ارتباط مستقیم با 30617 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی کلاس های تدریس خصوصی و قبولی حتمی و تضمینی در امتحانات

کلاس های تدریس خصوصی و قبولی حتمی و تضمینی در امتحانات

به اشتراک گذاری

یکی از راهکارهایی که می توانید با استفاده از آن به صورت حتمی و تضمینی در امتحانات قبول شوید و حتی نمره خوب و بالایی بگیرید استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. کلاس های تدریس خصوصی می تواند به شما در گرفتن نمرات بالاتر و یادگیری سریعتر و مفهومی تر در زمان کمتر کمک کند.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی

اگر ترم های قبل در درس و تحصیل عملکرد خوب و رضایت بخش نداشته اید ... چنانچه با وجود اینکه ترم های قبل زمان زیادی را برای درس خواندن در نظر گرفته اید ولی نتیجه بدست آمده در امتحان رضایت بخش نبوده است ... اگر در حد ضعیف نتیجه بدست آورده اید و می خواهید این ترم به سطح متوسط برسید و یا خودتان در سطح متوسط بوده اید و می خواهید این ترم بسیار خوب و عالی باشید .... در هر صورت، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی می تواند بسیار مفید باشد.

پیشنهاد می شود مقاله
چگونه با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در درس و تحصیل موفق تر باشیم؟ را هم بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده اساتید تدریس خصوصی و برای مشاهده لیست مدرسینی که به صورت تضمینی تدریس می کنند بر روی عبارت تدریس خصوصی تضمینی کلیک نمائید. اساتید که به صورت تضمینی درس می دهند در عنوان تبلیغ و یا در متن آگهی خودشان این را ذکر نموده اند. البته بهتر است با استاد حرف بزنید و متوجه شوید منظور ایشان از تضمینی چیست. بعضی از اساتید کیفیت کلاس های خودشان را تضمین می کنند و عالی درس می دهند. بعضی دیگر نتیجه گرفتن شما را تضمین می نمایند. در همان ابتدای کار این را مشخص کنید تا بعدا به مشکل نخورید.

مطالعه مقاله
کلاسهای تدریس خصوصی؛ موفقیت در امتحانات میان ترم و نمره خوب امتحانات پایان ترم هم می تواند مفید باشد.





قبولی حتمی و تضمینی در امتحانات

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا واقعا کلاس های خصوصی تضمینی و قبولی حتمی حقیقت دارد؟ آیا واقعا می توان اطمینان کرد که تضمینی برای قبولی با نمره خوب وجود داشته باشد؟ در ادامه در این زمینه توضیح داده می شود. وقتی یکی از اساتید کیفیت کلاس های خودش را تضمین می کند خوب مسلما می تواند درس باشد و اگر نهایتا شما از نحوه درس دادن ایشان راضی نباشید کلاس را ادامه نمی دهید. اما در حالتی که یکی از مدرسین تدریس خصوصی نتیجه گرفتن شما را تضمین می کند مسلما مشارکت خودتان را بسیار لازم دارد و مطمئن باشید در طول برگزاری کلاس ها برنامه جدی ای برای وادار کردن شما به درس خواندن دارد. خودتان هم باید این قضیه را خوب درک کنید که استاد به تنهایی نمی تواند شما را در امتحان به نتیجه برساند و خواست و مشارکت خودتان هم بسیار لازم است. این که یکی از اساتید ادعا می کند که کلاس های ایشان تضمینی است خوب است و نشان دهنده اعتماد ایشان به نحوه تدریس خودشان است. ولی باید خودتان هم حتما همکاری های لازم را داشته باشید و در طول برگزاری کلاس ها خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید و مرور کنید. بنابراین نمی توانید تمام مسئولیت را به عهده مدرس بگذارید و باید حتی در حالتی که استاد کلاس های تضمینی برای شما برگزار می کند خودتان هم خوب درس بخوانید.

مطالعه مقاله
نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب را هم پیشنهاد می کنیم.

با توجه به مطالب گفته شده، برای قبولی حتمی و تضمینی در امتحانات باید سعی کنید با یک مدرس خوب کلاس ها را هماهنگ نمائید و اگر استادی باشد که نتیجه گرفتن شما را تضمین کرده است که بسیار خوب است. در کنار آن باید خودتان را متعهد بدانید که خوب درس بخوانید و باید بدانید که در نهایت خود شما بیشترین تاثیر را در خوب نتیجه گرفتن خودتان دارید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 522 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image