ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی، ایام امتحانات یا طول ترم؟

تدریس خصوصی، ایام امتحانات یا طول ترم؟

به اشتراک گذاری

همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شد، بهترین بازدهی را از تدریس خصوصی در طول ترم می توانید بگیرید و نه در ایام امتحانات. در ایام امتحانات به دلیل استرسی که وجود دارد بازدهی یادگیری مطالب جدید به شدت پایین است. در این ایام باید فقط به حل مسئله و تمرین و مرور پرداخت.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی

اگر می خواهید در تحصیل موفق باشید و نمرات خوبی گرفته و معدل بالایی داشته باشید و در نهایت شخص با سوادی بوده و در مقاطع بعدی نیز بتوانید از پس درسها به خوبی برآئید، اولا در کلاسهای مدرسه به صورت کامل شرکت کنید. در مرحله بعد مرور و حل تمرین و مسئله و مطالعه را در نظر داشته باشید. در نهایت اگر برای درس یا دروسی خواستید در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کنید، برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. برگزاری کلاسهای تدریس در طول ترم بازدهی بسیار بیشتری دارد. آهسته و پیوسته یاد بگیرید و در بین جلسات تمرین و مسئله حل کنید. به این ترتیتب یادگیری شما عمقی بوده و در سالهای بعد هم از مطالبی که آموزش دیده اید در سایر دروس می توانید استفاده کنید.



پیشنهاد می کنیم مقاله راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.

یادگیری در ایام امتحانات بعضا می تواند باعث شود که نمره بگیرید. ولی به یاد داشته باشید مطلبی را که با عجله و به صورت سطحی یاد بگیرید خیلی زود فراموش خواهید کرد. در طول ترم درس بخوانید و اگر کلاس خصوصی لازم است کلاسها را هم در طول ترم برگزار نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی بر روی عبارت مدرس خصوصی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 416 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image