ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی هشتم و عوامل موثر بر آن

قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی هشتم و عوامل موثر بر آن

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با هزینه و قیمت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هشتم توضیحاتی ارائه می گردد. برای مطالعه در زمینه نرخ کلاس های خصوصی ریاضی پایه 8 این مقاله را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی و قیمت درخواستی اساتید بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید و برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی پایه 8 بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی هشتم کلیک نمائید.


قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم


در این مقاله مطالب کاملی در رابطه با قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی هشتم و عوامل موثر بر آن ارائه می شود. اگر می خواهید از کلاس های خصوصی ریاضی هشتم استفاده کنید و در جستجوی یک استاد و معلم خصوصی مجرب هستید و در عین حال در زمینه قیمت کلاس ها سوال دارید ادامه این مطلب را بخوانید.


سرفصل های ریاضی هشتم


قبل از اینکه در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی ریاضی هشتم توضیح داده شود سر فصل های آن مرور می شود. در ریاضی هشتم مباحث زیر مورد بررسی قرار می گیرد.



فصل اول و دوم ریاضی هشتم


1- عددهای صحیح و گویا، ادآوری عددهای صحیح، معرفی عددهای گویا، جمع و تفریق عددهای گویا، ضرب و تقسیم عددهای گویا - 2- هندسه و استدلال، یادآوری هم نهشتی مثلث‌ها، رسم و هم نهشتی مثلث قائم الزاویه، زاویه خارجی، رابطة فیثاغورس


مشاهده کنید: دانلود رایگان جزوه خلاصه شده فصل 2 دوم ریاضی پایه هشتم - ریاضی 8 - حساب عدد های طبیعی


فصل سوم و چهارم ریاضی هشتم


3- حساب عددهای طبیعی، یادآوری عددهای اول، روش غربال - 4- بُردار و مختصات، جمع بردارها، ضرب عدد در بُردار، بُردارهای واحد مختصات، مختصات و تبدیلات هندسی


رایگان دانلود کنید: جزوه آموزشی فصل چهارم ریاضی هشتم + حل کامل تمرینات فصل 4 ریاضی پایه 8


فصل پنجم و ششم ریاضی هشتم


5- توازی و ترسیم‌های هندسی، مثلث و اجزای آن، ترسیم‌های هندسی، اصول توازی، خط‌های موازی و مورب - 6- جبر و معادله، ساده‌کردن عبارت‌های جبری، پیدا کردن تعداد یک عبارت، فاکتورگیری، معادله


رایگان دانلود کنید: دانلود رایگان جزوه خلاصه شده فصل 6 ششم ریاضی پایه هشتم - ریاضی 8 - مثلث


فصل هفتم و هشتم ریاضی هشتم


7- چهارضلعی‌ها، انواع چهارضلعی‌ها، خاصیت‌های چهارضلعی‌ها، رسم چهارضلعی‌ها، 8- توان و جذر، تقسیم با پایه یا توان ساده، یک پایه و چند توان، جذر تقریبی، جذر حاصلضرب و حاصل تقسیم


حتما ببینید: دانلود رایگان حل تمرینات و پاسخ و جواب مسائل فصل هفتم ریاضی پایه هشتم


فصل نهم و دهم ریاضی هشتم


9- دایره و زاویه، تعریف دایره، زاویه مرکزی، زاویه مخاطی، 10- آمار و احتمال، دسته‌بندی داده‌ها، میانگین داده‌ها، مفهوم احتمال و پیشامد، احتمال ریاضی


رایگان دانلود نمائید: دانلود پاسخ و جواب کامل تمرینات و مسائل فصل نهم 9 ریاضی پایه هشتم



عوامل موثر بر قیمت کلاس خصوصی ریاضی هشتم


همانطور که مشاهده می کنید مباحث مختلفی در درس ریاضی هشتم مورد بررسی قرار می گیرد. قیمت کلاس های خصوصی ریاضی هشتم به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در مقاله تدریس خصوصی ریاضی هشتم و هزینه تدریس ریاضی پایه 8 در رابطه با قیمت و هزینه کلاس های خصوصی ریاضی 8 به صورت کلی و پارامترهای موثر بر آن توضیح داده شده است. ریاضی 8 درس بسیار مهمی است و برای یادگیری آن دانش آموز باید سعی کند در طول ترم درس را بخواند. در ضمن، اگر در طول ترم از کلاس های خصوصی ریاضی هشتم استفاده شود می توان این کلاس ها را با نرخ کمتری هماهنگ کرد. به هر حال، اساتید ریاضی در طول ترم به نسبت ایام امتحانات وقت آزاد بیشتری دارند و حاضر خواهند شد کلاس های خصوصی ریاضی 8 را با قیمت ارزان تر و مناسبتری برگزار نمایند. برای اینکه از خوب نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید و در عین حال کلاس های ریاضی را با هزینه مناسبتری برگزار نمائید توصیه می شود این کلاس ها را در طول ترم برگزار کنید.


اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس که در زمینه آموزش خصوصی ریاضی 8 و سایر مقاطع فعالیت دارند در توضیحات آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند که چه قیمتی برای کلاس های خصوصی در نظر دارند و شما می توانید با مشاهده لیست مدرسین از طریق لینکی که در بالا معرفی شد هم لیست کامل اساتید و هم قیمت های درخواستی مدرسین برای کلاس های خصوصی ریاضی پایه هشتم را ببینید. تعدادی از قیمت های ثبت شده برای کلاس های خصوصی ریاضی 8 که در مهر 98 توسط مدرسین در همین سایت ایران مدرس درج شده است را در ادامه می توانید مشاهده نمائید.


پیشنهاد می شود مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم را هم بخوانید.


هزینه تدریس: توافقی


هزینه تدریس: 650 هزار تومان


هزینه تدریس ریاضی هشتم: جلسه صد دقیقه ای مابین هشتصد هزار تا یک میلیون تومان


هزینه تدریس: ساعتی 100 هزار تومان متوسطه اول، ساعتی 150 هزار تومان متوسطه دوم


هزینه تدریس: یک و نیم ساعت دویست و پنجاه هزار تومان


هر جلسه 90 دقیقه، هزینه هر جلسه تدریس ریاضی پایه 8 فقط 400 تومان


هزینه تدریس: برای هر ساعت 250000


.....


حتما بخوانید: مقایسه قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل و آنلاین



نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی ریاضی هشتم با نرخ مناسب


همانطور که گفته شد، اساتیدی که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com ثبت نام کرده اند در صفحه مشخصات خودشان که توضیحات کاملی در رابطه با دروس تدریسی و نحوه تدریس و .... ارائه کرده اند، قیمتی که برای کلاس های خصوصی ریاضی در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. بنابراین با کلیک بر روی لینکی که در ابتدای همین مقاله معرفی شد می توانید لیست کامل مدرسین ریاضی هشتم خانم و آقا همراه با قیمت درخواستی اساتید برای کلاس های خصوصی را مشاهده نمائید. توصیه می شود با اساتیدی که به صورت ویژه در همین سایت تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند و به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را انجام می دهند کلاس داشته باشید.


نکته دیگر اینکه خیلی بدنبال ارزان هماهنگ کردن کلاس ها نباشید. بهتر است کمی هزینه بالاتری پرداخت نمائید ولی در عوض با یک معلم خوب ریاضی کلاس داشته باشید و احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر باشد. راهکار خوبی که برای انتخاب یک معلم ریاضی خوب پایه 8 وجود دارد این است که بر روی لینک معرفی شده در بالا کلیک کنید تا لیست مدرسین ریاضی هشتم را ببینید. در ادامه از بین اساتیدی که ثبت نام کرده اند حدودا 5 استاد که رزومه کاری و سوابق تدریس مناسبی دارند و از نظر شما اوکی هستند را انتخاب کنید. در پایان، از بین این اساتید، با معلمی که قیمت مناسبتری برای کلاس های خصوصی خودش ارائه کرده است تماس بگیرید. در ایران مدرس شماره تماس اساتید هم نمایش داده شده است و می توانید بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید. در عکس زیر مشخصات ثبت شده توسط یکی از اساتید را می توانید مشاهده کنید.


مطالعه مقاله چگونه ریاضی هشتم را یاد بگیریم هم مفید است.



قیمت هایی که در بالا نمایش داده شده است و به صورت رندوم و تصادفی از همین سایت ایران مدرس انتخاب شده است از 250 هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است و می توان مقدار متوسط 600 هزار تومان را برای قیمت کلاس ها در نظر گرفت. البته ممکن است اساتید با تجربه و دبیرهای رسمی و ... ریاضی هشتم را با نرخ بالاتری تدریس کنند. به هر حال، با هر معیاری که در نظر دارید و با هر هزینه ای که می خواهید برای کلاس ها پرداخت کنید در همین سایت ایران مدرس می توانید معلم و استاد خودتان را با آگاهی کامل انتخاب نمائید.


