ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله کنکور 10 راز موفقیت در کنکور ریاضی

10 راز موفقیت در کنکور ریاضی

به اشتراک گذاری

در این مقاله 10 نکته مهم و راز موفقیت در کنکور ریاضی مورد بررسی قرار می گیرد. اگر می خواهید در کنکور ریاضی موفق باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: دانلود رایگان کتاب کوچک راهکارها و فنون تست زنی صحیح در کنکور

1- ریاضی را عالی بخوانید: برای موفقیت در کنکور ریاضی، درس ریاضی بیشترین اهمیت را دارد. بنابراین روی درس ریاضی حساب ویژه ای باز کنید و آن را خیلی خوب بخوانید.

2- فیزیک را مفهومی بخوانید: فیزیک مانند ریاضی فقط فرمول و رابطه نیست. فیزیک را باید خوب درک کنید و بفهمید. روش های حل میانبر که پایه علمی دارد را هم آموزش ببینید.

3- برنامه ریزی دقیقی داشته باشید: برای اینکه در ایام کنکور بر درس ها خوب مسلط شوید و برای مطالعه همه ی درس ها وقت کافی داشته باشید باید یک برنامه ریزی دقیق و منظم داشته باشید.

مطالعه مقاله
10 نکته مهم برای موفقیت در ریاضی کنکور هم مفید است.


4- ساعت مطالعه خودتان را افزایش دهید: سعی کنید وقت مرده شما هر رزو کمتر شود. روی درس خواندن متمرکز شوید و ساعت مطالعه خودتان را یادداشت نمائید. ساعت مطالعه را افزایش دهید.

5- کیفیت مطالعه خودتان را هم بیشتر کنید: فقط افزایش ساعت مطالعه کافی نیست. باید سعی کنید با تمرکز بالاتری درس بخوانید و کیفیت مطالعه را هم بیشتر کنید. از خودتان حین خواندن درس سوال بپرسید و پاسخ دهید.

6- کتاب درسی را خوب بخوانید: خیلی روی کتاب های کمک درسی حساب باز نکنید. کتاب درسی اصلی ترین و بهترین منبع مطالعه است. کتاب درسی را با دقت بالا بخوانید و مورد بررسی قرار دهید.

برای مشاهده مدرسین کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. حتما بخوانید: 20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور

7- تست معتبر بزنید: در ایام کنکور وقت محدودی دارید. هر تستی را نزنید. تست های معتبر و با کیفیت را کار کنید تا از زمان خودتان بیشترین و بهترین استفاده را داشته باشید.

8- اول درس بخوانید بعدا تست بزنید: برای یادگیری درس از طریق تست اقدام نکنید. بعضی از دانش آموزان به جای مطالعه درس سعی می کنند از همان ابتدا تست بزنند و از این طریق مطالب را یاد بگیرند که کار درستی نیست.

9- برای مرور برنامه داشته باشید: برای اینکه مطالب را همواره به یاد داشته باشید حتما مرور کنید. فرمول های مهم و نکات کنکوری را یادداشت کنید و برای مرور آنها برنامه خوبی داشته باشید.

مطالعه نمائید:
دانلود راهبردهای موفقیت در کنکور

10- تکنیک های تست زنی را خوب یاد بگیرید: خوب بلد بودن درس بسیار لازم است اما از آن هم لازمتر این است که خوب تست بزنید. تکنیک های تست زنی را یاد بگیرید و در جلسه کنکور استفاده نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 6290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image