ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله آموزش زبان معلم خصوصی زبان برای مهاجرت

معلم خصوصی زبان برای مهاجرت

به اشتراک گذاری

چنانچه برای مهاجرت به بهترین معلم خصوصی زبان نیاز دارید و زمان کمی برای آموزش زبان انگلیسی دارید .... اگر می خواهید یک استاد خوب و مسلط در کنار خودتان داشته باشید و برای مهاجرت قصد دارید در کمترین زمان زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و یا هر زبان خارجی دیگری را یاد بگیرید .... در هر صورت، ادامه این مقاله را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا در تهران، کرج و یا هر جای ایران بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


پیشنهاد می شود مقاله شماره 20 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت را هم بخوانید.


توضیحات کلی در رابطه با انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان جهت مهاجرت


استفاده از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و سایر زبان های خارجی برای یادگیری سریعتر این زبان های خارجی بسیار متدوال و دارای متقاضیان بسیاری است. یادگیری زبان خارجی برای بحث مهاجرت در تهران و سایر شهرهای ایران هم با استقبال گسترده ای رو به رو است. بسیاری از افرادی که قصد دارند مهاجرت کنند معمولا بر زبان انگلیسی و یا زبان های دیگر مسلط نیستند و در بسیاری از اوقات برای یادگیری زبان زمان کمی را هم در اختیار دارند. در چنین شرایطی استفاده از کلاس های خصوصی زبان بسیار مفید و موثر است. اگر زمان زیادی برای آموزش زبان در اختیار داشته باشید کلاس های گروهی که در آموزشگاهها برگزار می شود هم می تواند مفید و موثر باشد. اما برای آموزش سریع گرامر زبان و یا آموزش مکالمه زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری در زمان کم و با بازدهی بالا در کنار داشتن یک معلم خصوصی زبان خوب بسیار روش بهتری است. برای مشاهده لیست مدرسین زبان که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت فعالیت دارند بر روی لینک زیر کلیک کنید.


کلیک کنید: تدریس خصوصی زبان مهاجرت



کلاس های آموزشگاههای زبان معمولا 3 روز در هفته برگزار می شود و هر زبان آموز هم زمان کمی را برای حرف زدن و تمرین مکالمه در اختیار دارد. کلاس های خصوصی زبان با هر تعداد جلسه در روز قابل برگزاری است. می توان در یک روز حتی 4 یا 5 جلسه کلاس زبان هم برگزار کرد. در ضمن، استاد و معلم خصوصی ای که در کلاس حضور دارد متناسب با سطح سواد و دانسته های شاگرد خودش مطالب را به گونه ای ارائه می کند که بازدهی بالایی داشته باشد. کلاس های خصوصی انعطاف بالایی دارد و سرفصل های آن مانند کلاس های گروهی از پیش تعیین نشده است.


مطالعه مقاله چگونه در مدت کوتاه انگلیسی یاد بگیریم هم مفید است.


انتخاب معلم خصوصی زبان خوب از ایران مدرس برای مهاجرت


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی که در زمینه تدریس خصوصی زبان برای هدف مهاجرت یا هر هدف دیگری فعالیت دارند ارائه شده است. برای مشاهده لیست کامل این اساتید بر روی لینکی که در بالا معرفی شد و یا بر روی لینک معلم خصوصی زبان کلیک کنید. در ادامه، به عنوان نمونه، تعدادی از آگهی های ثبت شده توسط معلم های خصوصی زبان که در همین سایت www.IranModares.com فعالیت دارند و در زمینه آموزش زبان برای مهاجرت هم فعالیت می کنند ارائه شده است.


مواردی که در ادامه ارائه شده است فقط برای آشنایی بیشتر شما می باشد و برای مشاهده لیست کامل مدرسینی که در زمینه آموزش زبان برای مهاجرت فعالیت دارند می توانید به این ترتیب هم عمل کنید:


1- بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید تا وارد بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس شوید.


2- بعد از ورود به بخش تدریس خصوصی، در بخشی که برای جستجو در نظر گرفته شده است کلمه مهاجرت را وارد کنید و بر روی کلید "بگرد" کلیک نمائید.


