ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی هندسه دهم و جزوه، سوال امتحانی و تست کنکور

تدریس خصوصی هندسه دهم و جزوه، سوال امتحانی و تست کنکور

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه تدریس خصوصی هندسه دهم به ارائه خدمات نیاز دارید .... چنانچه در یادگیری و اموزش هندسه دهم (هندسه پایه 10) اشکال دارید و می خواهید از مدرسین با تجربه و با سابقه هندسه کمک بگیرید ... اگر در اثبات قضایای هندسه دهم اشکال دارید و یا تمرینات آن را به خوبی نمی توانید حل کنید ... در صورتیکه در کلاسهای مدرسه درس هندسه پایه دهم غایب بوده اید و قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی برای جبران استفاده نمائید ...

در هر صورت، لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس هندسه دهم، تدریس خصوصی هندسه 1 و 2 و هندسه تحلیلی را در همین سایت می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین هندسه بر روی عبارت زیر کلیک کنید.



مدرسین تدریس خصوصی هندسه



هندسه دهم یکی از دروس مهم رشته ریاضی است. با یادگیری و آموزش بهتر درس هندسه دهم، هندسه 1 و 2 و هندسه تحلیلی علاوه بر اینکه نمرات خوبی در این دروس کسب خواهید کرد، در کنکور هم درصد بالاتری خواهید زد و در نهایت در کنکور رتبه بهتری کسب خواهید نمود. برای یادگیری بهتر درس هندسه دهم سعی کنید به صورت مداوم در کلاسهای هندسه مدرسه شرکت کنید و به امید کلاسهای خصوصی در این کلاسها غیبت نکنید. کلاسهای خصوصی را برای رفع اشکال، یادگیری بهتر، حل تمرین و مسئله بیشتر و ... مورد استفاده قرار دهید. هر اشکالی که داشتید را در جزوه خودتان یادداشت نمائید و در کلاسهای خصوصی از مدرس خودتان بپرسید.



پیشنهاد می شود مقاله دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی هندسه را هم بخوانید.



در کنار کلاسهای مدرسه و کلاسهای تدریس خصوصی هندسه دهم و هندسه تحلیلی و ... خودتان هم باید خوب درس بخوانید. فقط حضور در کلاسهای خصوصی نمی تواند شما را به موفقیت برساند. باید در کنار کلاسهای تدریس خصوصی حل تمرین و مسئله، مرور، خواندن کتاب درسی و .... را داشته باشید. در ضمن، برای یادگیری بهتر درس هندسه پایه دهم سعی کنید در طول ترم آن را بخوانید و مطالعه این درس را به ایام امتحانات موکول نکنید. چون هندسه درس زمانبری است و برای یادگیری آن باید وقت بذارید. در همین سایت (ایران مدرس) سوالات امتحانی، جزوات درسی، تست کنکور، جزوات کنکوری و ... برای یادگیری بهتر درس هندسه ارائه شده است. تعدادی از سوالات امتحانی و جزوات درسی هندسه 1 و 2 هندسه نهم و دهم و هندسه تحلیلی را در ادامه مشاهده می کنید.

























برای دانلود پاسخ کامل مسائل کتاب درسی هندسه 1 سال دوم دبیرستان (هندسه دهم) بر روی عبارت دانلود پاسخ کامل مسائل کتاب درسی هندسه 1 سال دوم دبیرستان کلیک کنید.



اگر در زمینه روش مطالعه درس هندسه تحلیلی اشکال دارید هم مطالعه مقاله روش مطالعه درس هندسه تحلیلی فصول 4 و 5 می تواند برای شما مفید باشد.











منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 906 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image