ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی دانشجویان و تدریس دانشجویی

تدریس خصوصی دانشجویان و تدریس دانشجویی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی دانشجویان و تدریس دانشجویی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر دانشجو هستید و می خواهید به صورت نیمه وقت و پاره وقت در زمینه تدریس خصوصی دانشجویی فعالیت داشته باشید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت

مزیتهای تدریس خصوصی به عنوان شغل در ایام دانشجویی: برای درآمد زایی در ایام دانشجویی تدریس خصوصی اگر بهترین گزینه نباشد بدون شک یکی از بهترین گزینه ها است. تدریس خصوصی ویژگی هایی دارد که آن را به عنوان یک کار دانشجویی به یک گزینه بسیار خوب تبدیل می کند. اولا کار تدریس خصوصی انعطاف زمانی خیلی خوبی دارد و می توانید کلاس های خصوصی را در زمان هایی برگزار نمائید که با کلاس های اصلی خودتان به لحاظ زمانی تداخل نداشته باشد. به هر حال دانشجویان باید خودشان هم سر کلاس های خودشان حاضر باشند و هر کاری را نمی توانند انجام دهند. ثانیا تعهدی از شما گرفته نمی شود که در تمام ایام سال به یک اندازه کار انجام دهید. شما هر زمان که وقت آزادتری داشتید می توانید بیشتر تدریس کنید و اگر کلاس های خودتان زیاد بود یا امتحان داشتید و .... می توانید به صورت موقت تدریس خصوصی را کنار بگذارید.

مطالعه مقاله
بهترین و پردرآمدترین کارهای دانشجویی و شغل دانشجویی تدریس خصوصی هم مفید است.

سایر مزیتهای تدریس خصوصی دانشجویی: نکته دیگری که در رابطه با کلاس های تدریس خصوصی و مزیت های آن به عنوان یک کار دانشجویی و برای دانشجویان وجود دارد این است که این کار به تخصص و سوابق کاری و سوابق بیمه و .... نیازی ندارد. فقط کافی است دروسی را انتخاب کنید که خودتان به آن درس ها علاقه دارید و بر آن دروس به صورت 100 درصدی مسلط هستید. اگر دانشجوی خوبی هستید و در یک رشته تحصیلی خوب در یک دانشگاه معتبر تحصیل می کنید همین الان شاید بدون هیچ مطالعه اولیه ای بتوانید دروس دبیرستان و متوسطه یا دروس دانشگاهی رشته خودتان را تدریس نمائید. البته برای اطمینان بهتر است قبل از کلاس ها درس را مرور نمائید. ولی بحث این است که برای تدریس خصوصی پیش نیازهای خیلی زیاد و عجیب غریبی را لازم ندارید. اگر هم خودتان در حد متوسطی درس ها را بلد هستید می توانید با مطالعه سطح معلومات خودتان را به حد قابل قبولی برسانید و در زمینه تدریس خصوصی در ایام دانشجویی فعالیت داشته باشید.

مطالعه مقاله
تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت، شغل دانشجویی و کار دوم هم مفید است.


چرا کلاس های خصوصی با دانشجویان؟ بسیاری از افراد و حتی والدین می خواهند از دانشجویان به عنوان معلم و استاد تدریس خصوصی استفاده نمایند. چرا که معمولا تدریس دانشجویی هزینه مناسبتری به نسبت کلاس های خصوصی دیگر دارد و همچنین دانشجویانی که خودشان به تازگی در کنکور قبول شده اند برای تدریس دروس کنکوری اطلاعات بهتر و به روز تری دارند به نسبت استادی که مثلا 20 سال قبل کنکور را شرکت کرده است. به هر حال در ایام دانشجویی می توان در زمینه تدریس خصوصی فعالیت بسیار خوب و موفقی داشت و حتی بعد از دوران دانشجویی هم آن را ادامه داد. اگر به کار تدریس خصوصی و آموزش علاقه دارید فعالیت در این زمینه گزینه بسیار خوبی برای شما است. ولی اگر به عنوان مثال دانشجوی رشته های فنی مهندسی هستید و به کارهای مهندسی بیشتر علاقه دارید بهتر است سراغ علاقه خودتان بروید. وقتی با علاقه به کاری می پردازید در بلند مدت هم لذت بیشتری از زندگی خواهید برد و هم در کار خودتان موفق تر خواهید بود.

