ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه

کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه در قالب سوال و جواب مطالب مفیدی ارائه شده است. تعداد زیادی از سوالاتی که در ذهن دارید و در زمینه آموزش خصوصی ریاضی ممکن است برای شما مطرح باشد، در این بخش توضیح داده شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: زمان مناسب و با بازدهی بالا برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

آیا با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی ممکن است باز قبول نشویم؟ شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای موفق شدن در درس و تحصیل می تواند کاملا موثر باشد و منجر به قبولی در امتحان ریاضی گردد. ولی به هر حال، همانطور که بارها و بارها گفته شده است، برای قبول شدن در امتحان ریاضی و گرفتن نمره خوب در این درس علاوه بر کلاسهای خصوصی موارد دیگری هم لازم است. دانشجویان و دانش آموزان خودشان هم باید درس بخوانند. اگر دانشجو یا دانش آموزی درس نخواند و فقط انتظار داشته باشد با شرکت در کلاسهای خصوصی قبول شود، ممکن است نتیجه مطلوب را نگیرد. برای قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب و نمره بالا علاوه بر شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و جلسات تدریس خصوصی ریاضی ، خود دانش آموز و دانشجو هم باید درس بخواند. نکته بسیار مهمی که برای موفقیت در درس ریاضی وجود دارد این است که در اصل درس ریاضی با حل تمرین و مسئله یاد گرفته می شود. برای آموزش بهتر ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. کلاسهای خصوصی به عنوان یک امکان اضافه تر می تواند کمک کننده باشد. در کنار ان درس باید مرور شود. کتاب اصلی خوب خوانده شود و مثالهای آن بررسی گردد. اگر می خواهید با اطمینان بالا در درس ریاضی با نمره خوب قبول شوید، در طول ترم درس بخوانید و فقط به امید کلاسهای خصوصی ریاضی نباشید. کلاسهای ریاضی می تواند کمک کننده باشد ولی اصل کار تلاش و کوشش خودتان است. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



برای مطالعه در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی این مقاله را بخوانید.

کلاسهای خصوصی ریاضی بهتر است یا نیمه خصوصی؟ برای بدست آوردن بهترین نتیجه، مسلما شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای نیمه خصوصی بهتر و موثر تر است. اگر قیمت کلاسها خیلی برای شما مهم نیست و از پس هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی بر می آئید، شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی به نسبت جلسات نیمه خصوصی بهتر است. کلاسهای نیمه خصوصی تنها مزیتی که دارد این است که هزینه آن پایینتر می باشد. فرض کنید یک مدرس ریاضی کلاسهای تدریس خصوصی را با هزینه 70 هزار توامن به ازای یک جلسه برگزار کند. شما می توانید با یکی از دوستان خودتان در کلاس ایشان به صورت نیمه خصوصی شرکت کنید و مبلغ 80 هزار تومان پرداخت نمائید. به این ترتیب برای مدرس هم بهتر است و به جای 70 هزار تومان مبلغ 80 هزار تومان را دریافت می کند. از طرف دیگر شما با دوست یا همکلاسیتان به ازای هر جلسه هر کدام 40 هزار تومان (به جای 70 هزار تومان) پرداخت می کنید. این مزیت کلاسهای نیمه خصوصی ریاضی است که برای شما با قیمت پایینتری برگزار خواهد شد. اما در این کلاسهای نیمه خصوصی مطالبی که ارائه می شود ممکن است همیشه دقیقا منطبق بر مواردی که شما می خواهید نباشد. ممکن است دوست شما سوالی بپرسد و یا در بخشی از یک تمرین اشکال داشته باشد که آن سوال یا اشکال قبلا برای شما حل شده باشد. بنابراین ممکن است در کلاسهای نیمه خصوصی بخشی از زمان کلاس به صورت کامل برای شما مفید نباشد و همیشه مطالب ارائه شده منطبق بر اشکالات شما نباشد. از طرفی هزینه کلاسهای نیمه خصوصی پایینتر است. در جلسات تدریس خصوصی ریاضی کمی قیمتها بالاتر است و در عوض مطالب ارائه شده به صورت 100 درصدی می تواند برای شما مفید باشد. انتخاب با خود شما است و می توانید از هر کدام از این کلاسها استفاده کنید. اگر سطح درسی و تحصیلی دوست شما به شما نزدیک باشد، کلاسهای نیمه خصوصی هم می تواند مفید و موثر باشد.





