ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه زبان انگلیسی را در کنکور خوب بزنیم؟

چگونه زبان انگلیسی را در کنکور خوب بزنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه مطالعه درس زبان انگلیسی برای موفقیت در کنکور و کسب درصد بالا در کنکور مطالبی ارائه شده است. زبان انگلیسی یکی از دروس عمومی مهم در کنکور است و اگر این درس را خوب بزنید در رتبه کلی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در زبان انگلیسی کنکور موفق باشیم

برای کسب درصد بالا در زبان انگلیسی در کنکور در مرحله اول باید سعی کنید کتاب درسی زبان را خوب بخوانید و لغات جدید و درک مطلب ها را خوب یاد بگیرید. اگر در طول سالهای گذشته در کلاسهای آموزش زبان که در آموزشگاهها برگزار می شود در کنار کلاسهای مدرسه شرکت کرده باشید کار شما راحت تر خواهد بود. چنانچه الان که در حال مطالعه این مقاله هستید پشت کنکوری نمی باشید و وقت کافی دارید، همین الان هم شرکت در کلاسهای آموزش زبان برای برای یادگیری بهتر آن و قوی کردن پایه خودتان می تواند کاملا مفید باشد. پس در مرحله اول از طریق مطالعه کتاب درسی زبان انگلیسی، شرکت در کلاسهای اموزش زبان، مطالعه کتابهای داستان زبان، گوش دادن به مطالب آموزشی در زمینه یادگیری زبان و ....  باید سعی کنید پایه زبان خودتان را قوی کنید. اینکه سعی کنید همان اول کار سریع سراغ تست زنی و کار کردن تست های کنکور بروید خیلی مفید نخواهد بود. بسیاری از دانش آموزان سعی می کنند لغات جدید، گرامر و همه ی مطالب را از طریق تست یاد بگیرند و این روش اصلا روش خوبی نیست. برای یادگیری اصولی و پایه ای زبان انگلیسی ابتدا باید متن کتاب درسی را بخوانید و در کلاسهای مدرسه به مطالب ارائه شده با دقت گوش دهید. همان تمریناتی که به صورت تشریحی حل می کنید و یا درک مطلب هایی که برای فهمیدن و درک کردن آن وقت می گذارید می تواند در یادگیری شما بسیار موثر باشد. دقت کنید که تست زنی برای محک زدن مطالبی است که یاد گرفته اید و نباید سعی کنید که فقط با تست زدن درس را یاد بگیرید. درست است که در تست های کنکور زبان انگلیسی هم مطالبی برای یادگیری وجود دارد ولی به هر حال اصل درس را باید در کلاس و با خواندن کتاب درسی و مرور و .... یاد گرفت.



پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: روش صحیح مطالعه درس زبان انگليسی

برای اینکه زبان انگلیسی را در کنکور خوب بزنید، باید برای یادگیری زبان در طول زمان برنامه داشته باشید. به صورت مقطعی درس نخوانید. اگر مثلا همین الان تا کنکور شما 2 سال وقت هست در طول همین دو سال به صورت مداوم زبان بخوانید. هر روز مثلا نیم ساعت را به مطالعه و خواندن کتاب و .... اختصاص دهید. گرامر و قواعد زبان را خوب یاد بگیرید (برای دانلود رایگان جزوات مبحثی خوب قواعد زبان بر روی عبارت جزوات آموزشی گرامر زبان کلیک کنید). وقتی یک مبحث گرامری را مطالعه کردید تمرینات آن را هم حل کنید. حین حل تمرینات است که اشکالات مشخص می شود. لکامت و لغات جدیدی که یاد می گیرید را در جمله به کار ببرید و استفاده کنید. وقتی مطالب مرتبط با درک مطلب را مطالعه می کنید سعی کنید لغات جدید را تشخیص دهید و به نحوه کاربرد آنها در جمله توجه نمائید.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی و موفقیت در زبان کنکور هم مفید است.


پس از طی کردن مراحل گفته شده، می توانید سراغ تست های کنکوری زبان و کتاب های کنکوری که نکات مرتبط با کنکور زبان انگلیسی را بیان کرده اند بروید. اگر در مرحله قبل خوب عمل کرده باشید و پایه را محکم گذاشته باشید، خواهید دید که مثلا از هر 15 تست به 10 یا 12 تست راحت پاسخ می دهید و بقیه را هم به راحتی یاد خواهید گرفت. پس فکر نکنید که افرادی که خیلی سریع و با مهارت بالا تست های کنکور زبان یا سایر در.س را می زنند بدون مطالعه درس فقط تست زنی را تمرین کرده اند. کسانی که در کنکور زبان موفق هستند و درصد های بالایی می زنند، در مرحله اول پایه قوی ای را برای خودشان ایجاد کرده اند. اگر خوب درس را خوانده باشید و قبل از تست کار کردن به اندازه کافی مطالعه داشته باشید، حین تست زنی هم کار شما خیلی راحت خواهد بود. تا جایی که وقت دارید تست های کنکور متعدد واستاندارد کار کنید. تست های نکته دار را علامت بزنید تا بعدا مرور نمائید. جزوه ای برای خودتان تهیه کنید و نکات مهم را بنویسید. کمی که مسلط تر شدید، سعی کنید تست های کنکور زبان را در زمان قانونی آن بزنید (برای دانلود رایگان تست های کنکور زبان بر روی عبارت تست کنکور زبان کلیک کنید). در نهایت اگر در کار کردن برخی از تست های و یا در بعض از مباحث زبان انگلیسی اشکال دارید و یا زمان کمی برای شما باقی مانده است و مطالب زیادی را نخوانده اید می توانید از مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی زبان کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس زبان انگلیسی و یا تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان را در پایین همین مطلب هم می توانید مشاهده کنید. کلاسهای تدریس خصوصی به لحاظ اینکه فقط یک نفر شاگرد در کلاس حضور دارد و مطالب به صورت تخصصی برای رفع اشکالات ایشان ارائه می گردد می تواند کاملا موثر و پربازده باشد.



مشاهده و به صورت رایگان دانلود نمائید: دانلود مجموعه تست کنکور زبان انگلیسی

با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در کنکور زبان انگلیسی و یا زبان انگلیسی در کنکور در مرحله اول باید درس را به صورت مفهومی و پایه ای یاد بگیرید و لغات جدید، درک مطلب ها، گرامر و .... را به اندازه کافی تمرین کنید و در مرحله بعد سراغ تست زنی و کار کردن تست های کنکور زبان بروید. زدن تست های کنکور زبان انگلیسی بدون خواندن درس در نهایت شما را به کسب درصد خوبی در کنکور نمی رساند.



دانلود جزوه کنکوری خلاصه قواعد زبان انگلیسی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1871 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image