ارتباط مستقیم با 30608 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان تدریس خصوصی زبان، آموزش گرامر و مکالمه زبان در زمان کم

تدریس خصوصی زبان، آموزش گرامر و مکالمه زبان در زمان کم

به اشتراک گذاری

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان (انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ....) می توانید زبان انگلیسی را در زمان کمتری آموزش ببینید و گرامر و قواعد زبان را به خوبی یاد بگیرید و زبان را به راحتی حرف بزنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در مدت کوتاه انگلیسی یاد بگیریم

اگر واقعا قصد دارید زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری را در زمان کم و با کیفیت بالا آموزش ببینید، کلاسهای تدریس خصوصی زبان که توسط مدرسین خانم و آقا برگزار می شوند برای شما بهترین گزینه است (تعدادی از مدرسین زبان خانم و آقا را در پایین همین مقاله می توانید مشاهده کنید). در کلاسهای خصوصی زبان به صورت مستقیم سراغ اشکالاتی می روید که دارید. در کلاسهای گروهی زبان، کلاسهایی که در مدارس و دانشگاهها برگزار می شود و جلسات گروهی آموزش زبان در موسسات و آموزشگاههای زبان، مباحثی به صورت کلی ارائه می شود که ممکن است برای شما پیش پا افتاده یا سخت باشد. درست است که در آزمون تعیین سطح شرکت می کنید ولی به هر حال مدرس و استاد زبان حاضر در کلاسهای گروهی نمی تواند به صورت صد در صد خودش را فقط با شما هماهنگ کند. ایشان مباحث و سرفصلهایی را که به صورت کلی قرار است ارائه نماید تدریس می کند. در نتیجه هیچ وقت به اندازه ای که یک کلاس خصوصی زبان برای شما مفید است کلاس گروهی نمی تواند خوب باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان شما مثلا اگر بخواهید مکالمه زبان را یاد بگیرید فرصت بیشتری برای حرف زدن دارید. اگر بخواهید گرامر را آموزش ببینید سوالات زیادی را مطرح می کنید و کل کلاس به رفع اشکال شما اختصاص می یابد. در جلسات تدریس خصوصی زبان اگر قصد دارید برای زبان کنکور، آیلتس و یا تافل آماده شوید، دقیقا در جهت هدفی که دارید کلاس پیش خواهد رفت و هیچ زمانی را از دست نخواهید داد. خصوصا وقتی در حال آمادگی برای کنکور و یا انواع آزمونهای زبان هستید، معمولا زمان خیلی مهمتر می شود و یادگیری بیشتر در زمان کمتر اهمیت پیدا می کند.



برای مشاهده لیست مدرسین خانم و آقای فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان در تهران، کرج، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک نمائید.



چگونه از کلاسهای خصوصی زبان بهترین استفاده را داشته باشیم؟ اگر می خواهید از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی زبان بهترین استفاده را داشته باشید، سعی کنید در طول زمان از این کلاسها استفاده نمائید. یعنی اگر برای هدف خاصی زمان شما محدود نیست، مثلا هر هفته 2 جلسه کلاس برگزار کنید و سعی کنید مداوم باشد. خواندن و شرکت در کلاسهای زبان به صورت مقطعی خیلی مفید نخواهد بود. از مدرسین خصوصی مجرب و با سابقه زبان استفاده کنید. کلاسهای خصوصی زبان را جدی بگیرید و در کنار شرکت در کلاسها خودتان هم کار کنید.

چگونه انگلیسی را روان صحبت کنیم؟ برای روان صحبت کردن انگلیسی باید به صورت مداوم کار کنید. یکی از راهکارها همین شرکت در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی زبان است. راهکار دیگری که وجود دارد این است که زبان را کنار نگذارید و به صورت دائمی با یادگیری آن درگیر باشید. سعی کنید در اطراف خودتان محیطی را فراهم کنید که آموزش زبان برای شما دائمی شود. هر چه بیشتر گوش دهید و ذهن شما با عبارتهای انگلیسی بیشتر آشنا باشد روانتر هم حرف خواهید زد. به موسیقی و اخبار انگلیسی و یا هر زبان دیگری که می خواهید روان صحبت کنید زیاد گوش دهید.


