ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه نمره قبولی بگیریم

چگونه نمره قبولی بگیریم

به اشتراک گذاری

در این مقاله از سایت ایران مدرس در پاسخ به سوال (چگونه نمره قبولی بگیریم) توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در امتحانات نمره قبولی بگیرید و اتفاقا با نمره خوب هم قبول شوید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاس های تدریس خصوصی و قبولی حتمی و تضمینی در امتحانات

برای گرفتن نمره قبولی راهکارهای زیر می تواند مفید باشد.

1- از ابتدای ترم برای درس خواندن برنامه داشته باشید. برای اینکه در امتحانات موفق باشید و نمره خوبی بگیرید و قبول شوید از تمام زمانی که در طول ترم در اختیار دارید استفاده نمائید. اکثر دانش آموزان و دانشجویان در طول ترم خواندن درس ها را پشت گوش می اندازند و در ایام امتحانات به تقلا می افتند که قبول شوند. این روند درستی نیست. باید تلاش کنید با برنامه ریزی پیش بروید و در طول ترم برای درس ها وقت بگذارید.

در زمینه نحوه برنامه ریزی درست برای مطالعه در طول ترم مقاله
چگونه برای امتحانات نهایی برنامه ریزی کنیم را بخوانید.

2- در طول ترم درس بخوانید و مرور کنید. همانطور که گفته شد بسیار خوب است که در طول ترم درس ها را بخوانید. اگر الان که این مقاله را مطالعه می کنید ایام امتحانات است، حداقل برای ترم بعد سعی کنید با برنامه ریزی در طول ترم درس بخوانید. در طول ترم مرور را در نظر داشته باشید و تمرین و مسئله حل کنید. در ایام امتحانات می توانید روی مسلط تر شدن بر درس کار کنید و احتمال قبولی خودتان با نمره خوب را بیشتر و بیشتر کنید.


در رابطه با مرور دروس و فواید آن پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه درس بخوانیم که فراموش نکنیم؟ را هم بخوانید.

3- از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کنید. در کنار موارد ذکر شده، یکی از بهترین امکاناتی که می توانید برای موفقیت در درس و تحصیل و قبول شدن در امتحانات از آن استفاده نمائید کلاس های تدریس خصوصی است. در کلاس های تدریس خصوصی می توانید اشکالاتی که دارید را رفع نمائید و درس را به صورت پایه ای تری یاد بگیرید. به این ترتیب احتمال قبول شدن شما بسیار بیشتر خواهد شد. از این کلاس ها در طول ترم برای یادگیری پایه ای دروس و در ایام امتحانات برای رفع اشکال می توانید استفاده کنید. برای یادگیری در زمان کم و برای جبران غیبت های کلاسی هم کلاس های خصوصی بسیار مفید هستند. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

برای مطالعه در رابطه با مزایای کلاس های تدریس خصوصی برای قبولی در امتحانات مقاله
قبولی در امتحانات با نمره خوب و عالی با کلاس های تدریس خصوصی را بخوانید.

4- درست مطالعه کنید و مطالعه صحیح را یاد بگیرید. اینکه در طول ترم درس بخوانید و برای مطالعه دروس مختلف وقت بگذارید بسیار خوب است ولی در کنار آن باید درست مطالعه کردن را هم یاد بگیرید. باید خوب یاد بگیرید که درس ها را عمقی بخوانید. نکته برداری کنید و تمرین و مسئله حل نمائید. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک تمرین حل کردن بسیار مهم است. این درس ها را خوب بخوانید. روی تمرینات تامل و تفکر کنید و خودتان راه حل ارائه دهید. درست مطالعه کردن یعنی اینکه به صورت سطحی درس ها را نخوانید و تلاش کنید مطالب را خوب درک نمائید.

برای مطالعه در زمینه نحوه مطالعه صحیح دروس مختلف برای قبول شدن با نمره عالی در امتحانات مقاله
شرایط صحیح مطالعه کردن و جلوگیری از فراموشی را بخوانید.

5- معیارهای خودتان را بالا ببرید و از حد قبولی بالاتر بروید. به عنوان آخرین نکته، این موردی که اینجا ذکر شده است را بسیار جدی بگیرید. اگر فقط بخواهید در امتحان نمره قبولی بگیرید و به نمره 10 راضی باشید بسیار احتما اینکه نمره قبولی نگیرید بیشتر خواهد شد. بسیار شنیده اید که برای نمره بالا بخوانید تا نمره خوبی بگیرید. البته باید واقعا بخواهید نمره بالا بگیرید و فقط در ظاهر این را نگوئید. برای خودتان هدفی در نظر بگیرید که این ترم می خواهید مثلا معدل شما بالای 15 باشد. اگر معیارها را بالا در نظر بگیرید و برای نمره بالا درس بخوانید، قبولی در امتحان برای شما کار بسیار راحتی خواهد بود و به احتمال بسیار زیادی اتفاق خواهد افتاد.

مطالعه مقاله
تاثیر هدف گذاری در موفقیت تحصیلی هم مفید است.

عبارتهای کلیدی: نحوه گرفتن نمره قبولی در امتحانات نهایی و میان ترم، قبول شدن در امتحانات با نمره خوب و گرفتن معدل بالا، نحوه پاس شدن دروس مختلف در مدرسه و دانشگاه

منبع: ایران مدرس




آمار بازدید: 2215 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image