ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی نحوه گرفتن نمره بالای 18 در درس ریاضی

نحوه گرفتن نمره بالای 18 در درس ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه گرفتن نمره بالای 18 در درس ریاضی توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید در درس ریاضی نمره بالای 18 و حتی 20 بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.

مطالعه مقاله 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی ! هم مفید است.

برای گرفتن نمره بالای 18 در درس ریاضی باید عزم خودتان را برای خوب درس خواندن جزم نمائید. البته به این هم بستگی دارد که پایه ریاضی شما قوی است و یا ضعیف. اگر ترم های قبل در درس ریاضی معمولا نمره ای حدود 11 و 12 گرفته اید ممکن است کمی بالای 18 گرفتن در این درس در ترم حاضر برای شما سخت باشد. چون به هر حال اشکالات زیادی وجود دارد که باید برطرف شود. ولی اگر نمره شما معمولا حدود 14 و 15 بوده است برای گرفتن نمره بالای 18 در ریاضی کار سختی در پیش ندارید. اگر نمره شما معمولا حدود 12 بوده است بهتر است پله پله رشد کنید و بهتر شوید. مثلا این ترم نمره خودتان را به بالای 15 برسانید و ترم بعد از آن بالای 18 و یا شاید حتی 20 بگیرید.



نمره بالای 18 در درس ریاضی

مطالعه مقاله نحوه گرفتن نمره بالا در درس ریاضی هم می تواند مفید باشد.

در بحث هدف گذاری برای موفقیت در درس ریاضی و موفقیت در تحصیل و زندگی به صورت کلی باید سعی کنید هدف ها را به گونه ای در نظر بگیرید که برای ذهن خودتان باور پذیرتر باشد. به هر حال اگر خودتان نتوانید در ذهن خودتان باور کنید که گرفتن نمره بالای 18 در ریاضی برای شما ممکن است تلاش های شما نتیجه نخواهد داد. بنابراین هدفی را در نظر بگیرید که باور کردن آن برای خودتان ممکن باشد. پس از نمره 10 و 12 به 15 برشید بعد از آن به 18 و بالای 18 و بعد حتی 20 بگیرید. برای گرفتن نمره بالای 18 در درس ریاضی بهتر است در کلاس های خودتان به صورت منظم شرکت کنید. حضور در کلاس ها بسیار در یادگیری ریاضی موثر و مفید است. جزوه ای که در کلاس یادداشت می کنید برای مطالعه های بعدی بسیار مفید است. استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هم برای پیشرفت در این درس و گرفتن نمره خوب در آن مفید است.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: بازدهی بسیار خوب کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای گرفتن نمره خوب

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1737 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image