چگونه گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟ برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی هم روشهای مختلفی وجود دارد. البته اگر شما زیاد به مطالب، اخبار، موسیقی، رادیو و تلویزیون به زبان انگلیسی گوش دهید به تدریج ساختار جمله ها در ذهن شما نقش می بندد. به این ترتیب یا گرامر و قواعد برای شما یادگیری خیلی راحت تری خواهد داشت و یا اصلا بی نیاز از آن خواهید بود. برای آموزش بهتر و سریعتر گرامر و قواعد زبان هر هفته از روی کتابهای معتبری مانند grammar in use قواعد را مطالعه کنید و تمرینات آن را حل نمائید. با انجام تمرینات و استفاده از گرامرهای جدیدی که یاد گرفته اید در مکالمه خودتان، بر قواعد مسلط خواهید شد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه و آموزش سریع زبان

برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی چگونه باشد؟ اگر می خواهید زبان را در زمان کمتری یاد بگیرید خوب قاعدتا در برنامه روزانه هم باید زمان بیشتری را به آن اختصاص دهید. میزان ساعت مطالعه زبان بستگی به هدف شما دارد. اگر می خواهید در کنکور زبان شرکت کنید زمان بیشتری لازم دارید. اگر قصد دارید در یک کنفرانس علمی شرکت کنید و یا قصد سفر تجاری دارید، خوب باید وقت بیشتری اختصاص دهید. اگر می خواهید به مرور و در طول زمان زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید می توانید هر روز یکی دو ساعت زبان بخوانید. دقت کنید که مداومت و ادامه پیدا کردن این روند خیلی مهم است. اینکه در یک هفته روزی 4 ساعت زبان بخوانید و بعد دو هفته به کلی آن را کنار بگذارید مفید نیست. در برنامه روزانه برای آموزش زبان هم اینکه چه مواردی را در نظر بگیرید، باز هم به هدف شما بر می گردد. اگر می خواهید مکالمه زبان را آموزش ببینید (به عنوان مثال) باید در برنامه روزانه خودتان موارد را بگنجانید که به تقویت مکالمه شما کمک می کند مانند: شرکت در کلاسهای بحث آزاد گروهی، شرکت در کلاسهای خصوصی زبان، گوش دادن به اخبار انگلیسی و رادیو انگلیسی در منزل و یا در ماشین، گوش دادن به موسیقی انگلیسی، حرف زدن با دوستانتان و .... . به جای اینکه سعی کنید ساعت مشخص و محدودی را در قالب یک برنامه روزانه برای آموزش زبان در نظر بگیرید بهتر است سعی کنید در اطراف خودتان محیطی را فراهم کنید که به اموزش زبان شما کمک کند. از هر فرصتی برای یادگیری استفاده نمائید.

چگونه زبان انگلیسی را تقویت کنیم؟ در بالا به مواردی اشاره شد که می تواند به یادگیری بهتر زبان شما کمک کند. برای تقویت زبان انگلیسی خودتان باید زبان را در مرحله اول به صورت پایه ای یاد بگیرید. از کتابهای آموزشی خوب و استادنداردی برای اموزش زبان استفاده کنید و کلاسهای خصوصی خودتان را هم با مدرسین مجرب برگزار کنید. برای تقویت زبان انگلیسی باید دایره لغات خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. سعی کنید لغات را در داخل جمله و متن یاد بگیرید و لغات جدید را زیاد در مکالمات خودتان به کار بگیرید. با لغات جدید جمله بسازید و بنویسید. هر چه دایره لغات بزرگتری داشته باشید زبان را بهتر حرف می زنید. قواعد و گرامر هم کار کنید و تا جایی که می توانید گوش دهید.

چه منابعی برای آموزش بهتر قواعد زبان وجود دارد؟ برای آموزش بهتر قواعد زبان کتابهای مختلفی وجود دارد. در همین سایت (ایران مدرس) هم جزوات خوبی برای آموزش زبان ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات مبحثی عالی آموزش قواعد زبان بر روی این لینک کلیک کنید. همچنین برای دانلود کتاب گرامر زبان بر روی عبارت کتاب گرامر زبان کلیک کنید. کتاب grammar in use هم برای آموزش قواعد زبان انگلیسی منبع خوبی است. اگر دانش آموز و یا دانشجو هستید در همان کتاب درسی خودتان قواعد و گرامر زبان به خوب توضیح داده شده است. برای آمادگی کنکور هم در کتابهای کمک آموزشی می توانید مباحث آموزش گرامر و قواعد زبان را پیدا کنید.



مطالعه مقاله کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری مکالمه و گرامر زبان را هم پیشنهاد می کنیم.

