ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه معلم ریاضی خوبی باشیم؟

چگونه معلم ریاضی خوبی باشیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با اینکه چگونه معلم ریاضی خوبی باشیم و در کار تدریس خصوصی و گروهی ریاضی موفق باشیم توضیحاتی ارائه می شود. مقالات دیگری هم در همین سایت ایران مدرس در این زمینه ارائه شده است که به تدریج معرفی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مهم ترین ویژگی های یک معلم و دبیر ریاضی خوب

برای اینکه یک معلم خوب ریاضی باشید در مرحله اول باید با علاقه به تدریس ریاضی بپردازید. اگر در کار تدریس فیزیک بهتر عمل می کنید و به فیزیک بیشتر علاقه دارید بهتر است فیزیک را تدریس کنید. یا اگر هر درس دیگری به نسبت ریاضی برای شما جذابیت بیشتری دارد ان را درس بدهید. بسیاری از مدرسین ریاضی بدون انکه کار خاصی را انجام دهند و یا زیاد مطالعه کنند در کار خودشان بسیار موفق هستند. وقتی که این معلم ها ریاضی را تدریس می کنند داشن آموزان و دانشجویان دوست دارند به انها گوش دهند. انگار که این معلم واقعا برای تدریس ریاضی ساخته شده است. یکی از عواملی که باعث می شود تدریس یک معلم ریاضی بسیار خوب به نظر برسد همین است که خود استاد از درس دادن ریاضی لذت می برد و به درس علاقه دارد.

مشاهده ویدیوی
فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق هم مفید است.

بنابراین اگر می خواهید معلم ریاضی خوبی باشید با علاقه به این کار روی بیاورید. اگر کلا به کار تدریس علاقه ندارید پیشنهاد می کنیم آن را کنار بگذارید و سراغ کار دیگری بروید. کار تدریس خصوصی ریاضی اگر به آن علاقه داشته باشید و در ادامه عملکرد درستی داشته باشید می تواند درامدزایی خوبی داشته باشد. در کنار علاقه به تدریس ریاضی مهم است که خود شما هم در طول زمان مطالعه کنید و توانایی خودتان را افزایش دهید. خوب است که همواره به فکر بهبود کلاس های خودتان باشید. می توانید در کلاس های خودتان از انیمیشن و فیلم استفاده نمائید. می توانید روش های جدید تدریس ریاضی را یاد بگیرید و یا از امکانات کمک آموزشی به روز استفاده نمائید (در این زمینه مقاله
روشهای نوین و الگوی موفق تدریس ریاضی یا روشهای نوین تدریس را بخوانید). کافی است به نبال این موارد باشید و در گوگل جستجو کنید که چه روش ها و ابزارهای جدیدی برای تدریس بهتر ریاضی و سایر دروس وجود دارد.

مطالعه مقاله
مهم ترین ویژگی های یک معلم و دبیر ریاضی خوب – بخش دوم هم پیشنهاد می گردد.


برای موفق شدن در کار تدریس ریاضی و برای تبدیل شدن به یک معلم خوب ریاضی باید بر درس به صورت 100 درصد مسلط باشید. سعی کنید خودتان تمرینات را از قبل حل کرده باشید و خلاصه اینکه هر سوالی که دیدید را در کوتاهترین زمان بتوانید حل کنید. در کلاس های ریاضی در مدرسه و دانشگاه معمولا مطالبی که ارائه می شود را خود معلم مشخص می کند در حالیکه در کلاس های خصوصی بهتر است از جزوه خود شاگرد که در کلاس های اصلی خودش یادداشت کرده است استفاده نمائید. در کلاس های خصوصی ریاضی علاوه بر ارائه درس تلاش کنید راهنمایی و مشاوره هم داشته باشید و شاگردهای خودتان را به سمت موفقیت هدایت نمائید. در کلاس های خصوصی ریاضی چون فقط با یک نفر شاگرد سر و کار دارید راحت تر می توانید مطالب را و نحوه تدریس را به گونه ای انتخاب کنید که برای ایشان حتما مفید باشد. در کلاس های گروهی هم باید با پرسیدن سوال هایی حین تدریس سطح کلاس را مورد ارزیابی قرار دهید و مطالب را متناسب با افراد حاضر در کلاس ارائه نمائید. سعی کنید هم در کلاس های خصوصی و هم در کلاس های گروهی ریاضی کلاس به صورت دو طرفه برگزار شود و از شاگردهای خودتان سوال بپرسید و توضیح بخواهید.

مشاهده ویدیوی فیلم آموزشی نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.

با توجه به مطالب ارائه شده، در پاسخ به سوال چگونه معلم ریاضی خوبی باشیم؟ می توان گفت در مرحله اول با علاقه به این کار بپردازید و تسلط خودتان را بر درس افزایش دهید. در ادامه مواردی که در بالا ذکر شد را در نظر داشته باشید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را درج نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نامی دارد. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و عضویت در سایت وارد پنل کاریری شوید و تبلیغ خودتان را درج نمائید. به این ترتیب مشخصات شما نمایش داده خواهد شد و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی در ارتباط خواهید بود.

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. مطالعه مقاله
مهم ترین ویژگی های یک معلم و دبیر ریاضی خوب – بخش سوم هم مفید است.

عبارت های کلیدی: معلم ریاضی خوب و موفق، نحوه تدریس خصوصی و گروهی ریاضی برای درآمد بالا، چگونه معلم ریاضی موفقی باشیم

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image