ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها دانشگاه پیام نور گنبد کاووس

دانشگاه پیام نور گنبد کاووس

به اشتراک گذاری

دانشگاه پیام نور گنبد کاووس در این بخش معرفی می گردد و در رابطه با تعداد دانشجویان آن، مقاطع تحصیلی آن و .... توضیح داده می شود.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور گنبد کاووس در سال 56-1355 با همت و پیگیری و مکاتبات افراد خیر و مسئولین شهرستان با وزارت علوم تحت عنوان « دانشگاه آزاد ایران » در زمینی به مساحت تقریبی 3 هکتار در دو دانشکده علوم تندرستی (پزشک روستا ) و تربیت دبیری ( فیزیک، زیست شناسی وادبیات فارسی ) شروع به كار نمود. بعد از بازگشایی مجدد دانشگاهها دانشگاه پیام نور گنبد کاووس به نامهای مجتمع آموزش عالی گنبد كاووس و سپس دانشگاه علامه طباطبایی تغییر نام یافت.

در سال 1367 با مصوبه مجلس شورای اسلامی با هدف ایجاد تسهیلات برای ادامه تحصیل متقاضیان به شرط نداشتن تعهد مالی برای دولت در وزارت فرهنگ آموزش عالی اين دانشگاه تحت عنوان «پیام نور» راه اندازی گردید.

پیشنهاد می شود مقاله
يك فرصت و يك تهديد براي پيام نور را هم بخوانید.

دانشگاه پیام نورگنبد كاووس به صورت رسمی مجدداً از سال 1367 به عنوان یک مرکز آموزش عالي در 3 رشته ریاضی، ادبيات فارسي و علوم تربيتي شروع به فعالیت نمود.


در حال حاضر دانشگاه پیام نور گنبد کاووس بیش از 6000 دانشجو در 36 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و یک رشته تحصیلی کارشناسی ارشد در زمینی به مساحت تقریبی 5/5 هکتار فعالیت می نماید که می توان اين دانشگاه را از نظر جمعیتی و علمی، بعنوان يكي از بزرگترین مراکز دانشگاهی استان نام برد.

مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد: راه های افزایش معدل در دانشگاه

منبع: وب سایت دانشگاه پیام نور گنبد کاووس



مشاهده اساتید خصوصی دروس دانشگاهی


آمار بازدید: 5277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image