حتما بخوانید: نمونه سوال امتحانی فصل 1 و 2 ریاضی پایه هشتم


سایر پارامترهای موثر بر نرخ تدریس خصوصی ریاضی هشتم


هزینه کلاس های خصوصی ریاضی هشتم به پارامترهای زیر هم بستگی دارد.


- تعداد جلسات


در کلاس های تدریس خصوصی معمولا وقتی تعداد جلسات بالایی لازم باشد استاد و معلم تخفیفی را در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر ایشان هزینه هر جلسه را 800 هزار تومان در نظر گرفته باشند ممکن است 10 جلسه کلاس را با هزینه 700 و یا حتی 650 هزار تومان هم برگزار نمایند.


- زمان برگزاری کلاس ها


زمان برگزاری کلاس ها هم در قیمت کلاس های خصوصی ریاضی 8 و سایر دروس موثر است. به عنوان مثال همان استادی که کلاس خصوصی خودش را در حالت عادی با هزینه 800 هزار تومان برگزار می کند، در ابتدای ترم شاید با هزینه 600 هزار تومان هم کلاس برگزار کند و در ایام امتحانات که وقت کمتری دارد ممکن است هزینه یک میلیون تومان را هم درخواست نماید. بنابراین بهتر است کلاس ها در اوایل ترم و در طول ترم برگزار شود.


- شهر محل تدریس و مکان برگزاری کلاس


واضح است که قیمت کلاس های خصوصی ریاضی هشتم در شهرهای بزرگتر بیشتر است. به عنوان مثال یک دبیر رسمی با سابقه کاری 10 سال ممکن است در تهران برای هر جلسه کلاس خصوصی 800 یا 850 هزار تومان و حتی بیشتر درخواست نماید و همان دبیر در شهرهای کوچک که هزینه های زندگی، ترافیک و هزینه رفت و آمد پایینتر است با 500 هزار تومان هم کلاس را برگزار نماید.


- سابقه تدریس معلم حاضر در کلاس


اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند برای کلاس های خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری نرخ بالاتری را درخواست می کنند. مثلا ممکن است شما کلاس خصوصی ریاضی پایه هشت را با یک استاد تازه کار با هزینه 150 هزار تومان برای یک جلسه هم داشته باشید ولی یک استاد با سابقه شاید با کمتر از 800 هزار تومان حاضر نباشد در کلاس شرکت کند. به هر حال، اساتید با سابقه شاید قابل اطمینان تر باشند و این به خود شما بستگی دارد که سابقه کاری بالا برایتان مهم است یا نه.


مطالعه نمائید: آموزش و تدریس خصوصی ریاضی 8 - ریاضیات پایه هشتم (ریاضی8)


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با هزینه و قیمت کلاس های خصوصی ریاضی پایه هشتم توضیح داده شد و نحوه مشاهده لیست مدرسین و معلم های این درس بیان گردید. هزینه یک جلسه تدریس خصوصی ریاضی هشتم را به صورت متوسط می توان 500 تا 600 هزار تومان در نظر گرفت. استفاده از تدریس خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل نرخ و هزینه کمتری دارد.


سوالات متداول


1- قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم آنلاین بیشتر است یا حضوری؟


معمولا کلاس های مجازی ریاضی پایه 8 و سایر مقاطع به نسبت تدریس خصوصی ریاضی در منزل با هزینه کمتری برگزار می گردد. اگر با یک معلم خوب ریاضی کلاس داشته باشید کلاس های آنلاین هم مفید است.


2- مهمترین عوامل موثر بر نرخ کلاس خصوصی ریاضی هشتم چیست؟


از مهمترین عوامل موثر بر نرخ کلاس خصوصی ریاضی هشتم می توان به تعداد جلسات، شهر محل تدریس، سابقه کاری استاد، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها و ... اشاره نمود.


3- چگونه کلاس خصوصی با نرخ منصفانه داشته باشیم؟


اگر کلاس های خصوصی را اوایل ترم هماهنگ نمائید معمولا با نرخ مناسب تر و منصفانه تری کلاس ها هماهنگ می شود. در ضمن، کلاس خصوصی مجازی به نسبت تدریس خصوصی در منزل هزینه کمتری دارد.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image