ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی راهکاری مناسب برای قبول شدن در امتحانات و کنکور

تدریس خصوصی راهکاری مناسب برای قبول شدن در امتحانات و کنکور

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی راهکاری مناسب برای قبول شدن در امتحانات و کنکور است. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می تواند باعث درک عمقی تر از دروس شود و به قبولی دانش آموزان و دانشجویان در امتحان کمک زیادی بکند.

برای مشاهده لیست مدرسین، اساتید و معلمان و دبیران فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس مختلف از ابتدایی تا دانشگاه در همین سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

آیا شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فقط در ایام امتحانات کافی است؟ همانطور که در مقالات قبلی ارائه شده در همین سایت (ایران مدرس) گفته شده است بهتر است برگزاری کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید. البته اگر درس را بلد هستید و فقط برای رفع اشکال می خواهید از کلاسهای خصوصی استفاده کنید ایرادی ندارد. ولی اگر درس را بلد نیستید و یا اشکالات زیادی دارید و یا در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه غایب بوده اید، حتما کلاسهای خصوصی را هر چه سریعتر شروع نموده و به ایام امتحانات موکول نکنید. خوبی کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات این است که چون شما در این ایام به مدرس و استاد اصلی خودتان دسترسی ندارید، اشکالاتی که برایتان حین مطالعه و حل تمرین پیش می آید را می توانید از مدرس خصوصی خودتان بپرسید. بنابراین کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات هم بسیار مفید است. ولی برای اموزش عمقی و مفهومی و خواندن کل درس باید از این کلاسها در طول ترم استفاده کرد. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک که حل تمرین و مسئله در یادگیری آنها نقش زیادی دارد برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک در طول ترم به نسبت ایام امتحانات بسیار مفیدتر است.

برای قبولی در امتحانات و کنکور چند جلسه کلاس خصوصی لازم می باشد؟ تعداد جلسات تدریس خصوصی لازم برای موفقیت در امتحان و کنکور به عوامل زیادی بستگی دارد. کلاسهای تدریس خصوصی این مزیت را دارد که در آن در حداقل زمان می توانید بیشترین میزان مطلب را یاد بگیرید. تعداد جلسات لازم تدریس خصوصی به سطح تحصیلی خودتان و اینکه درس را چقدر بلد هستید هم بستگی دارد. اگر اشکالات زیادی داشته باشید تعداد جلسات بیشتری هم لازم است. معمولا برای آموزش کامل درس 10 تا 15 جلسه کفایت می کند. اگر بخواهید تمرینات و مسائل بیشتری حل کنید شاید تا 20 جلسه هم لازم باشد. تعداد جلسات تدریس خصوصی لازم به درس تدریسی هم بستگی دارد. بعضی از دروس ذاتا زمان بیشتری لازم دارند. برای رفع اشکال اگر قصد استفاده از کلاسهای خصوصی را دارید شاید در حد همان 2 تا 3 جلسه کفایت کند. بنابراین تعداد جلسات تدریس خصوصی لازم عدد ثابتی نیست و به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟ قیمت کلاسهای تدریس خصوصی هم به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه جلسات خصوصی در تهران و کرج و کل ایران از 15000 تومان تا 100000 تومان برای یک جلسه متغیر است. در شرایط خاص بعضی از مدرسین که در زمینه تدریس کنکور و یا آموزش دروس خاصی فعالیت دارند ممکن است قیمتهای بالاتری هم مطالبه کنند. به هر حال برای کلاسهای تدریس خصوصی قیمت ثابتی وجود ندارد. قیمت کلاسهای خصوصی به سابقه مدرس، درس تدریسی، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس، شهر محل تدریس، زمان تدریس، تعداد جلسات و .... بستگی دارد. بهترین راهکار این است که لیست مدرسین خصوصی را ببینید (بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید) و مشاهده کنید که مدرسین مختلف برای کلاسهای خصوصی چه هزینه ای ثبت نموده اند. در همین سایت (ایران مدرس) مقالات متعددی در زمینه عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال این مقاله را بخوانید.

چگونه از کلاسهای خصوصی ارزانتری استفاده کنیم؟ برای اینکه بتوانید کلاسهای تدریس خصوصی را ارزانتر هماهنگ کنید روش های مختلفی وجود دارد. اولین کاری که باید در نظر بگیرید این است که کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات هزینه کلاسها بالاتر خواهد بود. اوایل ترم کلاسها را می توانید ارزانتر برگزار نمائید. در ایام امتحانات مدرس خوب را هم به سختی می توانید پیدا کنید. برای هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان می توانید در کلاسهای نیمه خصوصی شرکت کنید. راهکار دیگر این است که کلاسها را در محلی که مدرس می گوید برگزار نمائید. روش دیگری که وجود دارد این است که به مدرس تدریس خصوصی خودتان شاگردهای دیگری معرفی کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. اگر می خواهید قیمت کمتری برای کلاسهای خصوصی بپردازید با مدرسینی هماهنگ کنید که به خودتان نزدیکتر هستند. در نتیجه وقت آنها در مسیر کمتر تلف می شود و حاضر خواهند بود مبلغ کمتری بگیرند.


استفاده از کلاسهای خصوصی برای چه کسانی لازم است؟ هر دانش آموز و دانشجویی که بخواهد در درس و تحصیل خودش به نسبت وضعیت موجود پیشرفت کند می تواند از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نموده و از مزایای این کلاسها استفاده نماید. دانش آموزان و دانشجویان ضعیف برای برگشت به درس و تحصیل و برای رسیدن به سطح متوسط و بعد از ان برای رسیدن به سطح عالی می توانند از کلاسهای خصوصی استفاده نمایند. بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان که در درس و تحصیل ضعیف هستند در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به علت تدریس نامناسب استاد و مدرس، شلوقی کلاسهای گروهی، تنبلی کردن خودشان در مطالعه و حل تمرین و .... به وضعیت فعلی خودشان رسیده اند. برای این افراد شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی واقعا می تواند مفید و موثر باشد. در کلاسهای خصوصی می توان درسهای این ترم را مطالعه کرد و اشکالات قدیمی را هم برطرف نمود. دانش آموزان و دانشجویان متوسط هم برای پیشرفت به نسبت وضعیت فعلی خودشان می توانند از کلاسهای خصوصی استفاده نمایند.

با توجه به مطالب ارائه شده، از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحان و کنکور می توان استفاده کرد. شرکت در کلاسهای خصوصی مزایای زیادی دارد. بهتر است از این کلاسها در طول ترم استفاده نمائید. با هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی در اوایل و یا اواسط ترم (به جای ایام امتحانات) هم نمره بهتری خواهید گرفت و هم کلاسها را می توانید ارزانتر هماهنگ نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 292 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image