ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟

چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با اینکه چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشید و با داشتن شاگردهای بیشتر درآمد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید توضیحاتی ارائه می گردد. برای داشتن کلاس های تدریس خصوصی بیشتر باید مجموعه ای از عوامل در نظر گرفته شود که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟

همانطور که بارها و بارها در همین سایت ایران مدرس توضیح داده شده است برای اینکه بتوانید در کار تدریس خصوصی موفق باشید و کلاس های بیشتری داشته باشید باید در انتخاب دروس تدریسی خودتان دقت نمائید. به هر حال با گذشت زمان تقاضا برای کلاس خصوصی بسیاری از از دروس ممکن است کم شود و دروس دیگری در بورس قرار گیرد. اگر تعداد شاگردهای شما کم شده است ممکن است دلیل آن، این باشد که دروسی که شما تدریس می کنید در حال حاضر متقاضی کمی برای کلاس خصوصی داشته باشد. یا ممکن است روش هایی که قبلا برای جذب شاگرد استفاده می کردید و جواب می داد در حال حاضر دیگر خیلی مفید واقع نشود. احتمال دیگری که وجود دارد این است که اگر مثلا شما قبلا در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی رشته خاصی فعالیت داشته اید، شاید در حال حاضر بازارکار خود ان رشته تعریفی نداشته باشد و دانشجویان به آینده رشته خودشان زیاد امیدوار نباشند و در نتیجه حاضر هم نباشند برای آن خیلی هزینه کنند. این موارد را باید در نظر بگیرید و با توجه به تغییراتی که در بازارکار رشته های مختلف و تعداد متقاضیان کلاس خصوصی دروس مختلف و .... ایجاد شده است خودتان را هماهنگ کنید و سعی کنید دروس جدیدی را تدریس نمائید و یا روش هایی که بریا جذب شاگرد استفاده می کنید را به روز کنید و یا همان روش های قدیمی را بهتر و قوی تر اجرا کنید.

پیشنهاد می شود مقاله
آیا با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توان از شغلهای کارمندی درآمد بالاتری کسب کرد؟ را هم بخوانید.

به عنوان مثال در حال حاضر به نسبت رشته ریاضی فیزیک رشته تجربی متقاضیان و خواهان بیشتری دارد. دلیل این امر این است که برای فارغ التحصیلان رشته های علوم تجربی در حال حاضر بازارکار بهتری وجود دارد و دانشجویان رشته های فنی مهندسی ممکن است تمایل کمتری به شرکت در کلاس های خصوصی و هزینه کردن داشته باشند. البته این امر به صورت کلی اینجا مطرح شده است و ممکن است بعضا درست هم نباشد و بسیاری از دانشجویان رشته های فنی مهندسی با علاقه زیادی رشته تحصیلی ریاضی فیزیک و یا رشته خودشان در مقطع دانشگاه را دنبال نمایند. چیزی که قصد داریم توجه شما را به آن جلب کنیم این است که به نسبت سال های قبل تغییراتی اتفاق افتاده است و به همین دلیل بازارکار برای کار تدریس خصوصی و یا دروسی که افراد برای آن درس ها تمایل دارند معلم خصوصی داشته باشند هم تغییر کرده است. اگر تعداد شاگردهای شما کم شده است باید ریشه آن را در این تغییرات جستجو نمائید. در ضمن، ممکن است در حال حاضر تعداد افرادی که قصد دارند در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشند به نسبت قبل بیشتر شده باشد و در نتیجه باید روش های بهتری را برای تبلیغ کار خودتان و برای جذب شاگرد مورد استفاده قرار دهید و یا همانطور که گفته شد روش های قبل را قوی تر اجرا نمائید.

مطالعه مقاله
چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ هم پیشنهاد می شود.


برای جذب تعداد شاگردهای بیشتر می توانید از شبکه های اجتماعی هم کمک بگیرید. می توانید در اینستاگرام برای خودتان صفحه ای داشته باشید و یا مثلا در تلگرام یک کانال ایجاد کنید و مطالب درسی قرار دهید و به این ترتیب شاگرد جذب نمائید. با آموزشگاههای تدریس خصوصی مختلف تماس بگیرید و رزومه خودتان را به آنها بدهید. می توانید برای خودتان سایت و یا وبلاگی داشته باشید و مطالب آموزشی قرار دهید و در ادامه برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید در وبلاگ و یا سایت خودتان در زمینه نحوه یادگیری و آموزش ریاضی مطلب قرار دهید و در ادامه شماره تماس خودتان را برای جذب شاگرد ارائه کنید. روش دیگری که وجود دارد این است که در همین سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران تبلیغ بدهید و به این ترتیب به صورت مستقیم با دانش آموزان و دانشجویان در راتباط باشید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. می توانید در سایت های تبلیغات تدریس خصوصی دیگر مانند www.Tadris-Riazi.com و یا www.Irankonkur.com هم تبلیغ خودتان را ثبت کنید. اگر قبلا در این سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اید می توانید برای گرفتن بازدهی بیشتر از آن تبلیغ خودتان را به حالت ویژه ثبت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی عبارت هزینه تبلیغات ویژه تدریس خصوصی کلیک کنید.

مطالعه مقاله برگزاری موفقیت آمیز کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.

روش هایی که برای جذب شاگرد و داشتن کلاس های تدریس خصوصی بیشتر می توانید مورد استفاده قرار دهید محدود به مواردی که در بالا ذکر شد نمی گردد. می توانید از روش های دیگری هم استفاده کنید و خودتان هم خلاقیت به خرج دهید و تعداد شاگردهای بیشتری را جذب کنید. به عنوان مثال اگر در حال حاضر یکی دو شاگرد بیشتر ندارید می توانید کارت خودتان را به آنها بدهید و به آنها بگوئید در کلاس خودشان پخش کنند و یا به دوستانشان بدهند و هر شاگردی که از طرف آنها جذب شد به خودشان برای کلاس 5 یا 10 درصد تخفیف بدهید. اگر شاگرد شما ایمیل دوستان یا همکلاسی هایش را دارد از ایشان ایمیل را بگیرید و به دوستان ایشان برای کلاس ایمیل بزنید. می توانید از مدیر مدارس اجازه بگیرید و یکی دو جلسه کلاس رایگان فوق برنامه برگزار نمائید و در انتهای کلاس ها کارت خودتان را توزیع کنید. چاپ و توزیع تراکت هم روش خوب دیگری برای جذب شاگرد خصوصی و گرفتن کلاس های خصوصی بیشتر است. می توانید تراکت های خوبی را چاپ کنید و در محلات مورد نظر خودتان و یا در دانشگاهها و مدارس توزیع نمائید. روش دیگری که وجود دارد این است که در کانون فرهنگی و یا موسسات مشابه به عنوان مشاور کار کنید و از بین دانش اموزان افرادی که خواهان کلاس هستند را پیدا کنید و برای آنها کلاس برگزار نمائید.

مطالعه مقاله
روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هم پیشنهاد می گردد.

برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس و برای افزایش تعداد شاگردها و گرفتن کلاس های خصوصی بیشتر از طریق آن در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نمائید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را ثبت نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 540 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image