ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله بازار کار استخدام معلولان در سازمانهای دولتی

استخدام معلولان در سازمانهای دولتی

به اشتراک گذاری

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه قانون استخدام سه درصد معلولان در دستگاه‌های دولتی اجرا نمی‌شود، گفت: با آن دسته از سازمان‌های دولتی که این قانون را اجرا نمی‌کنند باید برخورد جدی شود.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: آگهی استخدام مدرس و معلم خصوصی یا جذب شاگرد به صورت مستقیم

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در رابطه اشتغال معلولان تصریح کرد: قانون جذب ۳ درصد معلولان در دستگاه‌های دولتی قانون بسیار خوبی است، اما متاسفانه بسیاری از سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها از اجرای این قانون خودداری می‌کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اصلاح و بازنگری قانون جامع حمایت از معلولان در کشور ادامه داد: یک فرد معلول حتی این حق را دارد که به‌عنوان وزیر و یا نماینده مجلس فعالیت کند، همان‌طور که در کشورهایی مانند مصر و انگلستان وزرای کشور افراد نابینا و بسیار توانمندی بوده‌اند.

پیشنهاد می کنیم مقاله
راهکارهایی برای موفقیت در استخدام را هم بخوانید.

وی با بیان اینکه به دلیل ضعف قانون حمایت‌های لازم از معلولان انجام نمی‌شود، افزود: امیدواریم به زودی با بازنگری در قانون جامع حمایت از معلولان خلأهای قانونی حمایت از این قشر برطرف شود.


عزیزی با تاکید بر اینکه اشتغال و تامین معیشت از بزرگترین مشکلات معلولان است، گفت: در شرایط فعلی که گرانی و تورم فشار زیادی را به مردم وارد می‌کند، بسیاری از معلولان به دلیل بیکاری این مشکل را بسیار بیشتر لمس می‌کنند.

این نماینده مجلس نهم اشتغال را حق طبیعی و اولیه هر فرد معلولی دانست و بیان کرد: مجلس شورای اسلامی از هر آنچه که مربوط به حقوق معلولان و به ویژه اشتغال آنها باشد قاطعانه حمایت می‌کند.

مطالعه این مقاله هم مفید است: آشنایی با راهبردهاي موفقيت در استخدام

وی با بیان اینکه مسئولان سازمان بهزیستی باید در احقاق حق معلولان تلاش بیشتری کنند، اذعان داشت: متاسفانه در حال حاضر به دلیل کمبود اعتبارات سازمان بهزیستی تعداد زیادی از معلولان در نوبت تحت پوشش قرار گرفتن این سازمان هستند و رنج و زحمت بسیاری را از این بابت تحمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت افزایش بودجه سازمان بهزیستی در جهت حمایت از معلولان گفت: اگر یک فرد معلول بین یک تا دو سال در نوبت تحت پوشش قرار گرفتن باشد و پس از طی یک مدت طولانی و پس از تحمل مشکلات فراوان به نتیجه‌ای برسد، مانند نوش‌داروی پس از مرگ سهراب است.

پیشنهاد می شود مقاله
نکات طلایی در جست‌وجوی شغل را بشناسید  را هم مطالعه نمائید.

کلمات کلیدی: استخدام معلولان، استخدام معلولان در سازمانهای دولتی، استخدام دولتی، استخدام در دستگاههای دولتی، استخدام رسمی معلولان


آمار بازدید: 1465 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image