ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی - تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی - تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

به اشتراک گذاری

یکی از زمینه هایی که می توانید در آن زمینه فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی هم بدست آورید، فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی است. در مقطع دانشگاهها درسها معمولا به نسبت مقطع متوسطه سنگین تر شده و در نتیجه تقاضای بیشتری برای کلاسهای تدریس خصوصی وجود دارد. در نتیجه، با فعالیت در این زمینه می توانید پول خوبی در بیاورید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب

در مقطع دانشگاه بسیاری از دانشجویان برای آموزش و یادگیری بهتر دروس از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده می کنند. خصوصا دانشجویان رشته های فنی مهندسی و علوم پایه به دلیل اینکه درسهایی که باید یاد بگیرند دروس سنگینی است اکثرا حداکثر به صورت رفع اشکالی از این کلاسها استفاده می نمایند. به عنوان مثال در رشته مهندسی مکانیک دانشجویان در آموزش و یادگیری دروسی مانند استاتیک، مقاومت مصالح، مکانیک سیالات، ترمودینامیک، انتقال حرارت، کنترل و ارتعاشات، دینامیک و.... اشکالات زیادی دارند. بسیاری از رشته های فنی مهندسی دروس ریاضی زیادی دارند که باید پاس شود و در نتیجه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی هم می تواند برای کسب درآمد کاملا موثر باشد. از جمله دروس ریاضی در مقطع دانشگاه می توان به ریاضی عمومی 1 و 2 ، ریاضی مهندسی (و ریاضی مهندسی پیشرفته در مقطع ارشد)، معادلات دیفرانسیل، آمار و احتمال، محاسبات عددی و .... اشاره کرد. اگر بتوانید در زمینه آموزش همین دروس ریاضی دانشگاهی فعالیت کنید باز هم متقاضیان زیادی برای کلاسهای خودتان خواهید داشت. به عنوان مثال اکثر دانشجویان در یادگیری درس ریاضی عمومی 2 که شامل مباحثی مانند مشتق های جهت دار، انتگرالهای چند گانه، گرادیان، دیورژانس و کرل و ..... است اشکال دارند و تقاضا برای کلاسهای خصوصی ریاضی عمومی 2 به شدت بالا است. فیزیک دانشگاهی هم چنین حالتی دارد و افراد زیادی در یادگیری فیزیک دانشگاهی 2 یا همان فیزیک عمومی 2 که فیزیک الکتریسیته هم نامیده می شود اشکال دارند. در رشته های فنی مهندسی دیگر هم دروس زیادی وجود دارد که دانشجویان برای یادگیری آن ترجیح می دهند از کلاسهای خصوصی استفاده کنند. به عنوان مثالهای بیشتر در رشته مهندسی برق دروسی مانند مدار، کنترل، سیگنال و سیستم و .... در رشته مهندسی عمران دروسی مانند ایستایی، مکانیک خاک، مقاومت مصالح و .... در رشته مهندسی صنایع دروس مدیریتی و تحقیق در عملیات و ..... برای تدریس خصوصی متقاضی بالایی دارد.



