ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه بهترین استفاده را از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی داشته باشیم؟

چگونه بهترین استفاده را از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی داشته باشیم؟

به اشتراک گذاری

کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل می تواند کاملا مفید و موثر باشد. اما اگر می خواهید این کلاسها بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد، موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- تعداد جلسات لازم کلاسهای تدریس خصوصی به وضعیت تحصیلی شما بستگی دارد. اگر در درسی که می خواهید برای یادگیری بهتر آن از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید اشکالات اساسی دارید زودتر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را شروع کنید و این کلاسها را به ایام امتحانات موکول ننمائید.

2- به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه را ترک نکنید و در این کلاسها هم غیبت ننمائید. در نهایت معلم یا استاد اضلی خودتان از شما امتحان خواهد گرفت. بنابراین بهتر است در کلاسهای خودتان به صورت کامل حاضر باشید و از کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان امکان اضافه برای یادگیری بهتر استفاده کنید.

3- در کلاسهای تدریس خصوصی بهترین منبعی که می توانید با مدرس، معلم و یا استاد خصوصی خودتان استفاده کنید و مورد بررسی قرار دهید همان جزوه ای است که در کلاسهای اصلی خودتان یادداشت نموده اید و یا کتاب درسی خودتان است. بنابراین در کلاسهای اضلی خودتان جزوه بنویسید تا در کلاسهای خصوصی هم از آن استفاده نمائید.

4- اگر برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک قصد دارید از کلاس تدریس خصوصی ریاضی یا کلاس تدریس خصوصی فیزیک استفاده کنید، برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. مگر اینکه خودتان درس را بلد باشید و فقط برای رفع اشکال کلاس بخواهید. دروس ریاضی و فیزیک برای یادگیری به زمان و حل تمرین و مسئله نیاز دارند.

5- کلاسهای تدریس خصوصی جایگزین درس خواندن و حل تمرین و مسئله شما نمی تواند باشد. حتما در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. اتفاقا وقتی خودتان درس را مطالعه می کنید و یا تمرین و مسئله حل می کنید اشکالات شما خودشان را نشان خواهد داد و می توانید از مدرس خصوصی خودتان این اشکالات را بپرسید.

برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید و معلمانی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی و یا معلم خصوصی کلیک کنید.

6- کلاسهای مدرسه و دانشگاه، کلاسهای آموزشگاهها، کلاسهای تدریس خصوصی و در کل هر کلاسی وقتی برای یادگیری شما مفید و موثر خواهد بود که درس خواندن و مطالعه شما را در کنار خودش داشته باشد. این مطلب را به خاطر بسپارید که کلاسهای تدریس خصوصی وقتی به موفقیت شما در تحصیل کمک می کند که خودتان با مدرس همکاری کنید.

7- کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید. ممکن است در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه چون مدرس اصلی خودتان درس می دهد و نمره دست ایشان است، کلاس را کاملا جدی بگیرید ولی در کلاسهای تدریس خصوصی خیلی به مطالب اهمیت ندهید. به این ترتیب نتیجه نخواهید گرفت. تمرینات و تکالیف را با جدیت کامل انجام دهید.

8- کلاسهای تدریس خصوصی را در زمانهایی برگزار نمائید که خودتان سر حال هستید. اتفاقا یکی از مزایای کلاسهای تدریس خصوصی همین است. در این کلاسها محل برگزاری کلاس، زمان برگزاری کلاس، مدرسی که تدریس می کند و .... را خودتان تعیین می کنید. بنابراین در زمانهایی که گیرایی بهتری دارید کلاسهای خصوصی را برگزار نمائید.

9- معمولا برگزاری کلاس در منزل بازدهی بالاتری دارد. اگر شما هم می خواهید بهترین بازدهی را از کلاسهای تدریس خصوصی بگیرید و در ضمن این امکان وجود دارد که در منزل کلاس را برگزار نمائید، این کار را انجام دهید. البته کلاسهای تدریس خصوصی را می توان در آموزشگاه هم برگزار کرد و به خودتان بستگی دارد که کدام را مناسبتر می بینید.

10- در جلسات تدریس خصوصی با تمرکز کامل به مطالب گوش دهید. سعی کنید هر مطلبی که ارائه می شود را تحلیل کنید. نکات مهمی که مدرس ارائه می کند را یادداشت نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی را مانند یک امکان خوب و بلکه عالی ببینید و برای یادگیری بهتر دروس بهترین استفاده را از آن داشته باشید.



در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی شیمی و .... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در این وب سایت که تا پاییز 96 به بیش از 17000 مدرس می رسد بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 481 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image