ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونگی جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی حسابداری

چگونگی جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی حسابداری

به اشتراک گذاری

چگونگی جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی حسابداری در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی حسابداری و دروس تخصصی حسابداری به فعالیت مشغول هستید، این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

یکی از وب سایتهایی که به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته و بیش از 18400 مدرس ثبت نامی دارد، وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) می باشد.

وب سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی حسابداری از جمله "تدریس خصوصی حسابداری صنعتی"، "تدریس خصوصی دروس حسابداری"، "تدریس خصوصی حسابداری مالی" و .... در صفحه اول موتورهای جستجو، از جمله گوگل، قرار داشته و بازدید روزانه حدود 10000 را دارد. به عنوان مثال، نتایج جستجوی گوگل برای تعدادی از عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی حسابداری را در زیر مشاهده می کنید. ستون اول عبارت مورد جستجو و ستونهای دوم و سوم صفحه و جایگاه وب سایت ایران مدرس در نتایج جستجو را نشان می دهد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی حسابداری

تدریس خصوصی حسابداری صفحه:1 جایگاه: 9

تدریس خصوصی حسابداری صنعتی صفحه:1 جایگاه: 3


تدریس خصوصی دروس حسابداری صفحه:1 جایگاه: 4

تدریس خصوصی دروس حسابداری صفحه:1 جایگاه: 7 و 8

تدریس خصوصی حسابداری در تهران صفحه:1 جایگاه: 1 و 2 و 3

آموزش خصوصی حسابداری صفحه:1 جایگاه: 5 و 6

تدریس خصوصی اصول حسابداری صفحه:1 جایگاه: 3

تدریس خصوصی حسابداری دولتی صفحه:1 جایگاه: 3 و 4 و 5

تدریس خصوصی حسابداری دانشگاهی صفحه:1 جایگاه:1

تدریس خصوصی حسابداری مالی صفحه: 1 جایگاه: 3

مدرس خصوصی حسابداری صفحه: 1 جایگاه: 1 و 2

پیشنهاد می شود مقاله منابع کنکور ارشد حسابداری را هم بخوانید.

همانطور که مشاهده می کنید، برای همه ی عبارتهای ارائه شده، وب سایت ایران مدرس در صفحه اول گوگل قرار دارد (این امر را خودتان می توانید امتحان کنید) و اگر شما در زمینه تدریس خصوصی حسابداری به فعالیت مشغول هستید، با درج آگهی در ایران مدرس کاملا در معرض دید متقاضیان تدریس حسابداری خواهید بود. برای بعضی از عبارتها که رقابت بین وب سایتهای مختلف برای کسب حتی یک جایگاه در صفحه اول گوگل بسیار شدید است وب سایت ایران مدرس 2 و یا 3 بار نمایش داده می شود و این نشان دهنده بهینه بودن این وب سایت از نظر موتورهای جستجو است.



دانلود رایگان جزوات عالی حسابداری دولتی فصل 1 تا 6 با مثال تشریحی

درج آگهی در وب سایت ایران مدرس کاملا مفید،پر بازده و پاسخگو خواهد بود. تعداد زیادی از مدرسینی که در وب سایت ایران مدرس آگهی درج کرده اند، برای بار دوم، سوم و حتی چهارم است که آگهی خود را تمدید می کنند.

در وب سایت ایران مدرس، با پرداخت مبلغ مناسبی، مشخصات ارتباطی شما (شماره همراه و ایمیل) در صفحه اصلی وب سایت، بخش تدریس خصوصی، نتایج جستجوهای انجام شده در وب سایت و همچنین در صدر لیست مدرسین در دروس تدریسی انتخابیتان نشان داده خواهد شد و متقاضیان تدریس خصوصی حسابداری به صورت مستقیم می توانند با شما در ارتباط باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از مقدار تعرفه و همچنین نحوه قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه ایران مدرس به بخش تعرفه مراجعه نمایید.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
آشنایی با رشته تحصیلی حسابداري

تضمین جذب شاگرد

ما جذب شاگرد توسط شما با درج آگهی در وب سایت ایران مدرس را تضمین می کنیم. در صورتیکه تا پایان مهلت درج آگهی شاگرد جذب نکردید، آگهی شما را برای یک دوره دیگر تمدید می کنیم.

کلمات کلیدی: تدریس خصوصی حسابداری، تدریس حسابداری، چگونه شاگرد جذب کنیم، جذب شاگرد در زمینه حسابداری، استخدام تدریس خصوصی، آموزش خصوصی حسابداری، جذب شاگرد، چگونگی جذب شاگرد، درآمد تدریس خصوصی

پیشنهاد می کنیم مقاله
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را هم مطالعه کنید.


آمار بازدید: 1980 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
زهره صفایی يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴

سلام،من در سی ام ابان ثبت نام انجام دادم ولی هنوز در لیست قرار نگرفتم