ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم

قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم و پارامترهای موثر بر آن ارائه می گردد. یکی از دروس پرمتقاضی برای کلاسهای خصوصی ریاضی پایه هشتم است و بنابراین ممکن است برای متقاضیان این کلاسها کسب اطلاع در رابطه با قیمت جلسات تدریس خصوصی مهم باشد. بنابراین، در این بخش در رابطه با هزینه و قیمت این کلاسها توضیحاتی ارائه می گردد.

در همین سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در رابطه با قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد و می توانید اطلاعات خوبی از آن کسب کنید. نکته دیگر اینکه، در همین سایت مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هشتم و ریاضیات سایر مقاطع فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی پایه هشتم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی هشتم کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس شماره تماس خودشان را هم در متن آگهی ذکر نموده اند و می توانید به صورت مستقیم با این معلم ها در ارتباط باشید. نکته دیگر اینکه این اساتید قیمتی که برای کلاسهای ریاضی پایه 8 در نظر دارند را هم ذکر نموده اند و می توانید با مشاهده توضیحات مدرسین مختلف به صورت کلی در رابطه با قیمت این کلاسها اطلاعات به روزی را بدست آورید.

عوامل موثر بر قیمت کلاسهای ریاضی هشتم: عوامل مختلفی بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هشتم تاثیر می گذارد. مدرسین و معلم هایی که رسمی آموزش و پرورش هستند معمولا برای برگزاری این کلاسها هزینه بالاتری را به نسبت سایر مدرسین درخواست می کنند. البته به خودتان بستگی دارد که معلم رسمی بودن یا نبودن مدرسی که هماهنگ می کنید برایتان مهم باشد یا نه. به هر حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند با مدرسین رسمی آموزش و پرورش کار کنند و بسیاری دیگر هم این مورد برای آنها ملاک نیست. علاوه بر آن مورد دیگری که می تواند بر قیمت کلاسهای ریاضی 8 تاثیر بگذارد سابقه معلم و مدرسی است که هماهنگ می کنید. باز هم تاکید می گردد که این موارد نمی تواند همواره تعیین کننده باشد و ممکن است یک مدرس تازه کار که رسمی هم نیست بسیار خوب ریاضی را تدریس کند و با شرکت در کلاسهای ایشان نتیجه خیلی خوبی هم بگیرید. اما به هر حال مدرسینی که سابقه کاری و تجربه بالایی دارند ممکن است برای کلاسهای ریاضی قیمت بالاتری را درخواست کنند.

دیگر پارامترهای موثر بر نرخ کلاسها: نکات دیگری هم وجود دارد که حین هماهنگ کردن کلاسهای ریاضی باید در نظر داشته باشید. از جمله اینکه معلم های ریاضی اگر تعداد جلسات بیشتری لازم داشته باشید برای هر جلسه کلاس نرخ و هزینه کمتری را در نظر می گیرند و کلاسهای خصوصی ریاضی هشتم هم از این امر مستثنی نیست. به هر حال وقتی تعداد جلسات بالاتری لازم دارید در کل درآمد مدرس بیشتر خواهد شد و در نتیجه برای هر جلسه کلاس حاضر خواهد بود به شما تخفیف بدهد. اگر می خواهید تخفیف خوبی از مدرسین ریاضی بگیرید و این کلاسها را ارزان و با قیمت مناسب داشته باشید نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید این است که در طول ترم و خصوصا اوایل ترم کلاسهای ریاضی را هماهنگ کنید. اوایل ترم چون معلم ها کلاسهای کمتری دارند و سرشان خلوت تر است حاضر خواهند بود که با قیمت مناسبتری کلاس را برای شما برگزار نمایند. در واقع اگر از ابتدای ترم کلاسها را شروع کنید مزیتهای زیر را دارد:

1- همانطور که گفته شد مدرسین کلاسهای کمتری دارند و با شما سر قیمت با مبلغ مناسبتری کنار خواهند آمد.

2- چون در طول ترم برای یادگیری ریاضی وقت بیشتری دارید و می توانید تمرین و مسئله حل کنید احتمال نتیجه گرفتن و گرفتن نمره خوب در ریاضی هشتم توسط شما افزایش می یابد.


3- معلم های خوب که در ایام امتحانات وقت ندارند در اوایل ترم وقت بیشتری دارند و با نرخ مناسبی می توانید کلاسها را با آنها هماهنگ نمائید.

با توجه به مطالب جمع بندی شده می توان گفت کلاسهای ریاضی هشتم و یا هر مقطع دیگری را می توان با قیمت مناسب هماهنگ کرد. می توانید با روشهای مختلف از مدرسین ریاضی تخفیف بگیرید و این جلسات را به گونه ای هماهنگ کنید که برای شما ارزانتر بیفتد. در حقیقت هزینه کلاسها می تواند از هر جلسه 20 هزار تومان تا 200 هزار تومان متغیر باشد. در ایام امتحانات نرخ کلاسها افزایش می یابد. می توانید با مشاهده لیست مدرسین ریاضی از قیمت کلاسها اطلاع پیدا کنید (مشاهده مدرسین تدریس ریاضی). در نظر داشته باشید که با وجود مهم بودن هزینه ای که پرداخت می کنید و با وجود اینکه ممکن است در این زمینه محدویت داشته باشید ولی در کل به کیفیت کلاسها و اینکه بتوانید با یک مدرس و معلم خوب کلاس داشته باشید بیشتر اهمیت بدهید. قیمتی که هر مدرس برای کلاسهای خودش در نظر دارد را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ببینید. اگر به عنوان مثال یک مدرس یا معلم رسمی 15 یا 20 سال سابقه کار دارد و خیلی خوب درس می دهد و .... مطمئنا ارزشش را دارد که برای کلاسهای ایشان بیشتر هزینه کنید. دانلود رایگان سوالات امتحانی ریاضی پایه هشتم دی ماه 96 (ریاضیات پایه 8)

نحوه هماهنگ کردن کلاسهای ریاضی هشتم با قیمت مناسب و ارزان: همانطور که گفته شد راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید هم کلاسهای را با مدرسین خوب هماهنگ کنید و هم اینکه از این اساتید تخفیف خوبی بگیرید. به عنوان مثال اگر به معلم ریاضی شاگردهای دیگری معرفی کنید برای کلاسهای خودتان می توانید از ایشان تخفیف بگیرید. در حالت دیگر می توانید دو نفره در کلاسهای نیمه خصوصی شرکت کنید و به این ترتیب برای برگزاری کلاسها کمتر هزینه کنید. با مدرسینی هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر باشند و در نتیجه وقت آنها کمتر در مسیر تلف می شود و در نهایت حاضر خواهند بود هزینه کمتری از شما بگیرند. اوایل و اواسط ترم هم به نسبت ایام امتحانات کلاسها را با هزینه کمتر می توان هماهنگ کرد. راهکار دیگری که وجود دارد این است که خودتان هم همزمان با برگزاری کلاسها درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید تا هم از نتیجه گرفتن در امتحان ریاضی هشتم مطمئن تر شوید و هم تعداد جلسات کمتر و در نتیجه هزینه کمتری لازم باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1846 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image