ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تجربه تدریس خصوصی

تجربه تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با تجربه تدریس خصوصی و مراحلی که برای موفقیت در کار و شغل تدریس خصوصی باید در نظر داشته باشید به صورت خلاصه توضیح داده می شود.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مطالعه مقاله تجربیات تدریس خصوصی یک مدرس و معلم موفق و تجربیات یک مدرس موفق در زمینه تدریس خصوصی در زمینه تجربه تدریس خصوصی بسیار مفید است.

برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و اینکه بخواهید شاگرد داشته باشید در اوایل کار ممکن است کمی با مشکل مواجه شوید. ممکن است با آموزشگاههای زیادی تماس بگیرید و حتی به صورت حضوری مراجعه نمائید ولی از تماس ایشان با شما و شاگرد خبری نباشد. البته کار تدریس خصوصی تا حدودی مقطعی است و در ایام امتحانات میان ترم و پایان ترم متقاضی زیادی دارد و در بعضی از ایام تقاضا به مقدار زیادی کم می شود. همانطور که گفته شد ممکن است اوایل کار کلاس های زیادی نداشته باشید و یا کلاس هایی که به شما داده می شود با قیمت پایین و ارزان هماهنگ شده باشد. البته اگر دروس خاصی را تدریس کنید احتمال اینکه به شما کلاس داده شود بیشتر است. در ایام امتحانات که آموزشگاهها متقاضیان زیادی دارند و وقت مدرسین قدیمی خودشان پر می شود با شما برای کلاس تماس خواهند گرفت. اگر کلاس های اولی که به شما داده می شود را خوب برگزار کنید و شاگرد شما راضی باشد آموزشگاه باز هم کلاس های دیگری را به شما ارجاع خواهد داد. در غیر اینصورت همکاری با شما به پایان می رسد. بنابراین باید خوب تدریس کنید و بر درس مسلط باشید. البته علاوه بر تماس با آموزشگاهها می توانید از روش های دیگری برای جذب شاگرد هم استفاده نمائید. مثلا در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید.

مطالعه مقاله
100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی هم مفید است.

همکاری با آموزشگاهها به لحاظ اینکه تجربه شما در زمینه کار تدریس خصوصی افزایش پیدا می کند بسیار مفید است. در خلال این همکاری شاید درآمد بالایی نداشته باشید ولی راه و چاه را یاد خواهید گرفت. باید مداومت داشته باشید و روش های مختلفی را برای فعالیت در این زمینه و جذب شاگرد امتحان نمائید. مطالعه مقاله
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی هم مفید است.

منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 542 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image