ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نرخ، هزینه و قیمت تدریس خصوصی زیست شناسی

نرخ، هزینه و قیمت تدریس خصوصی زیست شناسی

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه نرخ، هزینه و قیمت تدریس خصوصی زیست شناسی ارائه می گردد. نرخ، هزینه و قیمت تدریس خصوصی زیست شناسی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دبیر زیست شناسی کنکور



مشاهده کنید: لیست کامل اساتید تدریس خصوصی زیست

زیست شناسی یکی از دروس بسیار مهم و برای رشته تجربی مهمترین درس است. با اموزش و یادگیری بهتر درس زیست شناسی دانش اموزان رشته تجربی هم می توانند معدل بالاتری داشته باشند و هم در کنکور هم عملکرد خوبی داشته باشند. هر چند برای موفقیت در کنکور در کل باید در کل دروس خوب عمل کنید ولی به هر حال زیست شناسی مهمترین درس است. برای قبولی در رشته های محبوب مانند پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و .... در کنکور باید درس زیست شناسی را خوب بزنید. با توجه به اهمیت درس زیست شناسی بسیاری از دانش آموزان و والدین آنها تمایل دارند از کلاسهای تدریس خصوصی زیست استفاده کنند. در همین سایت (ایران مدرس) هم مدرسین زیادی در زمینه اموزش و تدریس زیست فعالیت دارند (برای مشاهده لیست مدرسین زیست، بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک کنید). قیمت کلاسهای خصوصی زیست شناسی و هزینه جلسات تدریس خصوصی زیست به عوامل زیادی بستگی دارد. هر چه مدرس و استاد تدریس خصوصی زیست سابقه کار بالاتری داشته باشد، برای جلسات تدریس خصوصی هزینه بالاتری را مطالبه می کند. بالاخره این پارامتر مهم است. برای موفقیت در زیست کنکور به مدرسین با سابقه بیشتر می توان اطمینان کرد. در بسیاری از مواقع دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاههای خوب هم در زمینه تدریس خصوصی زیست فعالیت می کنند. این افراد ممکن است قیمتهای پایینتری را برای کلاسهای خصوصی در نظر بگیرند. قیمت جلسات تدریس خصوصی زیست به عوامل دیگری مانند دانشگاه محل تحصیل مدرس، رشته تحصیلی خود مدرس (مثلا اگر مدرس زیست کنکور خودش مدرک پزشکی از دانشگاه تهران داشته باشد هم می توان بیشتر به ایشان اعتماد کرد و هم احتمالا قیمت کلاسهای خصوصی ایشان بیشتر است)، شهر محل تدریس (قیمت کلاسهای خصوصی زیست و سایر دروس در شهرهای بزرگ مانند تهران بالاتر است)، تعداد جلسات تدریس خصوصی، تضمینی بودن یا نبودن کلاسها، تعداد دانش آموزان قبلی مدرس که در درس زیست درصدهای خوبی زده اند و .... بستگی دارد. در کل قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زیست شناسی کنکور بالا می باشد و به دلیل اهمیت آن بسیاری از افراد حاضر هستند این مبالغ را بپردازند. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زیست شناسی دبیرستان و کنکور از 20 هزار تومان برای هر جلسه تا 200 یا 300 هزار تومان برای هر جلسه و بیشتر هم می تواند باشد. مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زیست کنکور سالهای سال است فعالیت دارند و در این زمینه تجربه و سابقه بسیار بالایی دارند، برای کلاسهای خصوصی زیست قیمتهای بسیار بالایی در نظر می گیرند که حتی ممکن است قابل باور نباشد.



مطالعه کنید: چگونه زیست کنکور را 100 بزنیم

راهکار خوبی برای اطلاع از قیمت به روز و دقیق کلاسهای تدریس خصوصی زیست وجود دارد. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زیست دبیرستان و کنکور فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زیست بر روی عبارت
تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی عبارت ارائه شده، بر روی آگهی تک تک مدرسین کلیک کنید و در جزئیات آگهی هر کدام از مدرسین زیست هزینه ای که مدرس برای کلاسهای خصوصی درج نموده است را مشاهده نمائید. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس زیست و مشاهده هزینه ای که این مدرسین برای کلاسهای خصوصی درج نموده اند تخمینی از قیمتهای کلاسهای خصوصی خواهید داشت. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و باید با آنها برای کلاسها و قیمت کلاس زیست تماس بگیرید و به توافق برسید. بعضی از مدرسین هم جلسه اول را رایگان کار می کنند تا اعتماد شما را به نحوه تدریس خودشان جلب نمایند. در ادامه تعدادی از قیمتهایی که مدرسین تدریس خصوصی زیست برای یک جلسه تدریس خصوصی در همین سایت ثبت نموده اند ارائه کرده ایم. این قیمتها برای تیر 96 است. همانطور که گفته شد، برای اطلاع کاملتر و دقیق تر از قیمت کلاسهای خصوصی زیست و مشاهده لیست مدرسین زیست شناسی و انتخاب مدرس مورد نظر خودتان بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک نمائید.


هزینه تدریس: توافقی

هزینه تدریس: 70000


قیمت تدریس: با هماهنگی

هزینه تدریس: توافقی

نرخ تدریس: 100000 تومان

هزینه تدریس: توافقي

هزینه تدریس: جلسه ایی35 هزار تومان

قیمت تدریس: ساعتی۳۰هزارتومان

نرخ تدریس: 100000

هزینه تدریس: هر جلسه دوازده هزار تومان

قیمت تدریس: جلسه ای 40000 تومان

هزینه تدریس: نگران اين نباشيد

هزینه تدریس: توافقی

نرخ تدریس: 60000


قیمت تدریس: تماس بگیرید

هزینه تدریس: توافقی

نرخ تدریس: ساعتی 40000تومان



مشاهده کنید: دانلود رایگان جزوات عالی زیست شناسی کنکور + نکات کنکوری

همانطور که مشاهده می کنید بسیاری از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند ولی به هر حال قیمتهای متنوعی برای کلاسهای خصوصی زیست از 12 هزار تومان برای یک جلسه تا 100 هزار تومان ارائه شده است. در این حالت باید خودتان آگهی مدرسین زیست را مشاهده کنید و با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین و همچنین با توجه به قیمت و هزینه ای که هر مدرس ارائه کرده است، مدرس و معلم خصوصی مورد نظرتان را انتخاب نمائید. در حالتهای خاص، مدرسینی که معروف هستند و مثلا در صدا و سیما تدریس می کنند و یا کتابهای تالیفی دارند و همه آنها را برای نتایج درخشانشنان می شناسند، ممکن است نسبت به قیمتهای ارائه شده در این بخش هزینه های خیلی بالاتری را برای کلاسهای خصوصی زیست درخواست نمایند.



حتما مشاهده کنید: دانلود کتاب، جزوه، سوال امتحانی و تست کنکور زیست تمامی مقاطع

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 15826 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image