ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه زبان انگلیسی را از صفر یاد بگیریم

چگونه زبان انگلیسی را از صفر یاد بگیریم

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه یادگیری زبان انگلیسی از صفر و با بهترین روشها توضیحاتی ارائه می کنیم. اگر می خواهید زیان انگلیسی را از پایه و مانند زبان مادری یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: چگونه زبان انگلیسی را بدون کلاس و در خانه یاد بگیریم


برای یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان و از صفر راهکارهای مختلفی وجود دارد که در ادامه تعدادی از آنها بیان می شود. برای اینکه بتوانید زبان انگلیسی را از صفر آموزش ببینید و در کمترین زمان پیشرفت کنید مطالبی که در این مقاله ارائه شده است را در نظر بگیرید. در ضمن، مطالب آموزشی بسیار خوبی هم به صورت رایگان در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com ارائه شده است که می تواند به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک نماید. به عنوان مثال اگر می خواهید یک کتاب عالی آموزش قواعد زبان انگلیسی را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید و در کمترین زمان گرامر را از پایه و از صفر یاد بگیرید بر روی عبارت دانلود کتاب گرامر زبان کلیک نمائید. در ادامه راهکارها و روش هایی معرفی می شود که برای یادگیری زبان انگلیسی از سطح مقدماتی بسیار مفید است و همچنین مدرسین بسیار خوب و مجربی در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک نمایند.


پیشنهاد می کنیم این جزوه خوب را هم بخوانید: دانلود رایگان کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر و قواعد زبان


۱. برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر برنامه داشته باشید و وقت مشخصی در نظر بگیرید


برای اینکه زبان انگلیسی را عالی و از صفر یاد بگیرید باید متعهد شوید و هر روز زمان مشخصی برای مطالعه و مرور در نظر بگیرید. به هر میزان روزانه وقت بیشتری بذارید در نهایت سرعت یادگیری شما بیشتر خواهد شد. البته باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که در مدت طولانی قابل اجرا باشد. اینطور نباشد که یک هفته هر روز ۳ ساعت زمان بگذارید و بعد کلا زبان خواندن را کنار بگذارید.





یادگیری زبان انگلیسی به تمرین، مداومت و تعهد نیاز دارد. تصمیم بگیرید هر روز حداقل ۱ ساعت برای یادگیری زبان انگلیسی وقت بگذارید. می توانید از وقت های مرده و بلا استفاده خودتان برای یادگیری بهره ببرید. اگر برای رسیدن به محل کار یا دانشگاه از اتوبوس یا مترو استفاده می کنید در همان بازه زمانی مطالبی که به زبان انگلیسی است را گوش دهید یا لغت هایی که در برگه نوشته اید را مرور نمایید. زمانهایی که در حال آشپزی یا شستن ظرف هستید هم می تواند زمان مناسبی برای یادگیری باشد. خلاصه اینکه بدون اختصاص زمان کافی و بدون متعهد شدن نمی توان زبان انگلیسی را یاد گرفت و با یک برنامه ریزی خوب یادگیری زبان را شروع نمایید.


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 12 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


۲. از کتابهای خوب و معتبر خودآموز زبان انگلیسی استفاده کنید


کتاب های زیادی در اینترنت به صورت رایگان با فرمت pdf موجود هستند و کتابهای متعددی هم در بازار با قیمت مناسب موجود است که برای یادگیری زبان از صفر می توانید از آنها استفاده کنید. از جمله کتاب های پر استفاده و خوب برای یادگیری زبان می توان به کتاب های Pre Ielts and , American English FILEs, Family and first friends, English Grammar in use, steps to understanding, Let's go's different Levels اشاره کرد. البته بهتر است با مشورت معلم زبان خودتان یکی از این کتاب ها که مناسب تر است را انتخاب نمایید. کتاب های معرفی شده کتاب های خوبی هستند و می توانند در دانش زبانی شما پیشرفت قابل توجهی ایجاد نمایند.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


