ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه زبان انگلیسی را بدون کلاس و در خانه یاد بگیریم

چگونه زبان انگلیسی را بدون کلاس و در خانه یاد بگیریم

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه یادگیری زبان انگلیسی بدون شرکت در کلاس های آموزشگاهها و موسسات زبان و چگونگی آموزش زبان در خانه توضیحاتی ارائه شده است.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: برنامه ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل

برای یادگیری گرامر زبان از مطالب آموزشی موجود در اینترنت استفاده کنید

یکی از بخش های مهم زبان انگلیسی که باید آموزش دیده شود گرامر و قواعد زبان انگلیسی است. شما باید با انواع زمان های مورد استفاده در زبان انگلیسی، نحوه استفاده از جملات شرطی، چگونگی کاربرد افعال کمکی و منفی و سوالی کردن جملات و .... آشنایی داشته باشید تا هم بتوانید خوب حرف بزنید و هم اینکه وقتی متنی را به زبان انگلیسی می نویسید از درست بودن آن مطمئن باشید. البته نکته ای که وجود دارد این است افرادی که زیاد به اخبار و مکالمات انگلیسی و فیلم و .... گوش می دهند به صورت اتوماتیک ساختار درست جملات و گرامر زبان انگلیسی در ذهن آنها نقش می بندد. ولی به هر حال بسیار خوب است برای اینکه این روند تسریع پیدا کند خود شما هم همزمان با تقویت سایر مهارتهای زبانی خودتان، گرامر و قواعد زبان انگلیسی را مطالعه نمائید. در همین سایت ایران مدرس مقالات زیادی در زمینه نحوه یادگیری سریع گرامر و قواعد زبان انگلیسی بدون شرکت در کلاس و در خانه ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله
چگونه گرامر یاد بگیریم و بهترین روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی را بخوانید. در ضمن جزوات و کتاب هایی هم برای آموزش قواعد زبان انگلیسی به صورت رایگان در همین سایت ارائه شده است. به عنوان مثال دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی و دانلود کتاب گرامر زبان را ببینید.

از اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا برای یادگیری زبان در خانه کمک بگیرید

اگر می خواهید در منزل و خانه خودتان زبان انگلیسی را یاد بگیرید و حال و حوصله یا زمان شرکت در کلاس های زبان که در آموزشگاهها برگزار می شود را ندارید، راهکار بسیار خوبی که وجود دارد این است که از اساتید خصوصی که کار تدریس زبان در منزل را انجام می دهند کمک بگیرید. می توانید سایر راهکارها را هم مورد استفاده قرار دهید و در کنار آنها هفته ای یکی دو جلسه کلاس خصوصی زبان در منزل خودتان و به صورت حضوری و یا حتی آنلاین داشته باشید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. کلاس های خصوصی زبان علاوه بر اینکه مزیت برگزار شدن در منزل خود شما را دارد در وقت شما صرفه جویی می کند و به نسبت کلاس های گروهی هم بازدهی بالایی دارد. در این کلاس ها شما هر مبحث یا مطلبی را بخواهید استاد دقیقا به همان خواهد پرداخت و انعطاف بالایی برای نحوه ارائه درس و زمان برگزاری کلاس ها و .... وجود دارد. مطالعه مقاله
بهترین مدرسین و معلمان تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا هم مفید است.


مطالعه مقاله کلاس های تدریس خصوصی برای آموزش گرامر زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان ممکن هم مفید است.





مداومت داشته باشید و هر روز برای یادگیری زبان وقت بگذارید

اگر می خواهید زبان انگلیسی را خوب یاد بگیرید، انگلیسی را روان صحبت کنید و در یادگیری این زبان پیشرفت قابل توجهی داشته باشید باید به جای اینکه یک روز 4 ساعت زبان بخوانید و 3 روز بعد اصلا مطالعه و مروری نداشته باشید، هر روز برای یادگیری این زبان وقت بگذارید و به صورت آهسته و پیوسته پیش بروید. علت یاد نگرفتن زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد این است که مدتی روی آن کار می کنند و بعد دوباره آن را رها می کنند و به جای اول خودشان برمی گردند. البته اگر روزانه زمان زیادی هم بگذارید خوب است ولی مهم است که پیوسته و مداوم باشد. هر روز کمی به اخبار و داستانهای انگلیسی گوش دهید و لغات جدیدی که یاد گرفته اید را مرور نمائید. در ماشین می توانید به اخباری که به زبان انگلیسی پخش می شود گوش دهید و از تمامی زمان هایی که دارید به بهترین شکل استفاده نمائید.

برای تقویت lessening و مکالمه اخبار و داستان انگلیسی گوش دهید

بسیاری از اساتید زبان انگلیسی ذکر می کنند که برای یادگیری زبان انگلیسی گوش دادن بسیار مهم است. در واقع یک نوزاد که در مدت زمان دو سال زبان مادری خودش را بسیار عالی آموزش می بیند و حرف می زند، فقط با تمرکز 100 درصدی بر روی آموزش زبان مادری و فقط با گوش دادن می تواند به این تسلط برسد. یک نوزاد برای یادگیری زبان مادری خودش مطالعه نمی کند و گرامر یاد نمی گیرد اما حتی ساختار جملات را درست بیان می کند. برای یادگیری زبان بدون کلاس و در خانه خوب است گرامر و لغات جدید و .... مطالعه شود اما گوش دادن در اولویت اول قرار دارد و می تواند باعث پیشرفت سریع گردد.

