ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا در سال 97 از کار و شغل تدریس

تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا در سال 97 از کار و شغل تدریس

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و کار و شغل تدریس در سال 97 مطالبی ارائه می گردد. بخش مهمی از موفقیت شما در کار تدریس خصوصی به این بر می گردد که به چه میزان در جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی موفق بوده اید. در حقیقت اکثر مشکلی که مدرسین با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم موفقیت در پیدا کردن شاگرد خصوصی است. در سال 97 برای اینکه بتوانید به درآمد بالایی برسید و از کار تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری خوب پول در بیاورید باید علاوه بر جنبه های موثر دیگر در این کار، در زمینه جذب شاگرد خصوصی هم عملکرد خوبی داشته باشید.

در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران مقالات متعددی در زمینه نحوه جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه کنید و یا از روشهایی که در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ارائه شده است هم استفاده کنید. به هر حال می توانید به صورت واسطه ای و از طریق سایتهای واسطه تدریس و آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و یا به صورت مستقیم و با روشهایی که به شما اجازه می دهد مستقیما با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید شاگرد جذب نمائید. البته جذب شاگرد و موفقیت در پیدا کردن شاگرد خصوصی تنها پارامتری نیست که برای موفقیت در تدریس خصوصی باید در آن زمینه خوب عمل کنید. عوامل دیگری هم مهم هستند ولی به هر حال داشتن تعداد شاگرد کافی یکی از پارامترهای مهم و کلیدی است.



درآمد تدریس

اگر مقالات دیگری که در همین سایت (ایران مدرس) در زمینه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ثبت شده است را مطالعه کرده باشید حتما متوجه شده اید که به اندازه ای که روی جذب شاگرد تایید شده است روی حفظ شاگرد هم تایید کرده ایم. مقاله چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟ اختصاصا به این موضوع پرداخته است. در واقع نکته بسیار کلیدی ای که وجود دارد این است که: حفظ شاگردهای قبلی و قدیمی خودتان ارزانترین راهکار جذب شاگرد است. ممکن است شما هر ترم بخواهید شاگردهای جدید را جذب کنید. ولی در نظر داشته باشید که اگر شاگرد جدیدی را بخواهید از طریق آموزشگاهها جذب کنید هر جلسه باید 30 یا 40 درصد از مبلغ حق التدریس را به آموزشگاه بدهید. یا اگر بخواهید از طریق تبلیغات در روزنامه و اینترنت و ... شاگردهای جدیدی را پیدا کنید باید هزینه ای را پرداخت نمائید. اما شاگردهای قدیمی شما برای اینکه بخواهند با شما کلاس داشته باشند هیچ هزینه جدیدی را به شما تحمیل نخواهند کرد. باید آنقدر خوب تدریس کنید که شاگردهایی که این ترم دارید ترمهای بعد وقتی می خواهند با یک مدرس خوب برای درسهای دیگرشان هماهنگ کند بدون هیچ شک و شبه ای با شما تماس بگیرند. بنابراین کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید و به گونه ای کلاسها را پیش ببرید که شاگردهای شما به بهترین نتیجه ممکن برسند.

برای کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی در سال 97 جدیدترین مقالاتی که در همین سایت در این زمینه منتشر شده است را هم بخوانید. به عنوان مثال مقاله
در سال 97 به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب کنید! یا تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، آزاد، پیام نور و دانشگاه فرهنگیان سال 96 و 97 در این زمینه مفید و موثر است. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در همین سایت (ایران مدرس) تبلیغ تدریس خودتان را ثبت کنید (در بالای همین صفحه بعد از کلیک بر روی عضویت در سایت و ثبت نام تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید). در صورت تمایل تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید تا بازدهی و بازدید ان افزایش یابد. برای دروس تدریسی خودتان در همین سایت جزوه ثبت کنید تا بازدید تبلیغ شما بیشتر شود. از شاگردهای خودتان بخواهید نظراتشان را در صفحه آگهی شما در همین سایت ثبت کنند تا صفحه آگهی تدریس خصوصی شما برای گوگل هم بهینه تر شود و از نظر کاربران هم متقاعد کننده تر گردد. در سایتهای دیگر مانند www.Tadris-Riazi.com و سایت www.IranKonkur.com هم تبلیغ خودتان را ثبت کنید تا احتمال جذب شاگرد شما بیشتر شود. سایت تدریس ریاضی در زمینه تبلیغات آموزش ریاضی و سایت ایران کنکور در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی کنکور فعالیت دارد. استخدام مدرس و معلم کنکور سال 97



شغل تدریس خصوصی


اگر در مدرسه یا دانشگاه کلاس گروهی دارید می توانید در کنار کلاسهای گروهی خودتان کلاسهای خصوصی هم برگزار کنید و درآمد بیشتری را بدست آورید. می توانید از شاگردهای خودتان در کلاسهای گروهی نظر سنجی کنید و نظرات مثبت آنها را در متن آگهی تدریس خودتان قرار دهید تا بازدید و بازدهی تبلیغ شما بیشتر شود. استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام برای جذب شاگرد هم بسیار مفید است. بسیاری از مدرسین در اینستاگرام مباحث کوچکی را تدریس می کنند و از همین طریق فالور جمع کرده و شاگرد جذب می نمایند. با آموزشگاههای تدریس خصوصی هم در ارتباط باشید تا شاگردهای بیشتری به شما معرفی کنند. البته تبلیغات اینترنتی در همین سایت (ایران مدرس) و سایتهای دیگر این مزیت را دارد که می توانید به صورت آن لاین هم شاگرد جذب کنید. برای اینکه در سال 97 درآمد بالاتری بدست آورید هم در زمینه جذب شاگرد بهتر عمل کنید و روشهای مختلفی را امتحان نمائید و هم با ارائه تدریس با کیفیت و عالی شاگردهایتان را حفظ کنید. هدف نهایی شما باید به نتیجه رساندن شاگردهایتان باشد. برای هر کدام از شاگردهایتان با توجه به وضعیت تحصیلی و مطالبی که بلد است برنامه مشخصی را در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرد. موفقیت شما در کار تدریس خصوصی در سال 97 و هر زمان دیگری در گرو موفقیت شاگردهایتان است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 609 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image