درآمد تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

یکی از مزیتهایی که فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به نسبت سایر مقاطع دارد این است که اگر شما در این زمینه خوب فعالیت کنید و بتوانید شاگردهای خودتان را خوب به نتیجه برسانید می توانید برای 3 یا 4 سال یک دانشجو را به عنوان شاگرد خودتان داشته باشید و از لحاظ جذب شاگرد کار شما بسیار راحت تر خواهد بود. اگر دوباره همان مهندسی مکاینک را مثال بزنیم، فرض کنید شما در سال اول تحصیل دروسی مانند ریاضی عمومی و فیزیک را به یک دانشجوی مهندسی مکانیک درس داده اید و رشته تحصیلی خودتان هم مکانیک است. اگر در همان سال اول تحصیل دانشجوی مزبور عملکرد شما خوب و بلکه عالی باشد و دانشجویی که به ایشان تدریس کرده اید هم درس را خوب و عمقی یاد بگیرد و هم در امتحانات نتیجه خوبی بدست آورد، ایشان در سالهای بعد تحصیل خودش و برای یادگیری دروسی مانند استاتیک و دینامیک و .... که به نسبت دروس عمومی سنگینتر هم هستند باز هم کلاسها را با شما برخواهد داشت و در طول 4 سال تحصیل ایشان می توانید این شاگرد را داشته باشید. بنابراین وقتی در مقطع دانشگاهی تدریس می کنید کار جذب شاگرد و اگر خوب تدریس کنید حفظ شاگرد برای شما راحت تر خواهد بود. در ضمن در مقطع دانشگاه معمولا قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی بالاتر است و در نتیجه در کل درامد خوبی خواهید داشت. البته این مطالب در صورتی درست خواهد بود که عملکرد خود شما هم خوب باشد و بتوانید دروس را به خوبی تدریس کنید و دانشجویان را به گونه ای هدایت کنید که حتما نتیجه مورد نظر خودشان را بگیرند. همانطور که می دانید کار تدریس خصوصی فقط تدریس کردن نیست. درست است که باید بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و درس را خوب ارائه دهید ولی به هر حال در بسیاری از مواقع باید به شاگردهایتان مشاوره دهید و برای انها برنامه ریزی کنید. باید روند کارها را به گونه ای پیش ببرید که شاگرد شما نتیجه بگیرد. در بسیاری از مواقع دانشجویی برای کلاسهای خصوصی با شما تماس می گیرد که ترمهای قبل در دروس خودش اصلا عملکرد خوبی نداشته است و دروس پیش نیاز را هم بلد نیست. در این حالت باید هوشمندانه عمل کنید و در کنار ارائه درس راهنمایی های لازم را انجام دهید و با ارائه تمرینات سخت گیرانه و با تعهد به کار خودتان تلاش کنید که ایشان را به سمت موفقیت در تحصیل هدایت نمائید. در بسیاری از مواقع، این کار، کار راحتی نیست و دانشجویانی که قبلا کمتر درس خوانده اند به درس خواندن و تمرین حل کردن و .... خیلی عادت ندارند.



پیشنهاد می شود مقاله تدریس خصوصی دروس و نرم افزارهای دانشگاهی و کسب درآمد بالا را هم بخوانید.








برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در صورتیکه ساکن تهران، کرج و یا شهرهای بزرگ ایران باشید که دانشگاههای زیادی در آن شهر های وجود دارد کار شما راحت تر خواهد بود. در تهران چون تعداد دانشگاهها خیلی به نسبت جاهای دیگر بیشتر است تقاضا برای تدریس خصوصی هم خیلی بالا می باشد. به هر حال، هر جا که ساکن هستید می توانید در زمینه تدریس دروس دانشگاهی فعالیت کنید و اگر ساکن یکی از شهرهای کوچک ایران می باشید حتی می توانید به صورت آنلاین شاگرد جذب کنید و با نرم افزارهایی مانند اسکایپ به صورت انلاین کار تدریس را انجام دهید. حتی در بعضی ازموارد مدرسین و اساتید تدریس خصوصی به صورت اینترنتی به دانشجویانی که در خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند درس داده اند. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی اگر خود شما دانشجو هستید می توانید در دانشکده و یا دانشگاه محل تحصیل خودتان تراکت توزیع کنید و به دانشجویانی که در درس ضعیف هستند تدریس کنید. می توانید در سایر دانشگاهها، دانشگاه آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و .... هم برای کار خودتان تبلیغ کنید و شاگرد جذب نمائید. در هر صورت یک راهکار برای جذب شاگرد همین موردی است که گفته شد. روش های دیگری هم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و کسب درآمد از آن وجود دارد. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و برای تدریس دروس دانشگاهی اعلام آمادگی کنید. اگر حضوری سر بزنید که بهتر است. معمولا در آموزشگاهها یک منشی کار هماهنگ کردن کلاسها را انجام می دهد که اگر به ایشان به صورت کلی بگویید مثلا مهندسی برق تدریس می کنید شاید اگر تقاضایی برای تدریس یکی از دروس مهندسی برق وجود داشته باشد ایشان به خوبی شما متوجه نشوند. پس بهتر است اسم تک تک دروسی که تدریس می کنید را به ایشان بگویید. چون به هر حال برای تدریس بعضی از دروس مدرسین کمتری توانای دارند و اعلام آمادگی می کنند و اگر شما بتوانید این دروس را پوشش دهید راحت تر شاگرد جذب خواهید کرد.

