ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه

دانشگاه گيلان

به اشتراک گذاری

دانشگاه گيلان در این بخش معرفی می گردد. دانشگاه گيلان از سال 1346 با عنوان مدرسه عالی بازرگانی فعالیت آموزشی خود را آغاز نمود. و در سال 1353 به تصويب شورای گسترش آموزش عالی رسيد و در سالهای 55 - 1354 در چارچوب قرارداد بين دولتهای ايران و آلمان غربی سابق، دانشگاه گیلان ، تاسيس و از سال 1356 فعاليتهای آموزشی خود را با پذيرش 155 دانشجو در 9 رشته تحصيلی آغاز نمود .

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

در سال 1356 مدرسه عالی مدیریت و مدرسه عالی بازرگانی که تنها مراکز آموزش عالی در استان گیلان بودند با دانشگاه گیلان ادغام و فعالیت های آموزشی آن تا پایان سال تحصیلی 1358 با تعداد 605 نفر دانشجو در 14 رشته تحصیلی ادامه یافت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه گیلان بطور مستقل و بدون وابستگی به آلمان، فعاليتهای آموزشی خود را در 8 رشته تحصيلی و با حدود 500 دانشجو از سرگرفت و با رشد و گسترش آموزش عالی در کشور، دانشکده های علوم پایه ، فنی،علوم کشاورزی،علوم انسانی و پزشکی ساخته شد و پس از آن نیز دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشکده منابع طبیعی و معماری و هنر تاسیس شدند.

پیشنهاد می شود مقاله
کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی را هم بخوانید.

در طی سال های 1384 تاکنون روند رشد و توسعه دانشگاه گیلان با شتاب بیشتری ادامه یافته و دانشکده های علوم ریاضی، مهندسی مکانیک، فناوری نوین و پردیس بین الملل در منطقه آزاد انزلی و پژوهشکده حوزه آبی خزر راه اندازی شد.


اين دانشگاه در حال حاضر با 10 دانشکده و یک واحد بین المللی و یک پژوهشکده با 400 عضو هیئت علمی،14000 هزار دانشجو و به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی در منطقه شمال کشور مشغول به فعالیت های آموزشی و پژوهشی است و سالانه بيش از 3800 نفر دانشجو را در173 رشته - گرایش در مقاطع تحصيلی کارشناسی ( 50 رشته) ، کارشناسی ارشد (73 رشته) و دکتری (37 رشته) برای دوره های روزانه ، شبانه و بین الملل پذيرش می نمايد .

مطالعه این مقاله هم مفید است: پردرآمدترین رشته های دانشگاهی

منبع: وب سایت دانشگاه گیلان - دروس دانشگاهی


آمار بازدید: 808 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image