3- لیست مدرسین به شما نشان داده خواهد شد و با کلیک بر روی عنوان آگهی هر معلم می توانید توضیحات کاملی را برای ایشان مشاهده نمائید.


در ایران مدرس (همین سایت) علاوه بر سوابق تدریس و رزومه کاری کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی مدرسین و .... شماره تماس مستقیم مدرسین زبان هم ارائه شده است و می توانید بدون واسطه با خود مدرسین تماس بگیرید و حتی برای بحث مهاجرت از ایشان مشورت بگیرید. تعدادی از آگهی های اساتید ثبت نامی در همین سایت در ادامه ارائه شده است.


حتما مطالعه نمائید: آموزش فشرده زبان انگلیسی برای مهاجرت


تعدادی از آگهی های مرتبط با تدریس خصوصی زبان جهت مهاجرت


در این بخش تعدادی از آگهی های مرتبط با تدریس خصوصی زبان جهت مهاجرت ارائه شده است.


تدریس خصوصی اسپانیایی جهت ادامه تحصیل، مهاجرت، مکالمه، توریسم و ...


تدریس خصوصی اسپانیایی با بهترین کیفیت توسط بهترین دانشجوی دانشکده ی اسپانیایی با شش سال سابقه ی حرفه ای در امر تدریس جهت مهاجرت، مکالمه، ادامه ی تحصیل ، توریسم، ترجمه، مکاتبه و ... اسپانیایی زبان بیست و هفت کشور دنیا را یاد بگیرید و به دومین زبان کشور آمریکا مسلط شوید، به دنیای ادبیات و هنر و موسیقی آمریکای لاتین با یادگیری اسپانیایی وارد شوید و از این یادگیری لذت ببرید.


کلاسهای Online و تدریس خصوصی حضوری زبان آلمانی برای تحصیل؛ کار و مهاجرت در کرج از مبتدی تا پیشرفته


مشکل صحبت کردن روان در زبان آلمانی را دارید با شرکت در کلاسهای گروهی در کرج - درختی - مهر شهر و کیانمهر این مشکل را برطرف کنید. تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان آلمانی همراه با مکالمه با 28 سال تجربه اقامت در آلمان و 16 تجربه تدریس در ایران ازمبتدی تا دانشگاه A1-C2 برای پزشکان و مهندسین و مهاجرین کاری در کرج. توسط فوق لیسانس برق و مدیریت بازرگانی و صنعتی از آلمان با 28 سال تجربه اقامت در آلمان و 16تجربه تدریس در ایران و مدرس رسمی با مدرک DaF از انستیتو گوته مونیخ شعبه دانشگاه Jena کلاسهای خصوصی و و نیمه خصوصی 2 الی 6 نفره


استاد حمیدی مدرس آیلتس و مشاور در امور مهاجرتی


استاد حمیدی بطور تضمینی شما را در اخذ نمره بالا در امتحان IELTS و TOEFL یاری می دهند. 4 مهارت IELTS و TOEFL بطور تضمینی در 6 ماه. مشاوره در امور مهاجرت. مکالمه روزمره بطور تضمینی در چند جلسه. مکالمه تضمینی ویژه مهاجرت. مکالمه تضمینی ویژه مصاحبه در سفارت. مکالمه تضمینی ویژه تجارت.


تدریس خصوصی زبان فرانسه ویژه بانوان و زوج های متقاضی مهاجرت


تدریس خصوصی زبان فرانسه ویژه بانوان و زوج های متقاضی مهاجرت توسط فوق لیسانس مترجمی زبان فرانسه با بیش از 8 سال سابقه تدریس - با توجه به فیدبکی که تا کنون از شاگردانم گرفته ام میتوانم با اطمینان، یادگیری اصولی و پایه ای زبان فرانسه برای متقاصیان تضمین کنم.زبان فرانسه اگر از پایه درست و اصولی تدریس شود خیلی سریعتر و راحت تر از چیزی که به آن مشهور است فراگرفته می شود! شهریه کلاس ها با توحه به شرایط و سطح شخص و تعداد جلسات و تعداد افراد کاملا قابل تغییر است.


