ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب علمی آموزش مشتق مثلثاتی همراه با فرمول ها و جزوه مشتق توابع مثلثاتی با فرمت pdf

آموزش مشتق مثلثاتی همراه با فرمول ها و جزوه مشتق توابع مثلثاتی با فرمت pdf

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با آموزش مشتق توابع مثلثاتی توضیحاتی ارائه شده است. علاوه بر اینکه مهمترین فرمول های مشتق مثلثاتی در این بخش معرفی شده است، جزوه های خوبی با فرمت pdf ارائه شده است و مقالات مفیدی ارائه شده است که برای یادگیری مشتق مثلثاتی می توانید از آن استفاده نمائید.

اگر در مبحث مشتق مثلثاتی و آموزش آن اشکال دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های خصوصی ریاضی کلیک کنید.

قدم اول برای آموزش مشتق مثلثاتی این است که فرمول های آن را یاد بگیرید. در جدول زیر مهمترین و پایه ای ترین فرمول ها و روابط مشتق مثلثاتی را می توانید مشاهده کنید. برای قدم اول حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که فرمول های زیر را به خاطر بسپارید.



روابط ارائه شده در جدول بالا مهمترین فرمول های مشتق مثلثاتی هستند ولی روابط بسیار بیشتری وجود دارند که در همین سایت ایران مدرس به صورت جزوه pdf و یا در قالب مقالات آموزشی ارائه شده اند. به عنوان مثال مشتق توابع مثلثاتی همراه با جزوه pdf، هیپربولیک و مشتق توابع معکوس مثلثاتی یا فرمولهای مشتق گیری pdf ، فرمول های مشتق مثلثاتی، روابط مشتق e و مشتق ln را مطالعه نمائید. روابطی که برای مشتق توابع مثلثاتی وجود دارد زیاد است و شاید حفظ کردن تمام این روابط کار راحتی نباشد. البته چهار رابطه بالا را حداقل باید بلد باشید. برای مشتق توابع مثلثاتی معکوس و توابع مثلثاتی هیپربولیک هم روابط وجود دارد که در همین سایت ایران مدرس هم می توانید مقالات مربوط به آنها را مطالعه نمائید. برای آموزش مشتق مثلثاتی قدم اول بلد بودن فرمول های مشتق گیری این توابع است. قدم بعدی این است که با خود فرمول های مثلثات آشنا باشید. در مقاله مهمترین فرمول های مثلثاتی، جدول روابط مثلثاتی و جمع بندی فرمول های مثلثات این فرمول ها ارائه شده است. در ادامه باید با تکنیک های مشتق گیری مثل قاعده زنجیری آشنایی داشته باشید. در مقاله فرمول مشتق تانژانت همراه با اثبات و مثال که از تابع تانژانت مشتق گرفته شده است نحوه استفاده از قاعده زنجیری توضیح داده شده است. خود مقاله آموزش قاعده مشتق زنجیره ای با مثال و نحوه مشتق گیری زنجیری هم در این زمینه مفید است. در نهایت باید تمرین و مسئله حل کنید تا بتوانید بر مشتق توابع مثلثاتی مسلط شوید. به هر میزان تمرینات بیشتری حل کنید مسلط تر می شوید و بسیاری از تکنیک ها را حین تمرین حل کردن یاد خواهید گرفت. در ضمن، وقتی تمرین حل می کنید مهمترین فرمول های مشتق گیری را هم خود به خود حفظ می شوید.

پیشنهاد می شود
نمونه فیلم تدریس ریاضی - فیلم آموزش مشتق توابع مثلثاتی را هم ببینید.

جزوه های بسیار خوبی در زمینه آموزش مشتق در همین سایت ایران مدرس با فرمت pdf ارائه شده است. بر روی دانلود در بالای همین صفحه کلیک کنید و در بخش جستجو کلمه مشتق یا مشتق مثلثاتی را وارد نمائید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 6811 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image