ارتباط مستقیم با 30611 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه امتحان آنلاین را ۲۰ بگیریم

چگونه امتحان آنلاین را ۲۰ بگیریم

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه در امتحان آنلاین نمره عالی و حتی 20 بگیرید توضیحاتی ارائه شده است. به جای اینکه به فکر روش تقلب در امتحان تستی مجازی شاد، تقلب در امتحانات الکترونیکی و امتحان تستی آنلاین و .... باشید، با اتخاذ یک روش درست و مطالعه در طول ترم می توانید هم سواد خودتان را ارتقا دهید و هم در امتحان بیست بگیرید.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
چگونه معدل بیست بگیریم و درس بخوانیم تا 20 بگیریم
چگونه در امتحانات نهایی آنلاین 20 بگیریم
برای اینکه بتوانید در امتحان آنلاین و مجازی مدرسه که با نرم افزار شاد برگزار می شود یا امتحانات دانشگاهی که از اسکای روم یا سایت های دیگر برای برگزاری آن استفاده می شود نمره عالی و حتی 20 بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.
1- در کلاس های آنلاین در طول ترم به صورت منظم شرکت نمائید
برای بسیاری از اساتید و مدرسین حضور دانش آموزان و دانشجویان در کلاس های آنلاین در طول ترم اهمیت دارد و حتی نمره ای را برای حضور غیاب در نظر می گیرند. علاوه بر این، وقتی در کلاس ها به صورت کامل شرکت می کنید درس را هم بهتر یاد گرفته و احتمال بیست گرفتن شما افزایش می یابد.
2- در طول ترم جلسه به جلسه درس بخوانید و مرور کنید و تمرین حل نمائید
برای بسیاری از دروس، مطالب هر جلسه به جلسات قبل ربط دارد و اگر درس را هر جلسه مرور نکنید جلسات بعد مطالب را متوجه نخواهید شد. بنابراین مطالعه دروس را به ایام امتحانات موکول نکنید و برای کسب موفقیت عالی در امتحان مجازی در طول ترم جلسه به جلسه درس را مرور نمائید.


3- نمونه سوالات امتحانی ترم های قبل را حل کنید
برای گرفتن نمره 20 در امتحان حضوری یا آنلاین حل نمونه سوالات امتحانی ترم های قبل می تواند بسیار کمک کننده باشد. هم اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و هم اینکه چون با سوالات آشنا می شوید مسلط تر شده و نمره بالاتری می گیرید. حتما قبل از امتحان حداقل دو سری سوال امتحانی حل کنید.
مطالعه نمائید:
چگونه درس بخوانیم تا نمره 20 بگیریم
4- در روز امتحان از اینترنت پرسرعت استفاده کنید
در بسیاری از موارد در امتحانات مجازی برای ارسال جواب هر سوال زمان مشخصی در نظر گرفته می شود و اگر بعد از آن زمان جواب را بفرستید نمره آن برای شما منظور نخواهد شد. اگر اینترنت سرعت بالا نداشته باشید ممکن است سوال را پاسخ دهید ولی جواب را نتوانید به موقع ارسال نمائید.
5- در رابطه با نحوه برگزاری امتحان آنلاین از معلم خودتان سوال بپرسید
اساتید دروس مختلف ممکن است نحوه برگزاری آزمون متفاوتی داشته باشند. اگر شما قبل از آزمون بدانید که سوالات تستی یا تشریحی است و یا مثلا برای هر سوال چقدر زمان دارید مسلما در جلسه امتحان عملکرد بهتری هم خواهید داشت. بنابراین از معلم خودتان در رابطه با نحوه برگزاری امتحان مجازی سوال بپرسید.


6- قبل از برگزاری امتحان مجازی جلسه آزمون را برای خودتان شبیه سازی نمائید.
به عنوان مثال اگر قرار است امتحان تستی از شما گرفته شود و زمان مشخصی برای جواب دادن به سوالات وجود دارد (مثلا ممکن است از شما خواسته شود در 30 دقیقه به 10 تست پاسخ دهید)، قبل از شرکت در امتحان سعی کنید این حالت را برای خودتان شبیه سازی کنید.
حتما بخوانید:
چگونه در امتحانات نهایی نمره 20 بگیریم
7- کتاب درسی و جزوه کلاسی را در کنار خودتان داشته باشید
در بسیاری از امتحانات مجازی استفاده از کتاب و جزوه مجاز است. البته باید بر مطالب تسلط خوبی داشته باشید چون اگر بخواهید حین امتحان دنبال پاسخ سوال بگردید زمان زیادی را از دست می دهید. بنابراین مطالب را خوب بلد باشید ولی برای زمان هایی که ممکن است مثلا فرمولی را فراموش کرده باشید کتاب و جزوه را در کنار خودتان داشته باشید.
8- قبل از امتحان آنلاین ریاضی و فیزیک تمرینات زیادی حل کنید
دروسی مانند ریاضی و فیزیک برای اینکه خوب یاد گرفته شوند به حل تمرین و مسئله نیاز دارند. برای این دو درس تمرینات زیادی را مورد بررسی قرار دهید و از معلم ریاضی و دبیر فیزیک خودتان در رابطه با اینکه چه تمریناتی را بیشتر مورد بررسی قرار دهید و چگونه تمرین حل کنید مشورت بخواهید.


9- گرفتن نمره 20 را مانند یک هدف برای خودتان مشخص کنید
برای 20 گرفتن در ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری باید این نمره را به عنوان یک هدف برای خودتان در نظر بگیرید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. در طول ترم برنامه ریزی داشته باشید و برای مطالعه دروس مختلف وقت در نظر بگیرید.
مطالعه
20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی ! هم مفید است.
10- با خودتان رقابت کنید و هر روز بهتر از قبل شوید
با سایر همکلاسی های خودتان رقابت نکنید. به این ترتیب از مسیر درست خارج خواهید شد. شما فقط یک رقیب اصلی دارید و آن هم خودتان هستید. اگر هر روز کمی از قبل بهتر شوید و با تمرکز بالاتر درس بخوانید یا ساعت مطالعه خودتان را افزایش دهید مطمئن باشید به نمره 20 و معدل 20 هم خواهید رسید.
11- از کلاس های خصوصی آنلاین و مجازی استفاده کنید
یکی از بهترین روش ها برای ارتقای معدل و گرفتن نمرات عالی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. برای مشاهده لیست کامل اساتید خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید. اساتید مجرب در همین سایت ایران مدرس در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و حضوری دروس مختلف فعالیت دارند.
12- بر جزوه کلاسی و کتاب درسی مسلط باشید
در امتحان مجازی از جزوه کلاسی سوال پرسیده می شود. ابتدا جزوه را با دقت بالا بخوانید. در ادامه کتاب درسی را هم مطالعه نمائید. اگر زمان کمی در اختیار دارید حداقل جزوه را به صورت کامل بخوانید.
پیشنهاد می شود بخوانید:
20 نکته مهم برای نمره 20 گرفتن در امتحانات و موفقیت در تحصیل
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3003 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image