ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه مدرس خوب و موفقی باشیم؟

چگونه مدرس خوب و موفقی باشیم؟

به اشتراک گذاری

برای اینکه مدرس موفقی باشیم باید از سر علاقه تدریس کنیم. باید تدریس را دوست داشته باشیم و علاوه بر کسب درآمد از تدریس و تدریس خصوصی، از انجام آن لذت هم ببریم.

برای اینکه مدرس خوب و موفقی باشیم باید در جلسات تدریس خصوصی و گروهی مطلب را از دید شاگرد یا اگردان ببینیم. باید مطلب را به زبان خود آنها توضیح دهیم و با پرسیدن سوال یا سوالاتی در حین تدریس از مفهوم بودن و واضح بودن مطالبی که ارائه می دهیم مطمئن شویم.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه معلم خصوصی خوبی باشیم را هم بخوانید.

برای اینکه مدرس و مدرس خصوصی خوبی باشیم و از کلاسهای تدریس ما لذت ببرند باید درس را تا حد بسیار خوبی بلد باشیم. باید بر درس مسلط بوده و از جنبه های مختلف و زوایای مختلفی بتوانیم آن را برای شاگردانمان توضیح دهیم. اگر خودمان مطلب را بسیار خوب بلد باشیم، با در نظر گرفتن سایر پارامترها، آن را به خوبی هم می توانیم توضیح دهیم.



مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد: تدریس خصوصی به عنوان کار نیمه وقت و تمام وقت

برای مدرس خوب بودن باید در حین جدیت در کلاس درس، سعی کرد کلاس را از خشکی و بی روحی درآورد. باید در کلاس درس به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کرد و تمرینهایی که به دانشجویان یا دانش آموزان داده می شود را با جدیت در جلسات بعد از آنها خواست. برای مطالعه بیشتر در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



















برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، آگهی تدریس خود را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1124 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image