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان چقدر است؟ قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. در همین سایت (ایران مدرس) در رابطه با قیمت جلسات خصوصی زبان مطالب زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال این مقاله و یا این مقاله را مطالعه نمائید تا در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی زبان اطلاعات خوبی بدست آورید. در ضمن، مدرسین زبان ثبت نامی در ایران مدرس در جزئیات آگهی تدریس خودشان هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی را ثبت نموده اند. برای مشاهده قیمتهای درخواستی مدرسین برای کلاسهای خصوصی زبان بر روی عبارت مدرسین خصوصی زبان کلیک کنید و بعد از مشاهده لیست مدرسین بر روی آگهی هر کدام از آنها کلیک نمائید تا در جزئیات آگهی تدریس هزینه درخواستی مدرس را مشاهده نمائید. قیمت کلاسهای خصوصی زبان به سابقه مدرس، درسی که قرار است تدریس شود، تعداد جلسات خصوصی، محل و زمان برگزاری کلاس، شهر محل تدریس و .... بستگی دارد.

چگونه در زمان کمتری زبان را یاد بگیریم؟ اگر قصد دارید در زمان کمتری زبان را یاد بگیرید، همانطور که گفته شد، بهتر است زمان بیشتری به ان اختصاص دهید و محیطی را در اطراف خودتان به وجود بیاورید که از کل زمان خودتان در طول روز برای آموزش آن استفاده نمائید. مثلا از این به بعد اخبار به زبان انگلیسی گوش دهید. ایراد ندارد 20 درصد آنرا متوجه شوید. همین گوش دادن برای یادگیری خیلی مفید است. افرادی که به کشورهای دیگر مسافرت می کنند و خیلی زود زبان را یاد می گیرند چه کار خاصی انجام می دهند؟ تنها دلیل یادگیری سریع آنها این است که در محیطی قرار می گیرند که به صورت 24 ساعته در معرض یادگیری هستند. شما هم به صورت مصنوعی این حالت را برای خودتان ایجاد کنید. شرکت در کلاسهای خصوصی زبان هم به یادگیری بهتر و سریعتر شما خیلی کمک خواهد کرد.

چند جلسه کلاس خصوصی زبان برای آموزش زبان لازم است؟ در حقیقت به صورت دقیق نمی توان به این سوال پاسخ داد. به عوامل زیادی بستگی دارد. تعداد جلسات لازم برای آموزش و یادگیری زبان به میزان معلومات اولیه شما خیلی بستگی دارد. قبلا چقدر زبان خوانده اید و چقدر بلد هستید. این خود یک عامل تعیین کننده برای تعداد جلسات است. هدف شما هم در تعیین کردن تعداد جلسات لازم برای اموزش زبان موثر است. تا چه سطحی می خواهید پیش بروید؟ آیا قصد دارید فقط حرف زدن را یاد بگیرید و یا به صورت کامل مسلط شوید؟ آیا برای کنکور زبان را آموزش می بینید و یا برای قبولی در امتحان؟ اگر عجله ای ندارید، هفته ای یکی دو جلسه در کلاسهای خصوصی زبان شرکت کنید و به صورت مداوم مطالعه نمائید.



مطالعه کنید: چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟

چگونه به عنوان مدرس خصوصی زبان فعالیت کنیم؟ اگر قصد دارید در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس آلمانی، تدریس خصوصی زبان فرانسه و یا هر زبان خارجی دیگری و به عنوان مدرس خصوصی زبان فعالیت داشته باشید، برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان (و یا در صورت تمایل به صورت ویژه) در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی زبان به صورت مستقیم با شما در ارتباط خواهند بود. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. البته روشهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد (برای کسب اطلاعات در زمینه روشهای مختلف پیدا کردن شاگرد خصوصی این مقاله را بخوانید) ولی به هر حال، ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس بهترین روش برای جذب شاگرد می باشد. ایران مدرس تا پاسال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. برای جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس خصوصی زبان و یا هر درس دیگری در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران فرصت ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را از دست ندهید.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای آموزش بهتر و سریعتر گرامر زبان، مکالمه زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی، آمادگی برای امتحان زبان و کنکور زبان، شرکت در آزمونهای بین المللی زبان و .... شرکت در جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی و در کنار ان مداومت خود شما در خواندن زبان می تواند کاملا موثر و مفید باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 800 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image