ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تدریس کنیم و جلسه تدریس موفقی داشته باشیم؟

چگونه تدریس کنیم و جلسه تدریس موفقی داشته باشیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در پاسخ به سوال (چگونه تدریس کنیم و جلسه تدریس موفقی داشته باشیم) مطالبی ارائه می شود. برای داشتن یک جلسه تدریس یا تدریس خصوصی خوب و عالی قبل از هر چیزی باید آمادگی کاملی برای تدریس داشته باشید. تسلط بر درس و خوب بلد بودن آن شرط لازم برای ارائه یک تدریس خوب است.

ممکن است فن بیان شما بسیار عالی نباشد، ولی اگر بر درس کاملا مسلط باشید، به هر ترتیب می توانید مطلب را برسانید. بلد بودن شما در حرف زدنتان خودش را نشان می دهد. اگر بر درس تسلط هم نداشته باشید، یک جای کار مشخص می شود.



پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: چگونه معلم خصوصی خوبی باشیم

مطلب دیگر اینکه میزان بلد بودن هم در نحوه تدریس تفاوت ایجاد می کند. حتما خودتان فهمیده اید که وقتی درسی را برای بار دوم و سوم درس می دهد با دفعات قبل فرق می کند. منظور اینکه، میزان تسلط با نحوه تدریس ارتباط مستقیم دارد. هر چه تسلط شما بالاتر باشد، نحوه بیان و ارائه مطالب هم بهتر می شود.

بنابراین، برای موفقیت در تدریس در مرحله اول باید خودتان مطلب را خوب بلد باشید. برای موفقیت بیشتر در تدریس میزان تسلطتان بر بحث را بالاتر ببرید. بیشتر مطالعه کنید و روی نحوه بیان خودتان هم دقت کنید. مطلب را از دید شاگردتان ببینید و وسط کلاس به صورت مرتب از او بخواهید توضیح دهد. به این ترتیب متوجه خواهید شد که آیا مطلب را خوب فهمیده است یا نه.



مطالعه مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی برای موفقیت در تدریس خصوصی موثر است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1126 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image