ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی

قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و ریاضیات مقطع دانشگاه توضیحاتی ارائه می گردد. یکی از دروس پرمتقاضی برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاهی است. قیمت کلاس های خصوصی این درس به عوامل مختلفی بستگی دارد.

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی که از ابتدایی تا دانشگاه ریاضی را درس می دهند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

همانطور که گفته شد، قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. یک راهکار خوب برای اطلاع از قیمت کلاس های ریاضی دانشگاه این است که بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک کنید. به این ترتیب هم لیست مدرسین ریاضی دانشگاه را مشاهده می کنید و هم اینکه خواهید دانست که هر استاد برای کلاس های خصوصی چه قیمت را تعیین کرده است. اساتید در متن تبلیغات تدریس خودشان ذکر کرده اند که چه هزینه ای را برای کلاس ها در نظر دارند. تصویر زیر مشخصات ثبت شده توسط یکی از اساتید ثبت نامی در ایران مدرس در اردیبهشت 98 را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید اساتید در بخش هزینه تدریس قیمت که برای کلاس های خصوصی ریاضی دانشگاه و سایر دروس در نظر دارند را ذکر نموده اند. بنابراین با مشاهده لیست مدرسین در همین سایت ایران مدرس می توانید هم یک استاد خوب برای خودتان انتخاب نمائید و هم قیمت کلاس ها را مشاهده نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه ریاضی دانشگاه را بخوانیم؟ را بخوانید و یا فیلم آموزش نحوه انتخاب یک معلم خصوصی ریاضی خوب و با تجربه را ببینید.

البته بعضی از مدرسین ثبت نامی در همین سایت مانند آنچه در تصویر زیر نشان داده شده است برای قیمت کلاس های تدریس ریاضی دانشگاه و سایر دروس در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر کرده اند. ایا اساتید سر نرخ کلاس های خصوصی ریاضی با شما کنار خواهند آمد و کافی است که با ایشان تماس بگیرید و هزینه ای که برای کلاس ها در نظر دارند را از ایشان بپرسید. اساتید با تجربه و با سابقه معمولا به صورت توافقی کار می کنند و با شما سر نرخ کلاس ها کنار خواهند آمد.




بعضی از اساتید ثبت نامی برای تدریس ریاضی دانشگاهی در همین سایت ایران مدرس ممکن است در توضیحات آگهی تدریس خودشان ذکر کرده باشند که جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت کار می کنند. اگر در رابطه با جلسه اول کلاس شک دارید و یا مطمئن نیستید با کدام استاد کلاس داشته باشید می توانید با این اساتید کلاس ها را هماهنگ نمائید. بعد از جلسه اول اگر راضی بودید ادامه خواهید داد. در ایران مدرس شماره تماس مدرسین تدریس خصوصی نمایش داده شده است. بنابراین می توانید با خود اساتید ریاضی تماس بگیرید و برای کلاس های خصوصی از ایشان تخفیف هم بگیرید. هزینه کلاس های خصوصی ریاضی برای هر جلسه می تواند از 40 هزار تومان برای هر جلسه یا کمتر تا 200 هزار تومان برای هر جلسه و یا بیشتر هم متغیر باشد. بهتر است شما در همین سایت ایران مدرس رزومه اساتید و در کنار آن قیمت کلاس های ریاضی دانشگاه تعیین شده توسط هر استاد را ببینید. با توجه به رزومه کاری، سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل خود استاد و سوابق تدریس ایشان و ... خودتان تشخیص خواهید داد که هزینه پیشنهادی مدرس برای کلاس ها مناسب است یا نه. در ادامه می توانید با یک استاد خوب کلاس را هماهنگ نمائید.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل با نرخ ارزان هم مفید است.

برای حصول بهترین بازدهی سعی کنید خیلی روی اینکه کلاس ها ارزان باشد و حتما سعی کنید با هزینه خیلی پایین کلاس هماهنگ شود اصرار نداشته باشید. باید سعی کنید یک استاد خوب را برای یادگیری ریاضی دانشگاهی انتخاب نمائید. مسلما هزینه کلاس های یک استاد خوب و با تجربه به تناسب کیفیت کلاس های ایشان مقدار منطقی ای خواهد بود. کالا و خدمات خوب و با کیفیت را با قیمت خیلی پایین نمی توان خریداری کرد. بنابراین خوب است که بتوانید تخفیف بگیرید و کلاس ها قیمت مناسبی داشته باشد. ولی به هر حال مهمتر از آن این است که خوب نتیجه بگیرید. بنابراین حتما سعی کنید با یک مدرس خوب کلاس های ریاضی دانشگاهی را برگزار نمائید. سرفصلهای ریاضی عمومی دانشگاهی 1 شامل حد و پیوستگی، مشتق، توابع متعالی، چند کاربرد مشتق، انتگرال گیری، فنون انتگرال گیری، کاربرد انتگرال، مقاطع مخروطی ، خم پارامتری و خم قطبی، دنباله ، سری و سری توانی و سرفصل های ریاضی عمومی دانشگاه 2 شامل بردار و هندسه تحلیلی در فضای سه بعدی، توابع برداری و خم، مشتق گیری جزئی، کاربرد مشتق جزئی، انتگرال چندگانه، میدان برداری، حساب برداری، معادله دیفرانسیل معمولی، اعداد مختلط، توابع مختلط، توابع پیوسته، انتگرال ریمان، به کار گیری میپل در حساب دیفرانسیل و انتگرال است. با کلیک بر روی این لینک هم می توانید سرفصل های ریاضی 1 دانشگاه علم و صنعت را مشاهده کنید.

پیشنهاد می شود مقاله
هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ را بخوانید و دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه را مشاهده کنید.

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی، نحوه مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضیات دانشگاه، چگونگی هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی برای حصول بازدهی بیشتر و بهتر و .... توضیح داده شد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1377 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image