مطالعه مقاله تدریس خصوصی بهترین گزینه به عنوان کار و شغل پاره وقت را هم پیشنهاد می کنیم.

نحوه جذب شاگرد و شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی برای دانشجویان: برای اینکه بتوانید در ایام دانشجویی شاگرد جذب کنید و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال می توانید در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. در ایران مدرس در زمینه تدریس و آموزش هر رشته ای و در هر جای ایران می توانید تبلیغ خودتان را ثبت کنید. برای ثبت تبلیغ در این سایت در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به کاربری تبلیغ خودتان را درج نمائید. در ایران مدرس به صورت رایگان و یا ویژه می توانید تبلیغ ثبت نمائید. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت و بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده می شود و بیشتر دیده خواهد شد. در سایت تدریس ریاضی فقط می توانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی تبلیغ بدهید. با درج آگهی در این سایت ها به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود و به صورت حضوری و یا آنلاین می توانید شاگرد جذب نمائید. اگر می خواهید در زمینه تدریس دانشجویی موفق عمل کنید و شاگردهای زیادی داشته باشید باید برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و آن را جدی بگیرید.

مطالعه مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی در زمینه نحوه ثبت تبلیغات موفق تدریس خصوصی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در ایام دانشجویی بسیار مفید است.

راهکارهای دیگر برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به عنوان کار دانشجویی: اگر ساکن تهران هستید می توانید در دانشگاههای دیگر و یا در محلات مورد نظر خودتان تراکت توزیع نمائید. می توانید به همکلاسی ها و یا هم دانشگاهی های خودتان برای کلاس خصوصی پیشنهاد دهید. خصوصا اگر نرم افزارهای تخصصی رشته خودتان را خوب بلد باشید می توانید به دانشجوهای سال پایینی خودتان تدریس کنید. می توانید با هماهنگی مدیریت مدارس برای دانش آموزان یکی دو جلسه کلاس برگزار کنید و بعد کارت خودتان را به آنها بدهید. راهکار دیگر استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام است. می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید. مثلا اگر در زمینه تدریس فیزیک قصد فعالیت دارید در زمینه آموزش فیزیک سایت یا وبلاگی راه اندازی کنید، تولید محتوا کنید و برای تدریس خصوصی تبلیغ کنید. می توانید در روزنامه تبلیغ کنید و یا از سایت های عمومی آگهی و تبلیغات اینترنتی استفاده نمائید. روش های بسیار دیگری برای جذب شاگرد وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله
چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) را بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 6525 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ابوطالب پرندودر پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰

سلام .من دقیقا تمام متنها را خوانده ام و در شهری محروم زندگی میکنم . و از تمام راهکارهایی که نوشته شده استفاده کرده ام . و الان تدریس خصوصی را شغل دوم حساب نمیکنم از نظر خودم بلکه شغل اولم هست . کار قبلی را رها کرده ام و تدریس میکنم و هم از لحاظ مالی بهتر از قبل شده ام ‌. وهم زمان بیشتر را نسبت به کار قبلیم دارم . و بسیار شغل خوب البته با استفاده از راهکارهایی در متن نوشته شده اند است . و از لحاظ جسمی و روحی و روانی نسبت به قبل بهتر شده ام و شرایطم مناسبتر شده است چون همه میدانیم کتاب خواندن و درس دادن با قیمت کم حس خوب و پر از آرامشی به آدم میدهد . با تشکر بسیار زیاد زندگیم از روی بد به روی خیلی خوب رو آورده است . برلی افرادی با شرایط من بسیار بسیار مناسب و عالی میباشد . یا حق خدافظ