ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی هفتم ابتدایی و دبستان در تهران و کل کشور

تدریس خصوصی ریاضی هفتم ابتدایی و دبستان در تهران و کل کشور

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هفتم ابتدایی و دبستان در تهران و کل کشور به ارائه خدمات نیاز دارید و برای یادگیری بهتر ریاضی هفتم می خواهید از این کلاسها استفاده نمائید ...

اگر می خواهید کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی هفتم ابتدایی و دبستان در تهران و کل کشور را به صورت یکجا مشاهده کنید و با مشاهده لیست مدرسین ریاضی پایه 7 و سایر مقاطع و همچنین مشاهده سوابق تدریس، رزومه کاری، هزینه کلاسهای خصوصی و ... مدرس مورد نظر خودتان را با اطمینان و با در دست داشتن اطلاعات کافی انتخاب نمائید ....



مطالعه کنید: تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تهران – قیمت تدریس ریاضی هفتم

اگر قصد دارید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هفتم را برای خودتان یا فرزندتان هماهنگ کنید و از این طریق در درس ریاضی پیشرفت قابل توجهی داشته باشید و در امتحان ریاضی هفتم هم نمره خوب و بلکه عالی بگیرید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست کامل مدرسینی که در زمینه آموزش ریاضی هفتم فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی هفتم و برای مشاهده لیست کامل تر مدرسینی که در زمینه آموزش ریاضی در تمامی مقاطع فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

کتاب ریاضی هفتم در 9 فصل به صورت زیر ارائه شده است:


فصل اول: راهبردهای حل مسئله

فصل دوم: عددهای صحیح

فصل سوم: جبر و معادله

فصل چهارم: هندسه و استدلال

فصل پنجم: شمارنده ها و اعداد اول

فصل ششم: سطح و حجم

فصل هفتم: توان و جذر

فصل هشتم: بردار و مختصات

فصل نهم: آمار و احتمال

منبع: ریاضی سرا

اگر بخواهیم سر فصلهای ریاضی هفتم را به صورت کاملتر ارائه نمائیم به صورت زیر خواهد بود:

فصل ۱:راهبردهای حل مسئله- روشهای نمادین

فصل 2: عددهای صحیح

فصل 3: هندسه و استدلال (رابطه بین پاره خط ها، رابطه بین زاویه ها، رسم مثلث، تساوی دو مثلث، مثلث قائم الزاویه)

فصل 4: جبر و معادله (الگوهای عددی، عبارت جبری، مقدار یک عبارت جبری، معادله)

فصل 5: مساحت و حجم (یادآوری، معرفی حجم های هندسی، حجم شکلهای هندسی، مساحت جانبی، سطح و حجم)

فصل 6: اعداد طبیعی و اعداد اول

فصل 7: بردار (پاره خط جهت دار، تعریف بردار، کاربرد بردار در نیرو و حرکت، مختصات، بردار و حرکت نقطه در صفحه، جمع دو بردار)

فصل 8: توان (معرفی توان، محاسبه عبارت توان دار، ساده کردن عبارت های توان دار، مفهوم جذر و ریشه)

فصل 9: احتمال (دسته بندی داده ها، مفهوم نمونه و جامعه، میانگین داده ها در حالت دسته بندی، مفهموم احتمال و پیشامد، تعداد حالت های ممکن، احتمال ریاضی)

فصل 10:اعداد گویا (معرفی اعداد گویا، جمع و تفریق، ضرب و تقسیم، عددهای گویا و گنگ مقایسه اعداد گویا و گنگ)

فصل 11:تبدیل های هندسی (خطوط موازی و مورب، تقارن و تجانس، عمود منصف و نیمساز،مفهوم تشابه)

