ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه معلم زیست شویم

چگونه معلم زیست شویم

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه فعالیت در زمینه تدریس زیست را شروع کنیم و چگونه معلم زیست شویم توضیح داده شده است. البته هدف توضیح دادن رتبه لازم برای دبیری زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان یا نحوه شروع فعالیت به عنوان دبیر زیست شناسی رسمی نیست و فقط مطالبی در رابطه با نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زیست متوسطه و کنکور ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: نرخ، هزینه و قیمت تدریس خصوصی زیست شناسی


همانطور که می دانید برای رشته تجربی درس زیست شناسی اگر مهمترین درس نباشد بی شک یکی از مهمترین دروس در دوره متوسطه و خصوصا در کنکور است. برای افرادی که قصد دارند در رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و .... ادامه تحصیل دهند کسب درصد بالا در زیست کنکور بسیار مهم است. بنابراین برای افرادی که قصد دارند در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی و به عنوان معلم زیست فعالیت داشته باشند فرصت بسیار خوبی است.


حتما بخوانید: درآمد تدریس خصوصی زیست شناسی و 30 نکته مهم برای افزایش درآمد


در واقع فعالیت به عنوان معلم خصوصی زیست کنکور شاید در حال حاضر یکی از پردرآمدترین شغل ها در ایران باشد. برای اینکه بتوانید در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی فعالیت داشته باشید راهکار خوبی که وجود دارد این است که در همین سایت ایران مدرس که تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نامی دارد عضو شوید (بر روی لینکی که در بالای همین صفحه قرار دارد کلیک کنید) و بعد از عضویت در سایت وارد پنل کاربری شده و آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. بعد از تایید مدیریت سایت تبلیغ شما نمایش داده شده و افراد متقاضی کلاس خصوصی زیست می توانند بدون واسطه با خود شما تماس بگیرند و کلاس ها را با شما هماهنگ نمایند.


اگر بر درس زیست شناسی مسلط باشید و به تدریس این درس علاقه مند باشید مطمئنا یکی از بهترین زمینه های کاری برای کسب درآمد بالا است. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی فعالیت دارند و در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک کنید.



مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم هم توصیه می شود.



برای اینکه بتوانید در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی و به عنوان معلم زیست متوسطه و کنکور فعالیت داشته باشید و کسب درآمد کنید ثبت تبلیغ در همین سایت ایران مدرس تنها راهکار نیست. می توانید با موسسات و آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید و برای کلاس خصوصی زیست آمادگی خودتان را اعلام نمائید. البته مسلما اگر بتوانید خودتان به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب کنید درآمد بالاتری خواهید داشت. همانطور که گفته شد، در این متن قصد نداریم در رابطه با مواردی همچون رتبه لازم برای تربیت معلم رشته تجربی، کارنامه قبولی تربیت معلم رشته تجربی و یا نحوه قبول شدن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای دبیری زیست و .... توضیح دهیم.


در این مقاله توضیح داده شده است که چگونه می توانید به عنوان معلم خصوصی زیست شناسی به درآمدهای خوبی برسید. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه، فیلم نمونه تدریس خصوصی زیست شناسی و .... هم وجود دارد و می توانید برای جذب شاگرد توانایی های خودتان را تبلیغ کنید. اگر خودتان در کنکور درصد بالایی در درس زیست شناسی کسب کرده اید فرصت خوبی است که در زمینه تدریس زیست کنکور فعالیت داشته باشید و درآمدهای بسیار خوبی را بدست آورید.


مطالعه کنید: اگر در زمینه تدریس خصوصی زیست کنکور فعالیت دارید ...


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 12027 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
رضا دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴

سلام برای ارشد خواستم رشته زیست شناسی رو ادامه بدم. برا امتحان ارشد کدوم رشته رو انتخاب کنم ؟ بیوشیمی یا رشته دیگر لطفا راهنمایی کنید

سینا شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

سلام ،ببخشید اگر بتوانیم زیست را در کنکور صددرصد بزنیم چجوری میتونیم از این امتیاز استفادە کنیم تا معلم زیست بشیم ؟ میتونیم در موسسه ها استخدام بشیم و تدریس کنیم؟