پیشنهاد می شود مقاله
راهکارهایی برای آموزش سریعتر زبان انگلیسی در زمان کم را هم بخوانید.

از کتاب هایی مانند 504 استفاده کنید و لغات جدید را مرور نمائید

وقتی که می خواهید حرف بزنید و یا متنی را به زبان انگلیسی بنویسید ذهن شما در جستجوی لغات و کلماتی است که بتواند با استفاده از آنها منظور خودش را برساند. شما با مطالعه کتاب هایی مانند 504 لغت ضروری انگلیسی می توانید دایره لغات خودتان را افزایش دهید و راحت تر حرف بزنید و متن های بهتری را بنویسید. حتی می توانید پیشرفت کنید و در آزمون هایی مانند آیلتس و تافل هم موفق شوید. البته سعی کنید به صورت مداوم لغات جدید را مرور کنید و مورد استفاده قرار دهید تا در ذهن شما خوب جا بیفتد و بتوانید در مکالمه و نوشته های خودتان از آنها استفاده کنید. اگر لغات خیلی خوب آموزش دیده نشده باشند، وقتی معنی آن را از شما بپرسند بلد هستید اما خودتان به اندازه کافی حضور ذهن ندارید که در جملات از این کلمات استفاده نمائید. باید لغات جدید را به صورت مداوم مرور نمائید و در جمله و متن از آنها استفاده کنید.





سعی کنید هر روز یک پاراگراف بنویسید و از لغات جدید در آن استفاده کنید

همانطور که گفته شد برای اینکه بتوانید کلمات انگلیسی را خوب به خاطر بسپارید، فراموش نکنید و در مکالمات و مکاتبات خودتان مورد استفاده قرار دهید، بسیار خوب است که مرور مداوم را داشته باشید و در ضمن سعی کنید برای هر لغت جدید یکی دو جمله به زبان خودتان و در رابطه با هر موضوعی که می خواهید بنویسید. در بعضی از مسابقه های تلویزیونی نشان می دهند که 5 کلمه به فرد داده می شود و باید با استفاده از آنها یک داستان کوتاه بسازد. شما هم می توانید اگر مثلا امروز 5 لغت جدید را یاد گرفته اید با استفاده از همین 5 لغت جدید یک پاراگرف در مورد هر موضوعی که می خواهید و یا یک داستان کوتاه بنویسید. به این ترتیب با کاربرد لغات در جمله آشنا می شوید و مدت زمان بیشتری این کلمات در ذهن شما باقی می مانند.

مطالعه مقاله
بهترین روش ها و راهکارها برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در منزل هم پیشنهاد می گردد.

از سایت های معتبر که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارند استفاده کنید

برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در منزل و برای اینکه بتوانید بدون شرکت در کلاس های آموزشگاهها و موسسات زبان را یاد بگیرید، می توانید از سایت های خوب آموزش زبان مانند
https://learnenglish.britishcouncil.org/ و https://www.talkenglish.com/ هم استفاده نمائید. با مراجعه به این سایت ها مطالب مفیدی در زمینه آموزش زبان انگلیسی می توانید مطالعه نمائید. البته همانطور که گفته شد در همین سایت ایران مدرس هم مطالب مفید و خوبی برای یادگیری زبان ارائه شده است و در بخش بعد تعدادی از این موارد معرفی خواهد شد. در ضمن، یادآور می شود که اساتید زبان ثبت نامی در همین سایت می توانند در کلاس های خصوصی زبان که در خانه خود شما برگزار می شود به شما در یادگیری بهتر و سریع تر زبان کمک زیادی بکنند.

از کتابهای آموزشی و مطالب موجود در همین سایت ایران مدرس استفاده نمائید

در همین سایت ایران مدرس مطالب آموزشی زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس ارائه شده است. اگر در جستجوی بهترین کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، می خواهید گرامر زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمائید و یا در یادگیری مکالمه زبان پیشرفت کنید و یا مثلا برای زبان انگلیسی کنکور آمادگی بیشتری را در خودتان ایجاد کنید، در هر صورت مطالب آموزشی زیر می تواند به شما کمک زیادی بکند. بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا مطالب آموزشی زیادی برای یادگیری زبان به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرد.

دانلود جزوات کنکوری زبان

دانلود گرامر و قواعد زبان

دانلود آموزش مکالمه زبان

دانلود کتب آموزشی زبان

دانلود سایر مطالب آموزشی زبان


حتما بخوانید:
روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه

در این مقاله در رابطه با نحوه یادگیری و آموختن زبان انگلیسی در منزل و خانه و بدون شرکت در کلاس های گروهی زبان توضیح داده شد. با در نظر گرفتن راهکارهای ارائه شده می توانید در کمترین زمان ممکن خودتان زبان انگلیسی را در خانه آموزش ببینید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2591 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image