ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی به تفکیک مقاطع

تدریس خصوصی به تفکیک مقاطع

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی به تفکیک مقاطع در این بخش توضیح داده شده است. ایران مدرس با بهره گیری از کادر مجرب مدرسین خدمات تدریس خصوصی را در مقاطع زیر ارائه می نماید:


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل


تدریس خصوصی در مقاطع مختلف


در همین سایت ایران مدرس خدمات تدریس خصوصی به تفکیک مقاطع توسط مدرسین مجرب ارائه می شود. از ابتدایی تا متوسطه، کنکور و دانشگاه می توانید از خدمات تدریس خصوصی اساتید مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com استفاده نمائید. قیمت درخواستی و شماره تماس مستقیم تمامی مدرسین در این سایت ارائه شده است. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می گردد.


1-تدریس خصوصی در مقاطع ابتدایی و راهنمایی


تمامی دروس با همکاری اساتید مجرب خانم و آقا و دبیران رسمی آموزش و پرورش https://medu.ir/ با سابقه کار بالا از دروس این مقطع می توان به ریاضی، علوم تجربی، زبان انگلیسی و ... اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین خانم و آقا در مقطع دبستان و ابتدایی بر روی عبارت معلم خصوصی ابتدایی کلیک کنید. شماره تماس مستقیم تمامی اساتید در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است.



2- تدریس خصوصی در مقطع دبیرستان و متوسطه


رشته های انسانی، تجربی، ریاضی و همچنین تمامی رشته های هنرستان (معماری، گرافیک، حسابداری، مکانیک، برق (الکترونیک، الکترونیک)، کامپیوتر و ...) به منظور تقویت درس، آمادگی برای امتحانات، کنکور، المپیاد، تیزهوشان و ...


از دروس این مقطع می توان به درسهای ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی، عربی، زبان انگلیسی، ادبیات، هندسه پایه، هندسه تحلیلی، جبر و احتمال، ریاضیات گسسته، حسابان، حساب دیفرانسیل و ... اشاره نمود. مدرسین بسیار خوبی در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف در پایه های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم فعالیت دارند.


مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی به پیشرفت تحصیلی کمک می کند؟ هم مفید است.


3- تدریس خصوصی در مقطع دانشگاه


در ایران مدرس خدمات تدریس خصوصی در مقطع دانشگاهی نیز به صورت حرفه ای ارائه می شود. از جمله رشته های دانشگاهی تحت پوشش می توان موارد زیر را نام برد:


مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی، مهندسی هوافضا، مهندسی پزشکی، معماری، حسابداری، ریاضی محض، ریاضی کاربردی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و ...


از جمله درسهای این مقطع می توان به استاتیک، مقاومت مصالح، مکانیک سیالات، ترمودینامیک، طراحی اجزا، دینامیک، ارتعاشات، تحلیل سازه، الکترونیک، فیزیک عمومی و ریاضی عمومی دانشگاه، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی، حسابداری، نظزیه زبانها و ماشینها، کامپایلر، محاسبات عددی، شی گرایی، هوش مصنوعی، سخت افزار، معماری کامپیوتر، ساختمان گسسته، ساختمان داده، ذخیره و بازیابی و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است که خدمات مزبور به کلیه دانشجویان دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، شاهد، غیرانتفاعی و ... ارائه خواهد شد.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟


4- تدریس خصوصی سایر موارد


1-4- کامپیوتر


علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، در ایران مدرس خدمات تدریس خصوصی در زمینه هایی همچون نرم افزارهای تخصصی رشته های مهندسی و زبانهای برنامه نویسی نیز ارائه می شود. از جمله نرم افزارهای تخصصی می توان به نرم افزارهای Solidworks، Abaqus، Ansys، Autocad و ... اشاره نموده و از زبانهای برنامه نویسی نیز می توان فوتوشاپ (photoshop)، مطلب (Matlab)، ویژوال بیسک، دلفی، ASP.NET، C++، C#، Mysql، PHP و ... را نام برد. اگر قصد دارید در کلاس های تدریس خصوصی کامپیوتر شرکت نمائید بهترین مدرسین در همین سایت ایران مدرس حضور دارند.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی هم پیشنهاد می شود.


2-4- زبان انگلیسی


در ایران مدرس مدرسین مجربی زبان انگلیسی را به صورت حرفه ای تدریس می نمایند که از جمله زمینه های تدریس می توان به تدریس برای آمادگی امتحانات، کنکور، تکدرس، مکالمه و امتحانهای بین المللی همچون تافل اشاره نمود. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


کلام آخر


اگر می خواهید یک مدرس خوب و عالی داشته باشید، در هر مقطعی که هستید می توانید یک استاد برجسته از همین سایت ایران مدرس انتخاب نمائید. کافی است در بالای همین صفحه در بخش جستجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد نموده و بر روی کلید جستجو کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image