منبع : تیزهوشان

موفقیت در آموزش و یادگیری ریاضی هفتم: برای موفقیت در درس ریاضی هفتم و یادگیری بهتر آن والدین باید تلاش کنند تا بر نحوه درس خواندن و مطالعه فرزند خودشان نظارت داشته باشند. دانش آموز باید به صورت کامل در کلاسهای مدرسه حاضر شود و برنامه خواب، ورزش، استراحت و تفریح ایشان به گونه ای تنظیم شود تا سرحال در کلاسهای ریاضی آماده شود. بسیاری از دانش آموزان چون شب ها دیر می خوابند در طول روز و در کلاس ریاضی و سایر کلاسها خیل حال و حوصله گوش دادن به مطالب را ندارند. بنابراین والدین در مرحله اول باید بر برنامه روزانه و برنامه درسی فرزندانشان نظارت داشته باشند. البته نباید خیلی به آنها سخت گرفت و انتظار داشت که فقط درس بخوانند ولی به هر حال فرض کنید در طول روزهای عادی هفته که معمولا دانش اموزان صبح زود از خواب بیدار می شوند، دیر خوابیدن شب می تواند مشکل ساز باشد و با وجود اینکه به ظاهر دانش آموز در کلاس ریاضی حضور دارد ولی در حقیقت به خاطر کمبود خواب و بی حوصلگی چیزی از درس متوجه نمی شود. پس در مرحله اول یک نظارت کلی بر برنامه درسی دانش آموزان پایه هفتم توسط والدین لازم است. در ادامه باید برای گرفتن نمره خوب در درس ریاضی هفتم و سایر دروس دانش آموز به صورت کامل در کلاسهای ریاضی حضور داشته باشد و به ایشان توصیه کنید که برای خودش جزوه بنویسد. وقتی دانش آموز جزوه می نویسد حواسش جمع تر است و به مطالب گوش می دهد. بالاخره وقتی شما می خواهید مطلبی را یادداشت کنید باید گوش دهید و متوجه آن بشوید. درس ریاضی هفتم در کنار سایر دروس در طول ترم باید خوانده شود و مطالعه آن به ایام امتحانات موکول نگردد. والدین باید در برنامه ریزی و نحوه درس خواندن به بچه های خودشان کمک کنند و اگر در این زمینه توانایی ندارند می توانند از مدرسین تدریس خصوصی هم کمک بگیرند. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هفتم در طول ترم هم می تواند کاملا مفید باشد. خصوصا در حالتی که والدین سرشان شلوق است استفاده از مشاوره و راهنمایی و پشتیبانی یک مدرس خصوصی خوب در کنار ارائه درس در کلاسهای تدریس خصوصی کاملا مفید است. در همین سایت (ایران مدرس) که تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد مقالات دیگری در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هفتم، نحوه مطالعه ریاضی هفتم، چگونگی موفقیت در امتحان ریاضی هفتم و سایر دروس و .... ارائه شده است. تعدادی از این مقالات را در ادامه مشاهده می کنید.

چگونه ریاضی هفتم را یاد بگیریم



تدریس خصوصی ریاضی هفتم (ریاضی 7)

علاوه بر موارد گفته شده در همین سایت (ایران مدرس) جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی زیادی هم برای یادگیری بهتر ریاضی هفتم ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات آموزشی و سوالات امتحانی و .... ریاضی پایه هفتم بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

 





















برای دانلود موارد بیشتر بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال ریاضی هفتم کلیک کنید.

با توجه به موارد گفته شده، با استفاده از خدمات تدریس خصوصی ریاضی هفتم ابتدایی و دبستان در تهران و کل کشور می توانید این درس را بهتر یاد بگیرید و در امتحان ریاضی موفق باشید. در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس به صورت اختصاصی اشکالاتی که شاگردش دارد را برطرف می کند و چون در کلاس فقط یک نفر شاگرد حضور دارد، این کلاسها بازدهی بالاتری هم دارد. اگر در درس ریاضی هفتم اشکالات پایه ای دارید استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی یک راهکار عالی است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 737 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image