ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه گرامر یاد بگیریم و بهترین روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی

چگونه گرامر یاد بگیریم و بهترین روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی

به اشتراک گذاری

در این مقاله به سوال چگونه گرامر یاد بگیریم پاسخ داده می شود و در رابطه با بهترین روش یا روش های یادگیری گرامر و قواعد زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر قصد دارید گرامر زبان را یاد بگیرید مطالعه این مقاله برای شما مفید است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی

برای آموزش و یادگیری گرامر زبان انگلیسی راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد و بسته به شرایط و سلیقه خودتان می توانید بهترین روش یادگیری را انتخاب نمائید. برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی روش های زیر می تواند مفید باشد.

1- استفاده از جزوات آموزشی و کتاب های آموزش گرامر موجود در همین سایت ایران مدرس

در همین سایت ایران مدرس جزوات آموزشی بسیار خوبی برای یادگیری گرامر و قواعد زبان انگلیسی ارائه شده است. در این جزوات مباحثی مانند فعل To be، ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun)، ضمیرها در زبان انگلیسی، نکاتی بیشتر در مورد مطابقت فعل با فاعل، بیان کمیت در زبان انگلیسی Some, any، نکاتی در مورد بیان کمیت در زبان انگلیسی، استفاده بنیانی از حروف تعریف ( a, an, the)، اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش، اسم  Noun as modifier  - modify a noun with noun ، اسم مالکیت در زبان انگلیسی  (possessive noun)، اسم جمع در زبان انگلیسی، کاربرد، تلفظ و املای – s پایانی در کلمات زبان انگلیسی، جزوه گرامر زبان انگلیسی - املا و تلفظ افعال انگلیسی وقتی که به –ing یا –ed ختم می شوند، افعال با قاعده و بی قاعده در زبان انگلیسی،  افعال حالتی یا stative و افعال کنشی action، دانلود رایگان جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان -  Simple future in the past tenses: زمان آینده در گذشته ساده و ..... به صورت مبحثی تدریس شده است. برای دانلود رایگان جزوات آموزش گرامر بر روی لینک دانلود رایگان جزو های آموزش گرامر زبان انگلیسی کلیک نمائید. استفاده از این جزوات می تواند یکی از بهترین روش ها برای یادگیری گرامر زبان باشد.

پیشنهاد می شود بر روی لینک
دانلود کتاب گرامر زبان کلیک کنید تا کتاب گرامر زبان را هم رایگان دانلود نمائید.

2- استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خوب زبان انگلیسی

راهکار خوب دیگری که برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی وجود دارد استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. در کلاس های خصوصی می توانید با صرف زمان و انرژی کمتر و با سرعت بالاتری گرامر زبان انگلیسی را آموزش ببینید. یک معلم خوب راه و چاه را به شما نشان خواهد داد و نکاتی که ممکن است یادگیری آن برای شما سخت باشد را سریعتر به شما آموزش می دهد. شاید بتوان گفت بهترین راهکار برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. در این کلاس ها می توانید اشکالات خودتان را بپرسید و در زمان کمتری نتیجه مورد نظر خودتان را بدست آورید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

پیشنهاد می شود ویدیوی
بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا را هم ببینید. آموزش سریع قواعد و گرامر زبان انگلیسی

3- مطالعه گرامر از کتاب های آموزشی و تشخیص آن در فیلم ها و یا داستان های انگلیسی

روش خوب دیگری که برای یادگیری گرامر زبان وجود دارد این است که ابتدا از کتاب های معتبر آموزش گرامر زبان و یا با استفاده از جزوه هایی که در بالا معرفی شد گرامر را بخوانید و اصل داستان را یاد بگیرید و در مرحله بعد سعی کنید در فیلم های زبان اصلی و یا مطالبی که به زبان انگلیسی مطالعه می کنید گرامری که یاد گرفته اید را تشخیص دهید. گوش دادن در کل برای اینکه بتوانید هم بر گرامر و هم بر مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوید بسیار مفید است. در بسیاری از موارد وقتی اخبار، فیلم و یا موارد مشابه را به زبان انگلیسی گوش می دهید چون در مکالمه هایی که انجام می شود از گرامر به درستی استفاده می شود، در نتیجه ساختار جمله ها به درستی در ذهن شما جا می افتد. حتی اگر گرامر را نخوانده باشید با زیاد گوش دادن به مکالمه و اخبار و فیلم انگلیسی ساختار جمله ها به درستی برای شما جا می افتد. حال اگر ساختار و جمله بندی و قواعد را از قبل خوانده باشید و ذهنیتی داشته باشید، در این حالت گوش دادن به اخبار انگلیسی و دیدن فیلم و .... مفیدتر هم خواهد بود. بنابراین برای یادگیری هر مهارتی از زبان انگلیسی روی زیاد گوش دادن خیلی حساب کنید.

مطالعه مقاله
تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش گرامر و قواعد زبان هم پیشنهاد می شود.

4- استفاده از گرامر در جمله و تلاش برای نوشتن جملاتی با استفاده از قواعد آموزش دیده شده

بسیار خوب است اگر خودتان بتوانید در مکالمات روزمره و یا در مطالبی که به زبان انگلیسی یادداشت می کنید از گرامر و قواعد جدیدی که یاد گرفته اید استفاده کنید. مثلا اگر در حال یادگیری جملات شرطی هستید سعی کنید در رابطه با زندگی روزمره خودتان و مرتبط با کار و روابط خودتان 10 جمله شرطی بنویسید. به هر میزان این تمرین را بیشتر انجام دهید قواعد جدید بهتر برای شما جا می افتد. البته در کتاب های آموزش گرامر در انتهای هر مبحث جدید تمریناتی ارائه شده است. انجام چنین تمریناتی خوب است ولی باز هم اگر سعی کنید در رابطه با زندگی شخصی خودتان جمله بنویسید و از گرامر جدید استفاده نمائید مفیدتر هم خواهد بود. پیشنهاد می شود به صورت رایگان
دانلود رایگان کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر و قواعد زبان را دانلود نمائید.

5- مطالعه مقالات ارائه شده دیگر در زمینه گرامر زبان انگلیسی ارائه شده در همین سایت ایران مدرس

در همین سایت ایران مدرس علاوه بر ارائه جزوات آموزش گرامر زبان انگلیسی و ارائه لیست کامل مدرسین زبان که می توانند به شما در یادگیری زبان انگلیسی بسیار کمک کنند، مقالاتی هم در زمینه آموزش بهتر و سریعتر گرامر زبان ارائه شده است. به عنوان مثال، با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید در زمینه نحوه یادگیری گرامر زبان انگلیسی و یا بهترین روش آموزش گرامر زبان مطالعه بیشتری داشته باشید.


کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری مکالمه و گرامر زبان

چگونه گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1844 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image