ارتباط مستقیم با 30617 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی هزینه تدریس خصوصی حسابداری

هزینه تدریس خصوصی حسابداری

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با هزینه تدریس خصوصی حسابداری توضیحاتی ارائه می گردد. حسابداری یکی از رشته ها و دروس کاربردی است و برای یادگیری بهتر آن می توان از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کرد.


برای مشاهده لیست مدرسین حسابداری و مشاهده قیمت های ثبت شده توسط هر استاد برای کلاس خصوصی حسابداری بر روی لینک تدریس خصوصی حسابداری کلیک کنید.


همانطور که در بالا گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید زیادی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی حسابداری فعالیت دارند. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس علاوه بر ارائه رزومه کامل و سوابق تدریس خودشان، هزینه ای که برای کلاس های خصوصی حسابداری در منزل یا آموزشگاه در نظر دارند را هم ثبت نموده اند. بنابراین با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد هم می توانید لیست کامل مدرسین حسابداری را ببینید و هم اینکه مشاهده کنید هر استاد چه قیمتی را برای کلاس های خصوصی حسابداری در نظر دارد و دید کلی ای نسبت به هزینه کلاس های خصوصی حسابداری پیدا کنید.


در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) شما می توانید شماره تماس مدرسین را ببینید و به صورت مستقیم با خود اساتید برای کلاس تماس بگیرید و حتی برای کلاس های خصوصی حسابداری از ایشان تخفیف بگیرید. بعضی از اساتید در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند و برای اینکه بتوانید قیمت دقیق کلاس ها را بدانید باید با شماره خود استاد تماس بگیرید و یا به ایشان پیامک بدهید.


مطالعه مقاله معرفی رشته حسابداری (دبیرستان) هم مفید است.


مانند هر درس دیگری، هزینه و قیمت کلاس های خصوصی حسابداری به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج نرخ این کلاس ها به نسبت شهرهای کوچک ممولا کمی  بیشتر است. البته در این شهرهای بزرگ مسیرها طولانی تر بوده و ترافیک هم بیشتر است و در نتیجه استاد برای رسیدن به منزل شاگرد زمان بیشتری را در راه خواهد بود در نتیجه منطقی است که هزینه بالاتری را هم درخواست نماید.



البته راهکاری که وجود دارد این است که از کلاس های خصوصی مجازی و یا آنلاین استفاده نمائید و به این ترتیب در هر زمانی کلاس ها قابل برگزاری است و می توانید از استاد حسابداری هم تخفیف بگیرید. برای اینکه کلاس های خصوصی برای شما با قیمت مناسب تری برگزار شود می توانید به صورت نیمه خصوصی و با یکی از همکلاسی ها و یا دوستانتان در این کلاس ها شرکت نمائید.


برای حصول بهترین نتیجه بهتر است خودتان هم در فاصله زمانی بین کلاس ها درس را مرور کنید و تمرینات را انجام دهید. معمولا در طول ترم به نسبت ایام امتحانات قیمت کلاس های خصوصی حسابداری پایین تر است و اساتید خوب هم وقت آزاد بیشتری دارند. بنابراین بهتر است در طول ترم از این کلاس ها استفاده نمائید. البته ایام امتحانات هم برای رفع اشکال بسیار مناسب است.


پیشنهاد می شود مقاله پربازدید آینده شغلی و بازار کار رشته حسابداری در ایران را هم بخوانید.


با توجه به مطالب ارائه شده، هزینه کلاس های تدریس خصوصی حسابداری به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و به عنوان مثال می تواند از جلسه ای 150 هزار تومان تا 500 هزار تومان یا بیشتر متغیر باشد. بهترین راهکار این است که لیست مدرسین را در همین سایت ایران مدرس ببینید و قیمت کلاس های خصوصی حسابداری را هم که توسط خود اساتید ثبت شده است را بررسی نمائید. بر روی لینکی که در ابتدای همین مقاله معرفی شد کلیک نمائید.


مدرسین تدریس خصوصی حسابداری تهران و کل کشور


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5791 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image