مطالعه مقاله چرا تدریس خصوصی بهترین راهکار برای آموزش سریع زبان انگلیسی است؟ هم مفید است.


مدرس بین المللی زبان انگلیسی ویژه مهاجرت و آیلتس


- دارای گواهینامه بین المللی اموزش زبان انگلیسی (CELTA) از دانشگاه کمبریج انگلستان -  کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی - دارای گواهینامه های مرتبط اموزش زبان انگلیسی از دانشگاه بیرمنگام و ساتهمپتون - دارای مدرک اموزش کودک دو زبانه از دانشگاه شیراز - و ...


دوره های فشرده آیلتس - تافل - تولیمو ویژه مهاجرت


دوره های فشرده و فوق فشرده زبان شامل آیلتس - تافل - تولیمو - زبان ارشد و دکترا - فراگیری هنر ترجمه و همچنین MSRT & MHLE & free discussion در کوتاه ترین زمان ممکن و با آخرین روشهای تدریس با لحاظ کردن شرایط متفاوت زبان آموزان - امکان برگزاری کلاس در کلیه شهرهای استان گیلان با شرایط ویژه - دوره فوق فشرده: یک ماه - دوره فشرده: 3 ماه - دوره عادی: 6 ماه و بیشتر


تدریس تکنیک های تافل- مشاوره مهاجرت - نگارش SOP و CV برای اپلای


آموزش تکنیک های تافل - - مشاوره مهاجرت تحصیلی - - نگارش انگیزه نامه (statement of purpose یا sop ) - - نگارش رزومه ( CV یا Curriculum Vitae) - - نگارش توصیه نامه ( Letter or recommendation) - در اسرع وقت برای ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور در همه ی رشته ها . تضمینی و قابل قبول با قیمتی مناسب.


امکانات تکمیلی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای مهاجرت


برای دانلود رایگان مطالب بسیار مفید در زمینه آموزش زبان انگلیسی که به یادگیری بهتر شما کمک می کند و آن را تسریع می بخشد بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.


دانلود گرامر و قواعد زبان
دانلود آموزش مکالمه زبان
دانلود کتب آموزشی زبان
دانلود سایر مطالب آموزشی زبان


کلاس های خصوصی برای یادگیری زبان با هدف مهاجرت مزیت های بسیار زیادی دارد. همانطور که گفته شد تعداد جلساتی که می توانید در یک روز برگزار کنید محدودیتی ندارد و می توانید به تناسب نیاز هر تعداد جلسه در روز داشته باشید. فرض کنید تا زمان مهاجرت شما 3 ماه باقی مانده است. در این حالت می توانید هر روز 2 جلسه کلاس زبان با یک معلم خصوصی خوب برگزار کنید و به این ترتیب با سرعت بسیار بالا پیشرفت کنید. مزیت دیگری که این کلاس ها دارد این است که معلم زبان حاضر در کلاس را خودتان انتخاب می کنید. در نتیجه این امکان وجود دارد که بهترین استاد را در کنار خودتان داشته باشید.


نکته دیگر اینکه نگران این نیستید که وضعیت فعلی شما چگونه است و با هر سطح معلوماتی که داشته باشید می توانید به سرعت و در زمان کم زبان را یاد بگیرید. اگر در وضعیت متوسطی هستید می توانید به وضعیت عالی برسید. اگر در حد اولیه و ابتدایی زبان را بلد هستید معلم زبان حاضر در کلاس خودش را با شما هماهنگ خواهد کرد. شاید مهمترین مزیت کلاس خصوصی به نسبت کلاس های گروهی این باشد که در کلاس گروهی شما باید خودتان را با سرفصل ها و نحوه تدریس استاد هماهنگ کنید در حالیکه در کلاس های خصوصی برعکس است و استاد خودش را با شما هماهنگ می کند. البته اگر برای بحث مهاجرت و آموزش درست زبان جدی هستید باید خودتان هم تلاش کنید و از این امکان خوبی که فراهم شده است نهایت استفاده را ببرید.


مطالعه کنید: شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3464 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image