روش های دیگری هم برای جذب شاگرد، کسب درآمد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی وجود دارد. از جمله می توان به تبلیغات در روزنامه و بخش نیازمندیهای روزنامه، تبلیغات تراکتی، ارتباط با سایر همکاران، ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان و .... اشاره کرد. از جمله بهترین روشها (و شاید حتی بهترین روش) برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی دروس دانشگاه این است که آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران ثبت نمائید. در یک جمله می توان گفت که بازدهی ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس برای فعالیت در زمینه آموزش دروس دانشگاهی عالی است. همین الان در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی دینامیک، تدریس خصوصی مکانیک خاک، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی کنترل و .... را جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول نتایج و در صدر آن قرار دارد (جایگاه اول تا سوم). بنابراین با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت متقاضیان تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به راحتی آگهی تدریس شما را پیدا خواهند کرد و با شما تماس خواهند گرفت. این حالت را مقایسه کنید با حالتی که بخواهید به عنوان مثال فقط در شهر تهران تراکت خودتان را در دانشگاههای مختلف توزیع کنید. می بینید که این روش بسیار ساده تر و در ضمن پربازده تر است. هامنطور که می دانید تبلیغات در اینترنت و خصوصا در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد کاملا هدفمند است. اگر شما به عنوان مثال ریاضیات دانشگاهی تدریس می کنید افرادی که واقعا متقاضی اموزش ریاضی دانشگاه هستند از طریق گوگل تبلیغ شما را پیدا می کنند (چون همانطور که گفته شد ایران مدرس برای عبارت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه در نتایج گوگل در صفحه اول و جایگاه اول تا سوم قرار دارد) و با شما تماس خواهند گرفت. در تبلیغات اینترنتی مشتری و در بحث خدمات تدریس خصوصی شاگرد خودش سراغ شما می آید و بنابراین هم کار شما راحت تر است و هم در قیمت دادن می توانید از موضع قدرت حرف بزنید. در سایر روشهای تبلیغاتی شما باید خودتان سراغ مشتری بروید. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی خودتان را درج نمائید. درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، درآمد تدریس دانشگاه، موفقیت در یادگیری دروس

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر توانایی تدریس دروس دانشگاهی را دارید و علاقه مند هستید که در این زمینه فعالیت داشته باشید، با تسلط بر دروس تدریسی خودتان و امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد ( برای مطالعه در زمینه انواع روشهای جذب شاگرد این مقاله را بخوانید) به راحتی می توانید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و درامد خوبی بدست آورید. با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به عنوان بهترین گزینه برای درج آگهی تدریس (مطالعه کنید: 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است!) می توانید به راحتی شاگرد جذب کنید و اگر آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید (حتما بخوانید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده) نه تنها در شهر محل سکونت خودتان بلکه به صورت انلاین و از سایر شهرهای ایران و یا حتی از خارج از کشور هم می توانید شاگرد جذب کنید و به صورت انلاین و از طریق اینترنت کار تدریس را انجام دهید. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در صورتیکه به آن علاقه داشته باشید می تواند کاملا درآمد زا باشد و به عنوان پاره وقت و یا تمام وقت می توانید در این زمینه فعالیت داشته باشید. برای موفقیت در کار تدریس دروس دانشگاهی و یا هر مقطع دیگری نکته ای که باید خیلی به آن توجه کنید این است که موفقیت شاگردهایتان را در اولویت کاری خودتان قرار دهید و متعهدانه برای نتیجه گرفتن آنها تلاش کنید. در ضمن در کار تدریس خصوصی نحوه برگزار کردن جلسه اول تدریس بسیار مهم است و می تواند باعث شود برای 3 یا 4 سال یک شاگرد را داشته باشید و یا همان جلسه اول کلاسها کنسل شود. مطالعه مقاله جلسه اول تدریس در دانشگاه در این زمینه می تواند مفید باشد.



تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 1046 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image