ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در سال تحصیلی جدید در کار تدریس موفق تر باشیم؟

چگونه در سال تحصیلی جدید در کار تدریس موفق تر باشیم؟

به اشتراک گذاری

اگر در سال تحصیلی جدید می خواهید به نسبت سالهای قبل در کار تدریس موفق تر باشید، ملاک کار را موفقیت شاگردانتان قرار دهید.

هر کاری که لازم است برای نتیجه گرفتن شاگردانتان انجام دهید. اینکه شما خوب تدریس می کنید، زمان بیشتری در کلاس درس می مانید، به کارتان متعهد هستید و ... بسیار خوب است ولی در نهایت اگر شاگردان شما نتیجه مناسب را کسب کنند می توان گفت که شما در تدریس و تدریس خصوصی موفق هستید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران

بر طبق تجارب سالهای گذشته حتما می دانید که چه کارهایی برای نتیجه گرفتن شاگردانتان مفید است. بررسی کنید و ببینید که برای شاگردهایی که موفق بوده اند چگونه تدریس می کرده اید. چرا آنها نتیجه گرفتند و بعضی ها نه. اگر در سال تحصیلی جدید بازدهی خود را به صد در صد نزدیک کنید و کاری کنید که تقریبا همه شاگردانتان نتیجه خوب بگیرند، در سال های بعد علاوه بر شاگردهای جدید، همین ها هم دوباره به سراغ شما خواهند آمد.



مطالعه مقاله راهنمای تدریس و نحوه ثبت نام و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هم مفید است.

در طول ترم معیارهایی را در نظر بگیرید. امتحان های کوتاه برگزار کنید. در کلاس درس سوال بپرسید. به دانشجو یا دانش آموز تمرین بدهید و حل آن را از او بخواهید. خلاصه به هر شکل ممکن پیگیر یادگیری و نتیجه گرفتن شاگردتان باشید تا هم او نتیجه بگیرد و هم شما در تدریس موفق بوده و درآمد خوبی کسب کنید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

















برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت (ایران مدرس)، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1030 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image