آیا جلسات خصوصی ریاضی از کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفید تر است؟ در حالت کلی هم کلاسهای ریاضی مدرسه و دانشگاه و هم جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. هر کدام از این کلاسها به نوع خودش می تواند مفید باشد. با شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه مطالب را از مدرس و استاد اصلی خودتان که در نهایت قرار است امتحان ریاضی را از شما بگیرد یاد خواهید گرفت و جزوه خوبی از کلاس خواهید داشت. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه ممکن است سوالاتی توسط همکلاسی هایتان پرسیده شود که به باز شدن بیشتر درس و فهم بهتر آن کمک کند. اگر خودتان در کلاسهای ریاضی مدرسه یا دانشگاه حضور فعال داشته باشید، جزوه بنویسید و سوال یادداشت نمائید و به سوالاتی که توسط سایر همکلاسی هایتان پرسیده می شود خوب گوش دهید و در کل برای یادگیری در کلاس حاضر شده باشید، در این صورت این کلاسها هم می تواند مفید و موثر باشد. اگر اشکالات زیادی داشته باشید و بخواهید درس ریاضی را به صورت مفهومی تر و عمقی تر یاد بگیرید کلاسهای خصوصی ریاضی هم می تواند مفید و موثر باشد. در بسیاری از مواقع کلاسهای خصوصی برای دانشجویان و دانش آموزانی که اشکالات پایه ای دارند از کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفید تر است. در ایام امتحانات که دسترسی به مدرس اصلی ریاضی ندارید شرکت در این کلاسها می تواند خیلی مفید باشد. تعداد جلسات خصوصی ریاضی را خودتان تعیین می کنید و هر سوال و اشکالی که داشته باشید می توانید در این کلاسها بپرسید. برای یادگیری عمقی تر و مفهومی تر ریاضی، حل تمرین و مسائل بیشتر، رفع اشکال و جمع بندی درس و .... کلاسهای خصوصی ریاضی از کلاسهای گروهی مفیدتر و پربازده تر است.





مطالعه این مقاله هم مفید است: چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟

با کتاب کمک آموزشی یا فیلم های آموزشی نمی توان همان کار کلاسهای خصوصی را انجام داد؟ کتاب های کمک آموزشی، حل تمرین و کتابهای حل المسائل، فیلم های آموزشی ریاضی و .... هم برای یادگیری و آموزش بهتر این درس می تواند مفید باشد. البته از کتابهای کمک آموزشی و کمک درسی باید درست استفاده کرد. باید در ابتدای کار کتاب اصلی را خودتان خوب بخوانید و در ادامه سراغ کتابهای حل تمرین بروید. کتابهای کمک آموزشی و فیلم های آموزشی ریاضی هم در اولویت دوم قرار دارد. در مقایسه با کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، کتابهای کمک آموزشی و فیلم های آموزشی کمتر مفید است. کاملا مشخص است که کلاسهای خصوصی ریاضی برای رفع اشکال بهتر و مفید تر است. کلاسهای تدریس خصوصی مانند فیلم آموزشی آنلاین است. خودتان تعیین می کنید کجای کتاب را بخوانید روی چه مباحثی بیشتر کار کنید و آیا تمرین و مسئله حل کنید و یا درس را تشریح نمائید. بهترین ویژگی کلاسهای خصوصی این است که در زمان بسیار کوتاهی و بدون هیچ حاشیه ای در کمترین زمان می توانید مباحث مورد نظر خودتان را یاد بگیرید. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید دقیقا روی جزوه کلاسی مدرسه و دانشگاه متمرکز شوید و هیچ مطلب اضافه ای نخوانید. در فیلم های آموزشی و کتابهای کمک آموزشی با انبوهی از مطالب تدریس شده مواجه هستید که باید از بین آنها مطلب مورد نظر خودتان را پیدا کنید. در ضمن، اگر از همان کتاب یا فیلم مطلبی را متوجه نشوید، کسی نیست که بخواهید از ایشان سوال بپرسید و رفع اشکال نمائید. خصوصا در ایام امتحانات این موارد بسیار مهم است.

چگونه در تهران و کرج در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت کنیم؟ برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. اولین و ساده ترین روش که معمولا همه انجام می دهند این است که با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی تماس می گیرند و تقاضای کلاس می کنند. خوب شما هم می توانید این روش را امتحان کنید. اشکالی که این روش دارد این است که اولا آموزشگاهها ممکن است دیر به شما اعتماد کنند و تا مدرسین اصلی خودشان را داشته باشند به شما شاگردی معرفی نخواهند کرد. در ایام امتحانات ممکن است سراغ شما را بگیرند. یعنی وقتی که مدرسین خودشان دیگر وقت نداشته باشند. نکته دیگر اینکه در این روش هر جلسه باید 30 تا 40 درصد مبلغ را به آموزشگاه پرداخت کنید و هزینه درخواستی برای کلاسهای خصوصی ریاضی هم دست خودتان نیست. روشهای دیگری برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی وجود دارد. می توانید تراکت تبلیغات در زمینه تدریس چاپ کنید و توزیع نمائید. می توانید در دانشگاهها هم این تراکتها را توزیع کنید. می توانید در روزنامه و اینترنتی تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را درج نمائید. بهترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران (همین سایت) ایران مدرس است. با ثبت آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس متقاضیان تدریس ریاضی به صورت مستقیم با شما در تماس خواهند بود.



برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و موفق برای جذب شاگرد مقاله روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی را بخوانید.