۳. در یک آموزشگاه خوب و معتبر برای یادگیری زبان ثبت نام کنید


یکی از راهکارهای خوب برای یادگیری زبان انگلیسی از سطح پایه و مقدماتی این است که در یک آموزشگاه معتبر ثبت نام کنید و با شرکت در کلاس های زبان انگلیسی سطح سواد و دانش خودتان را افزایش دهید. در آموزشگاه های زبان تعیین سطح خواهید شد و با توجه به سطحی که دارید در کلاس مناسب ثبت نام خواهید شد. اگر واقعا زبان را اصلا بلد نیستید و صفر صفر هستید در کلاس زبان مقدماتی شما را ثبت نام خواهند کرد. برای آشنایی با تعدادی از بهترین موسسات آموزش زبان انگلیسی این مقاله را بخوانید: بهترین آموزشگاه زبان در تهران و لیست 20 آموزشگاه برتر و خوب زبان در تهران



۴. با بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی کلاس داشته باشید


می توان گفت که برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر شاید بهترین راهکار این است که یک معلم و استاد فوق العاده در کنار خودتان داشته باشید. یک معلم خوب نه تنها در کمترین زمان زبان انگلیسی را به شما یاد خواهد داد بلکه برای یادگیری شما در فاصله زمانی بین کلاس ها هم برنامه ریزی می کند. در همین سایت ایران مدرس مدرسین بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و مکالمه زبان فعالیت دارند. بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست کامل اساتید زبان خانم و آقا را مشاهده کنید. در مقالاتی بهترین مدرسین زبان را هم معرفی کرده ایم. به عنوان مثال این مقاله را بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


۵. لغات جدید را یاد بگیرید و در متن و مکالمه استفاده کنید


از کتابهایی مانند ۵۰۴ لغت ضروری زبان انگلیسی استفاده کنید و سعی کنید دایره لغات خودتان را توسعه دهید. لغات جدید را در جمله استفاده کنید و در مکالمه استفاده نمایید. به هر میزان لغات بیشتری بلد باشید و در ضمن از لغات در متن استفاده کنید و بیشتر تمرین کنید سریعتر راه می افتید. اگر فعلا در حد صفر هم زبان انگلیسی را بلد نیستید ایرادی ندارد از لغات ساده تر شروع کنید و دایره لغات خودتان را افزایش دهید.


پیشنهاد می شود بخوانید: اسامی دبیران زبان انگلیسی تهران - 10 معلم و دبیر برتر زبان تهران


۶. فیلم های زبان اصلی و اخبار انگلیسی ببینید


در کنار مواردی که ذکر شد بسیار خوب است که فیلم های زبان اصلی ببینید و به اخبار زبان انگلیسی هم گوش دهید. اگر در سطح مقدماتی هستید از کارتون های زبان انگلیسی استفاده کنید چرا که سطح زبان آنها ساده تر است و بهتر متوجه خواهید شد. دقت کنید که هر چه بیشتر گوش دهید بهتر حرف می زنید. گوش دادن روی تمام مهارتهای زبانی شما تاثیر مثبت می گذارد. توجه کنید که یک کودک فقط با گوش دادن زبان مادری خودش را یاد می گیرد. برای یادگیری زبان از صفر بسیار مهم است که زیاد گوش دهید.


مشاهده کنید: فیلم عالی آموزش مکالمه زبان انگلیسی بسیار کاربردی و مفید



۷. برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر مداومت داشته باشید و به تدریج پیشرفت کنید


مداومت برای یادگیری زبان انگلیسی مهم است. با انگیزه بالا هر روز زمانی را به مطالعه و مرور اختصاص دهید. در کلاسهای زبان شرکت کنید و لغات جدید را یاد بگیرید. از هر فرصتی برای گوش دادن مطالب مختلف به زبان انگلیسی استفاده نمایید. اینطور نباشد که یک روز ۳ ساعت زبان انگلیسی بخوانید و یک هفته هیچ کاری انجام ندهید. هر روز حداقل ۱ ساعت مطالعه کنید.


برای دانلود رایگان جزوه های عالی زبان مطالعه کنید: دانلود گرامر و قواعد زبان


می توانید از سایت های معتبر مانند کمبریج، https://www.languageguide.org/english/، gcfglobal.org، http://www.manythings.org/ و https://esl-bits.net/ برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر و از سطوح مقدماتی تا سطوح پیشرفته هم استفاده نمائید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 916 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image