون کاری که در حال انجام آن هستند اهمیت زیادی دارد و در سرنوشت شاگردهای ایشان موثر است، مسلما این مدرسین حقوق و درآمد بسیار بالاتری دارند. یا اگر نرم افزار خاصی که آموزش مشخصی برای آن در اینترنت وجود ندارد، توسط یک استاد و معلم تدریس شود، برای این آموزش هزینه زیادی را باید پرداخت کرد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که حقوق دریافتی معلم های خصوصی به درس تدریسی هم بستگی دارد و به میزان تسلط خود استاد بر درس هم بستگی پیدا می کند. البته اساتیدی که سابقه کاری بالایی دارند، عالی تدریس می کنند و به خودشان و توانایی های خودشان باور دارند هم حتی از تدریس دروس معمولی درآمدهای بسیار خوبی بدست می آورند. بسیاری از اساتید در سال 98 حقوق و درآمد بالاتر از 10 و 20 میلیون تومان در ماه دارند. اساتید برند شاید دهها برابر این مبالغ هم درآمد داشته باشند.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: چگونگی کسب درآمد از تدریس خصوصی

جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با حقوق معلم های خصوصی به ازای هر ساعت تدریس: به عنوان جمع بندی می توان گفت که درآمد معلم های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و با انتخاب درست دروس تدریسی، تسلط بر درس و ارائه خدمات بسیار عالی می توان به حقوق و درآمدهای بسیار خوبی رسید. البته واضح است که فقط با همکاری با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی نمی توان به درآمدهای بسیار خوب رسید و بهتر است به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب کرد. توصیه می شود در کار تدریس خصوصی بعد از هر جلسه کلاس تسویه حساب انجام شود تا بعدا مشکلات احتمالی ایجاد نگردد. تعدادی از مدرسین خصوصی نرخ کلاس های خودشان را به صورت جلسه ای و تعدادی دیگر به صورت ساعتی در همین سایت ایران مدرس مشخص کرده اند. بر روی عبارت تدریس خصوصی در بالای همین صفحه کلیک نمائید تا لیست مدرسین و هزینه درخواستی هر استاد را ببینید. حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 4192 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image