ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 12 راهکار و روش عملی و موثر برای افزایش تعداد شاگردها در کار تدریس خصوصی

12 راهکار و روش عملی و موثر برای افزایش تعداد شاگردها در کار تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این مقاله راهکارها و روش هایی (12 روش موثر و مفید) برای افزایش تعداد شاگردها در کار تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی به صورت جدی فعالیت داشته باشید، شاگردهای بیشتری را جذب نمائید و به درآمدهای خوب برسید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد)

1- در همین سایت ایران مدرس مشخصات و تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. به این ترتیب مشخصات شما نمایش داده خواهد شد و متقاضیان تدریس خصوصی با شما برای کلاس خصوصی مستقیما تماس خواهند گرفت.

2- در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ویژه کنید. مدرسین ویژه در صفحه اصلی سایت نمایش داده شده و تبلیغ آنها بیشتر دیده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

3- اگر قبلا در این وب سایت تبلیغ ثبت کرده اید، متن تبلیغ را کاملتر بنویسید و آگهی خودتان را به روز کنید. به هر میزان متن آگهی تدریس خصوصی شما بهتر نوشته شده باشد جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت.

4- از سایت های مختلف، از وبلاگ خودتان، از شبکه های اجتماعی از فرومها و جاهای مختلف به صفحه تبلیغ خودتان در همین سایت لینک بدهید. هم اعتبار تبلیغ شما برای گوگل افزایش می یابد و هم از این سایت ها هم برای صفحه خودتان ورودی خواهید گرفت.


5- اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید تبلیغ خودتان را در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم ثبت نمائید. با درج تبلیغ در این سایت هم احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد.

6- برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. مثلا اگر در زمینه
تدریس خصوصی شیمی فعالیت دارید در وبلاگ خودتان درس شیمی و یا نکات کنکوری شیمی را ارائه دهید و در کنار آن برای کلاس های خصوصی خودتان تبلیغ نمائید.

مطالعه مقاله
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی هم مفید است.

7- برای خودتان یک کانال تلگرامی بزنید. مثلا اگر در زمینه
تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید در کانال خودتان فیلم های آموزش فیزیک قرار دهید و در کانال های دیگر برای کانال خودتان تبلیغ کنید و شاگرد جذب نمائید.

8- از سایر شبکه های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام هم برای جذب شاگرد می توانید استفاده کنید. فیلم ها یا مطالب آموزشی مفیدی را در اینستاگرام قرار دهید و شناخته خواهید شد و شاگردها تماس خواهند گرفت.

9- برای اینکه در کار تدریس خصوصی تعداد شاگردهای شما مرتبا افزایش یابد باید عالی تدریس کنید و شاگردهای خودتان را به نتیجه خوب برسانید. به این ترتیب همین شاگردهای شما باز هم برخواهند گشت و شاگردهای جدید را هم معرفی خواهند کرد.

10- بهترین و ارزان ترین راهکار برای جذب شاگرد این است که همین شاگردهایی که دارید را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. شاگردهای شما اگر خوب نتیجه بگیرند شاگردهای جدید را به شما معرفی خواهند کرد.

11- علاوه بر سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی، می توانید در سایت های تبلیغات عمومی مانند دیوار و شیپور و ... هم تبلیغ ثبت کنید و شاگردهای خودتان را افزایش دهید.

12- می توانید از ایمیل مارکتینگ و یا ارسال پیامک هم برای افزایش تعداد شاگردهای خودتان استفاده نمائید. در شهرهای بزرگ مانند تهران می توانید به صورت منطقه ای پیامک بفرستید و شاگرد جذب نمائید.

این مقاله را هم بخوانید:
چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد)

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 918 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
م.اکبرپور شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۹

من دوست دارم مدرس خصوصی بشم ولی حفظ امنیت جانی و حریم خصوصی معلم رو چجوری تضمین میکنید ؟ - پاسخ: می تونید در آموزشگاه تدریس کنید. تدریس آنلاین هم راهکار دیگری است که وجود دارد.