چرا ایران مدرس بهترین سایت تدریس خصوصی ایران است؟ سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. همین الان در گوگل عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معلادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی جبر و احتمال و .... را جستجوی کنید. ایران مدرس را در صفحه اول گوگل و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. این بدان معنی است که وقتی متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی در گوگل در جستجوی مدرس ریاضی هستند، ایران مدرس را در صدر نتایج خواهند دید و به صورت مستقیم به سمت آگهی تدریس ریاضی مدرسین در ایران مدرس هدایت خواهند شد. ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران هم می باشد. در این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و سایر دروس فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز است. در این وب سایت هزاران جزوه آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی در زمینه نحوه مطالعه و حل تمرین و موفقیت در درس ریاضی و سایر دروس ارائه شده است. آگهی های تدریس خصوصی ویژه در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده شده و بیشترین بازدهی را برای آنها خواهد داشت. ایران مدرس محیطی کاملا آموزشی دارد و برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی بهترین است.





برای مشاهده جزوات آموزشی و سوال امتحانی و .... در زمینه درس ریاضی بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید.

برای موفقیت در کنکور هم می توان از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کرد؟ اتفاقا یکی از کاربردهای اصلی و مهم کلاسهای خصوصی ریاضی آمادگی دانشجویان برای کنکور ارشد و یا آمادگی دانش آموزان برای کنکور سراسری و آزاد مقطع کارشناسی است. برای موفقیت در درس ریاضی در کنکور در مرحله اول این درس باید به صورت عمقی و مفهومی خوانده شود. کتاب درسی را در اولویت قرار دهید و آن را با دقت بخوانید. برای موفقیت در ریاضی در کنکور در کلاسهای ریاضی شرکت کنید و به بحثهایی که مطرح می شود خوب گوش دهید. درست است که برای موفقیت در ریاضی در کنکور تست زدن و حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. ولی در ابتدای کار پایه را باید محکم و قوی بذارید. در ابتدای کار درس را یاد بگیرید و بفهمید. این کار با شرکت در کلاسهای مدرسه می تواند اتفاق بیافتد و یا در کلاسهای خصوصی ریاضی با کمک یک مدرس خوب و مجرب می توانید درس را عالی آموزش ببینید. در مرحله بعد مثالها و تمرینات حل شده را خوب بررسی کنید. اگر در همان تمرینات اشکال دارید باز هم کلاسهای خصوصی ریاضی کارساز است. اشکالات را برطرف کنید و سوالات را بپرسید. در مرحله بعد، حال که پایه را محکم گذاشته اید، سراغ تست زنی بروید. اگر با در نظر گرفتن مراحل قبلی سراغ تست زنی بیائید، در تست ها هم عملکرد خوبی خواهید داشت. برای هر تست جدیدی هم که ببینید راه حلی به نظرتان می رسد. پس اول درس را بخوانید بعد تست بزنید. در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید تست زنی ریاضی و تکنیکهای تست زنی را هم آموزش ببینید. برای مشاهده لبست مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور و سایر دروس کنکوری بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. کلاسهای خصوصی ریاضی هم برای موفقیت در امتحانات و هم برای موفقیت در کنکور ریاضی می تواند مفید و موثر باشد.

برای رفع اشکالات پایه ای ریاضی چند جلسه کلاس ریاضی لازم است؟ اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید (به عنوان مثال در مباحثی مانند انتگرال گیری، انتگرالهای دوگانه و سه گانه و حتی انتگرال ساده، تکنیکهای انتگرال گیری و تغییر متغیر، مشتق گیری و روابط مشتق، محاسبه حد و رفع ابهام انواع حدها، تعریف پایه ای مشتق و حد، روابط و نسبتهای مثلثاتی و نحوه محاسبه حد، انتگرال و مشتق توابع مثلثاتی، تابع و محاسبه دامنه و برد تابع، ترکیب توابع، مباحث آماری، احتمال، رسم نمودارها و .....) در این حال هم استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. اتفاقا یکی از کاربردهای کلاسهای خصوصی ریاضی برطرف کردن همین اشکالات اصلی است. چون وقتی در مباحث ریاضی که در همان ترم تدریس می شود اشکال دارید می توانید از مدرس و استاد اصلی خودتان هم در کلاس ریاضی مدرسه و دانشگاه سوال بپرسید. ولی وقتی که در مباحث پایه ای ریاضی اشکال دارید، در کلاسهای اصلی فرصت برای پرسیدن این اشکالات وجود ندارد. اینکه برای رفع اشکالات پایه ای چند جلسه کلاس خصوصی لازم دارید به تعداد اشکالاتی که دارید و تعداد مباحثی که بلد نیستید بستگی دارد. اگر اشکالات بیشتری داشته باشید تعداد جلسات بیشتری لازم است. مثلا اگر در بحث انتگرال اشکال دارید با 4 یا 5 جلسه کلاس خصوصی ریاضی کار شما راه می افتد. در این جلسات می توانید تمرین و مسئله هم حل کنید. روش دیگری هم وجود دارد. برای درس ریاضی که این ترم دارید در کلاسهای خصوصی ریاضی شرکت کنید و به صورت همزمان اشکالات پایه ای خودتان را در قالب همین کلاسها برطرف کنید.



منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 1088 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image